20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 80583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #30 på: 24. Okt. 2006, 16:06 »
Kan sende deg formasjonen på mail Eivind. ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #31 på: 24. Okt. 2006, 17:19 »
Glimrende. eivindigland@gmail.com

Takk!

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #32 på: 24. Okt. 2006, 17:25 »
Send den gjerne til meg også Lerbakk :)
mail: -

Har du funnet et bra trenings opplegg eller? Spiller for tiden med Aston Villa, vil gjøre meg litt mer kjent med spillet og dens nye funksjoner før jeg tar over drømmen (Newcastle United)
« Siste redigering: 13. April 2012, 18:00 av MaKo »

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #33 på: 24. Okt. 2006, 21:35 »
Kan godt sende den, men du må huske på at en taktikk er ikke nok. ;) Det er så vanvittig mye mer, så kan hende det var tilfeldigheter at det klaffet så godt for meg. Vant forresten Premier League, UEFA-cupen og Ligacupen i første sesong.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #34 på: 24. Okt. 2006, 21:38 »
Har startet med Newcastle nå og ligger veldig gått ann etter ca 20kamper :)

EDIT: Da har jeg fått taktikken din Lerbakk, får teste den ut etterhvert. takk

annern

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #35 på: 26. Okt. 2006, 17:03 »
jeg solgte luque og dyer med en gang jeg tok over skuta.  Fikk ca 30 mill tilsammen for de 2..    

så kjøpte jeg per ciljan og fikk hæstad gratis.

--given---
carr--bramble--taylor--bernard

parker---emre
milner--- sibierski------duff
              martins  

kom på en skuffende 7 plass i pl , men vant ligacupen og uefa cupen.
i min 2 sesong topper jeg tabellen etter 16 kamper.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #36 på: 26. Okt. 2006, 17:05 »
Legg ut tips til gode ( billige) spillere :)  
Har jo nesten ingen midler til å forsterke laget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #37 på: 26. Okt. 2006, 19:44 »
Mye bra tips på FMNorge dere.. Kan f.eks legge ut en liten liste som nevnes under "røverkjøp".

Kunne du sendt meg taktikken og Lerbakk? h_ekorn@everyday.com
Takk!

"Røverkjøp" fra FMNorge

Forsvarsspillere

Navn: Andreas Granqvist
Posisjon(er): F S, DM
Alder: Fyller 22 år i 2007
Klubb: Helsingborg
Pris: Ca. ?140,000 (kr. 1,150,000)
Testet i: Vålerenga
Kort kommentar: En lovende og ung midtstopper som allerede i tidlig alder har blitt stemplet som 'Dominerende midtstopper'. Er patent og robust i midtforsvaret.

Navn: Felipe
Posisjon(er): VB, DM, M (V)
Alder: 28
Klubb: Al-Sadd
Pris: 8,25 M
Testet i: AC Milan, FC Barcelona
Kort kommentar: Fantastisk venstre kantspiller, som er like god defenivt som offensivt. Hurtig, driblesterk og har en god pasning-, samt skuddfot. Fungerer best som vingback i en 5-3-2 formasjon (3-2-2-1-2). Har allerede rukket å få med seg 5 landskamper for Brasil.

Navn: Jorge Andrade
Posisjon(er):SW, FS
Alder:28
Pris:70mill kroner
Testet i:Internazionale
Kort kommentar:Solid stoppe med bra snitt!

Navn: Nik Besagno
Posisjon(er):FS,DM
Alder:17(tror jeg)
Pris: Ca 1 mill NOK
Testet i:Ham Kam
Kort kommentar: Ungt talent som blir møkkagod!

Navn: Guy Demel
Posisjon(er): FHVS/DM
Alder: 25
Klubb: Hamburger SV
Pris: 10-15mill
Testet i: Arsenal, Milan, Bayern
Kort kommentar: Hadde høyest snitt av samtlige forsvarspillere i PL etter min første sesong på Arsenal med et snitt på 7.81. Svært anvendelig, billig og pur klasse. Kan også fås på lån vil jeg tro.

Midtbanespillere

Navn: Sherman Cardenas
Posisjon(er): OMHS
Alder: 7.8.1989
Klubb: Bucaramanga
Pris: 12 mill
Testet i: Manchester United
Kort kommentar:

Årets unge spiller i fjor. Scoret 8 denne sesongen.

Navn: Antonio Laurendi
Posisjon(er): MV, OMV
Alder: 20
Klubb: Ingen
Pris: Gratis
Testet i: Crewe
Kort kommentar: Ser ikke spesielt god ut, men denne mannen leverer. Brillierer på venstrekanten. Et godt kjøp for mindre klubber.

Navn: Jamie Adams
Posisjon(er): DM
Alder: 18
Klubb: Kilmarnock
Pris: 2,75 mill nok
Testet i: Liverpool
Kort kommentar: Har bra ferdigheter og ville nok vært fast på et lag hvor ikke Alonso, Gerrard og Sissoko spilte. Spilte FA cup og Liga cup for meg i fjor og gjorde en veldig bra jobb.

Navn: Leboang Mokoena
Posisjon(er): F, AMC/R
Alder: 19 år
Klubb: Orlando Pirats
Pris: 560.000£ ca sinnsjuk billig, blir etter 1 sesong opptil 8-9 mill£ i verdi spørst seff vilken klubb han er i
Testet i: Liverpool, Anderlecht, Feyenord, Werder Bremen i FM06
Kort kommentar:SINNSJUK spiss, til å være 1.67 ca er han veldig god på hodet, er fantastisk avslutter, spiller like bra bak spissene som spiss sjølv. er like god alene som spiss, som med 1-2 spiss kamerater. kan være litt opp og ned noen ganger, men det teller nesten ikkje. bør ha gode spiller rundt seg som kan gi han suverene passninger som crosser...
eg GARANTERER en klasse spiller for (unskyld språk bruket) jævlig billig peng Engoy

Navn: Benedict Vilikazi
Posisjon: AM C
Alder: 23
Klubb: Orlando Pirates
Pris: ?500.000
Testet i: Middlesbrough
Kort kommentar: Benedict har veldig god teknikk, god passningsfot og er flink til å drible. Dessuten er han en lagspiller med mye mot og har en enestående evne til å ta raske avgjørelser. Og i likhet med L. Mokoena stiger han kraftig i pris når du kjøper ham.

Navn: Rutger Worm
Posisjon(er): OM VS
Alder: 20
Klubb: NEC
Pris: ?3,1mill
Testet i: Tottenham
Kort kommentar: En meget spennende midtbanespiller som også lett kan gjøres om til spiss. Gode markering, pasninger, spenst, hurtighet, styrke og avgjørelser. Har allerede i september 06 spilt seg til fast plass på mitt Tottenham lag.

Navn:Kristoffer Hæstad
Posisjon(er):M VS
Alder:24
Klubb:Start
Pris:i starten av sesongen får du han gratis, men da kommer han ikke til klubben før 2. des. så skal du ha han med en gang holder det med 10 mill
Testet i:Juventus
Kort kommentar:Han er en utrolig spiller, alltid 7-10 sjeldent han spiller dårligere, bare når han får rødt kort eller hvis han gjør en feil som gjør at motstanderen scorer, han hadde 40 målgivendes passninger i løpet av sesongen og er absolutt verdt å hente, uansett klubb...

Navn: Vyachelav Hleb
Posisjon(er): OMHS / AS
Alder: 23år
Klubb: MTZ-Ripo
Pris: Fikk han for 1,1
Testet i: WBA
Kort kommentar:Ung, god og driblesterk.
Best som OMS syns jeg.

Navn: Moussa Kalisse
Posisjon(er): OMV
Alder: 23 år
Klubb: Dordrecht
Pris: £150k
Testet i:Atletico Madrid
Kort kommentar: Aggresiv og teknisk spiller, som leverer alltid.
Speideren min anbefalte han for meg, og jeg testet han, og vips så var han førstevalget mitt på venstrekanten, ble kåret til årets signering, og slår lett ut Hatem Ben Arfa. Kjempesignering!

Angrepsspillere

Navn: Labohang Mokoena
Posisjon(er): OMHS, AS
Alder: 19
Klubb: Orlando Pirates
Pris: 10 mil
Testet i: Man Utd
Kort kommentar: Ekstremt målfarlig spiss. Får han kjempebillig og han spiller kjempebr

Sånn, det var det jeg fant.. Som sagt er alt tatt fra FMNorge og folk som har lagt ut sine anbefalinger der, så tipper det er greit at jeg poster det her og..

Kan også nevnes at mange er veldig interessert i N'Zobgia og at han er i "wonderkids"klassen sammen med Rooney og Ronaldo bl.a.. Verdt å ta med seg kanskje!?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #38 på: 26. Okt. 2006, 22:17 »
Jeg kan vel nevne vår egen Steven Taylor.

Eller så er Felipe fra Udinese en kongestopper. Hadde en overgang helt klar, men han fikk ikke arbeidstillatelse. Etter det har han storspilt og tiltrukket seg oppmerksomhet fra bla. Milan, Inter, Barcelona...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #39 på: 26. Okt. 2006, 22:50 »
Kan iallefall anbefale Sherman Cardenas. Har han selv!
Han passer best som en slags offansiv midtbane, men også godt på høyre wing.

Sibierski er forresten min topscorer.  :wink:

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #40 på: 27. Okt. 2006, 14:33 »
Noen som vet om en god (eller som blir god) og billig venstreback? SKulle gjerne hatt en spiss også (over 180cm). Har tenkt litt på Beattie, noen som har andre forslag. Har ikke så all verden til økonomi lengre, siden jeg har hentet Gary Cahill og Micheal Mancienne.

Forresten så kan Yobo på Everton og anbefales. Også ham hadde jeg nesten klar, men samme dagen han skulle signere ble han skadet og var ute i 6 måneder, så det ble ikke noe av.

Noen som vet om billige (maks 40mill) gode spillere under 18?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

plebbster

• Gjest
FM 2007
« Svar #41 på: 27. Okt. 2006, 16:37 »
Hanstveit på Brann og Djakpua ( eller noe sånt ) på Sogndal. De er billige og gode venstrebacker.

Men spillet er litt urealistisk. Jeg gikk rett fra Brann og til Englands landslag. Det var ikke et helt venta tilbud, for å si det sånn.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #42 på: 27. Okt. 2006, 17:56 »
Takk for taktikken navnebror Lerbakk!

Skal begynne en serie med masse folk fra klassen min nå, smiska meg til å fjerne skaden til Owen og et transferbudsjett på nærmere £10m! Deilig, men det skulle bare mangle når de andre er Man U, Villa,Liverpool og Arsenal da...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

plebbster

• Gjest
FM 2007
« Svar #43 på: 28. Okt. 2006, 13:10 »
Denne er vill .

Det er en taktikk som egentlig kan brukes med alle lag. En god targetspiss er det man trenger for å få max ut av den.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #44 på: 28. Okt. 2006, 15:16 »
Har prøvd den litt jeg også, men funker ikke spesielt bra for meg.. Funker bedre den jeg lagde. ;) Men dette kan jo variere fra game til game!