20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 80842 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #45 på: 29. Okt. 2006, 21:00 »
Sitat fra: "Berntsen"
Den hadde jo bare 3 seedere? Denne har 2400: http://btjunkie.org/torrent?do=stat&id=4324d6dc99a96dbcf69649bf14f6c3a43e60ea7d8fe7

Kommer til å ta en uke kortere tid :wink:

Har lastet ned denne, men her er jo ingen iso fil eller lignende til å mounte i f.eks daemon tools. Hva gjør jeg med filene som er i mappen?

EDIT: Fant det ut....
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #46 på: 30. Okt. 2006, 16:14 »
Kan noen si meg hvorfor Newcastle har så ekstremt lavt budsjett. Har jo absolutt ingenting å handle spillere for. Tragisk!!!!!!!

Går det ann å stille på noe for å få mer penger eller ?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

André S

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #47 på: 30. Okt. 2006, 17:11 »
Kan jo selvsagt gå inn i editoren da

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #48 på: 30. Okt. 2006, 18:03 »
Hei, Noen som kan hjelpe meg? Har lastet ned hele Football manager 07 fra Bitcomet men vet ikke verken hvordan jeg instalerer det eller starter det.

Trenger jeg noen ekstra program for innstalere det? Evt. hva?

Veldig takknemlig for hjelp:D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #49 på: 01. Nov. 2006, 23:24 »
Sitat fra: "Fredrik"
Kan noen si meg hvorfor Newcastle har så ekstremt lavt budsjett. Har jo absolutt ingenting å handle spillere for. Tragisk!!!!!!!

Går det ann å stille på noe for å få mer penger eller ?

Du bør spille første sesongen med nesten vanlig stall.. når styret tillater det, kan du spørre om farmer klubber. den tredje farmer klubben jeg fikk var japansk, noe som får draktsalget til å gå til himmels. spillere som får mye lønn kan du jo selge. jeg solgte butt etter 1 sesongen. han har vell 600 tusen i uka. så kan du jo alltid "jukse" litt ved å arrangere enormt med treningskamper i pre-season.. dette er også god inntektskilde.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #50 på: 02. Nov. 2006, 01:54 »
hmm jeg får bare opp en error når jeg prøver å innstallere.

an error occured during the innstallation: null

hva faen betyr det ? noen som kan hjelpe meg ?
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Agurksaft

• Gjest
FM 2007
« Svar #51 på: 10. Nov. 2006, 11:12 »
Har endelig skaffa meg fm, men med Newcastle så oppnådde eg ca det same som Souness alle gongene eg prøvde, så no, har eg, forsmedd og desperat etter suksess overtatt Dinamo Kiev, og det går som smurt, ledar serien i Ukraina  8)

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #52 på: 10. Nov. 2006, 12:10 »
Seriøst?

Jeg har spilt akkuratt 1 sesong med newcastle og vant premier league og uefa cupen med standard lag (Bare kjøpt Lucas L. for 1mil fra Koln og Sharman Cerdenas 500k fra et sted)

Starten på sesong to har gått veldig bra, vant alle 4 treningskampene og C. Shield mot Chelsea.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #53 på: 10. Nov. 2006, 14:07 »
Jeg har vunnet det som kan vinnes av Newcastle uten å jukse. I tillegg brukte jeg bare en taktikk, nemlig den jeg har sendt til noen av dere.
Får jeg tilbakemelding på den forresten? :P

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #54 på: 10. Nov. 2006, 15:05 »
Stemmer det Lerbakk, jeg fikk din taktikk men har ikke fått prøvd den enda :P
Bruker en selvlaget 4-3-1-2 (veldig offansiv) taktikk som funker rimelig bra.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #55 på: 10. Nov. 2006, 15:14 »
Noen som har fått Luque god?  :P  Så på editoren at han har potensiale til ca 175 tror jeg det var. Prøvde å gi ham et par sjanser når Defoe og Walcott er skadet, men han synker bare i verdi da.

Harper og Given rullerer forresten mye keeper-plassen min. Given var soleklart førstevalg i starten, men så ble han skadd i tre måneder og Harper toppet både gjennomsnittlig rating og antall banens beste på laget mitt i de månedene han fikk, tror faktisk han er mer brukt enn Given.  :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #56 på: 10. Nov. 2006, 15:19 »
@Håvard: Nei! få luque god har jeg ikke klart, selvom jeg har gitt han rikelig med sjanser.

Åssen har du fått penger nok til Defoe og Walcott? Solgt martins?
Noen som foressten har klart å fått Martins god? min topscorer i første sesong ble Sibierski med 29 mål (i ligaen)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #57 på: 10. Nov. 2006, 16:01 »
Har solgt Martins til Barca for 190 mill. Kjøpte Defoe og Walcott for de pengene (kostet 170mill til sammen).

Utenom det har jeg byttet Michael Owen mot SWP og Wayne Bridge. Har også solgt Dyer (bare 30mill) og kjøpt Ze Castro og Steve Watson for dette pluss det som var igjen fra salget av Martins. Jeg har også hentet Van Bronckhorst og Edgar Davids gratis som backup.

Martins var sinnsykt god den sesongen han spilte for meg, men Defoe har vært mye bedre. Tror faktisk han har scoret flere mål enn antall kamper han har spilt. Materazzi (10mill) har jeg og kjøpt.

Sibierski har vært elendig for meg. Men som høyrekant har han faktisk vært ganske god, men der har jeg Milner, Solano og SWP.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

plebbster

• Gjest
FM 2007
« Svar #58 på: 10. Nov. 2006, 16:16 »
Mulig å få din taktikk, Lerbakk?
Ser bra ut hvis du har vunnet PL med NUFC.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #59 på: 10. Nov. 2006, 17:23 »
Sitat fra: "Fredrik"
Sitat fra: "Berntsen"
Den hadde jo bare 3 seedere? Denne har 2400: http://btjunkie.org/torrent?do=stat&id=4324d6dc99a96dbcf69649bf14f6c3a43e60ea7d8fe7

Kommer til å ta en uke kortere tid :wink:

Har lastet ned denne, men her er jo ingen iso fil eller lignende til å mounte i f.eks daemon tools. Hva gjør jeg med filene som er i mappen?

EDIT: Fant det ut....

Hva var det du måtte gjøre?
*holder på å laste den ned nå*