20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Pavel Srnicek (1968-2015)  (Lest 14487 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Pavel Srnicek (1968-2015)
« på: 29. Sep. 2006, 15:36 »
Pavel Srnicek er som dere har sett på forsiden klar for Newcastle som back-up for Stephen Harper....Er 16 år og kan ikke si at jeg husker så mye fra storhetstiden hans i Newcastle United...Har sett han på DVD og han VAR utvilsomt veldig god! Spørsmålet er om han fortsatt er det i en alder av 38 år...Håper han få noen kamper før kontrakten hans går ut....
Hva synes dere andre? Er det dumt å sikre seg en sånn rutinert keeper? Bedre enn Hedman?
« Siste redigering: 29. Des. 2015, 16:57 av Thomas »
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Pavel Srnicek tilbake i Newcastle!
« Svar #1 på: 29. Sep. 2006, 15:48 »
Han var ganske god, og hadde et hjerte som lå i Newcastle. Men nå har han nok få av de gamle ferdighetene igjen. Greit nok at han er i klubben, men Tim Krul bør absolutt være valget framfor Pavel...

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29. Sep. 2006, 15:50 »
Ja, han har jo rutinen som ikke Krul har, samtidig som Krul bør bli satset på....og sansynligheten for at Harper blir sakdet er jo liten da.....Har kanskje bestilt inn Harper dor å ha tre keepere på trening da....
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 29. Sep. 2006, 15:56 »
Veldig god vil jeg ikke akkuratt kalle Srnicek. En brukbar keeper, men heller ikke mer. Tenk om Newcastle under Keegan hadde en keeper på Given sitt nivå...

Bedre enn Hedman?Tja, han er uansett først og fremst tiltenkt rollen som benkevarmer. Når man først skulle hente inn en til å varme benken for en kortere periode så er det kanskje like greitt å hente inn en som har vært i klubben før.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Sep. 2006, 16:03 »
Ja, han er nok tiltenkt en benkevarmer-løsning ja.... Når man først skal hente en rutinert keeper over en kortere periode så er vel han veldig bra og ha....
Hedman er mye dårligere keeper vil jeg si....han konsentrerer seg om alt annet enn fotball... Han var også keeper i Ancona det året de rykket ned fra Serie A uten en enste seier ( mener jeg og huske) Han kan ikke ha gjort en god jobb :lol:
Arne Scheie:

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 29. Sep. 2006, 16:11 »
Hedman var ikke så ille i starten av proffkarrieren og hadde flere gode matcher for Coventry. Om det var den kjærringa han fant seg som gjorde at prestasjonene ble svakere og svakere er ikke godt å si. Hedman kunne helt sikkert ha vært fast inventar på det svenske landslaget og i en storklubb om han hadde prioritert karrieren på en litt annen måte.

Det at storklubber henter inn kortsiktige, rutinerte løsninger på keeperplass er ikke uvanlig, snarere tvertimot. Scum hentet vel inn tjukken Goram(og hans 3-4 andre personligheter) for noen år siden, Liverpool hentet inn Paul Jones og Arsenal har hatt et par benkevarmere på kort kontrakt.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. Sep. 2006, 16:17 »
Ja, hadde Hedman gått inn for det og ikke drevet med alt det styret med kona si så kunne han nok ha vært i en brukbar klubb....
Tror også at Srnicek er klar over at han mest sannsynlig ikke vil få en eneste kamp i denne delen av karieren sin i Newcastle United....At han kun er benkevarmer-løsning....Det som vi kan slå fast er at han ikke får fornyet kontrakten sin i Januar :wink:
Arne Scheie:

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29. Sep. 2006, 16:48 »
Skjønner faktisk ikke helt greia. Vi har han der for å varme benken? Greit nok, men når skal egentlig Krul bli god nok til det? Sjansene for at Harper blir skadet, for så deretter Krul bli skadet før Given kommer tilbake er så liten at jeg heller ville heller kalt det mer sannsynlig å vinne i lotto. Given er ikke ute fram til Jul, han er tilbake om 1mnd, nå har vi 2 keepere extra, en vi bruker og en på benken. Trenger ikke en 340åring til da...

Og når det er sagt Srnicek er alt annet enn en meget god keeper, han hadde sine perioder, men ikke i nærheten av hverken Given eller Harper. Sikkert ikke Krul heller..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29. Sep. 2006, 16:50 »
Srnicek er jo hentet inn for å sitte på benken foran Krul. Det har jo vært sagt hele tiden at Roeder ikke mener Krul er moden nok for spill for førstelaget ennå...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 29. Sep. 2006, 23:10 »
Er jo også bedre at Krul får spille på reservelaget enn at han sitter på benken på a-laget.
Mener nå jeg da..
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 29. Sep. 2006, 23:24 »
haha er dette for real ?
Konge da. :)  Trodde ikkje han spilla fotbal lengre han var jo keeperen når eg var eit lite guttebarn han og Mike Hooper er det eldste keeperene eg husker Newcastle he hadt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30. Sep. 2006, 15:26 »
Srnicek var jo ikke god nok for Newcastle selv i sin beste alder når han spillte her. Shaka Hislop tilogmed var jo helt overlegen Srnicek. Men litt moro med gamle helter som kommer tilbake, selv om han mer er regna som en maskot å regne. Regner ikke med han får spille noe.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30. Sep. 2006, 16:20 »
Jeg mener Pavel var god når han var her sist. Et soleklart førstevalg mellom stengene, og han er nok noe av det bedre Tsjekkia har fostret på keeperfronten før Cech.

Han var mer stabil og bedre enn Hislop. Og han var mer erfaren og på den tiden, også bedre enn Given og Harper.

Kanskje ikke VELDIG god, men han var god. Og han var stabil. Såvidt jeg husker. Hvor god han er nå aner jeg ikke, men når Roeder mener at han er god nok, så mener jeg det også.
Ja, jeg stoler faktisk på Roeders dømmekraft.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 30. Sep. 2006, 16:23 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg mener Pavel var god når han var her sist. Et soleklart førstevalg mellom stengene, og han er nok noe av det bedre Tsjekkia har fostret på keeperfronten før Cech.

Han var mer stabil og bedre enn Hislop. Og han var mer erfaren og på den tiden, også bedre enn Given og Harper.

Kanskje ikke VELDIG god, men han var god. Og han var stabil. Såvidt jeg husker. Hvor god han er nå aner jeg ikke, men når Roeder mener at han er god nok, så mener jeg det også.
Ja, jeg stoler faktisk på Roeders dømmekraft.

Du kan da umulig mene at Pavel var bedre enn Given???? Han var kun en OK keeper i mine øyne. Selv Shaka var bedre, noe også Kevin Keegan mente.

Given har blitt  kåret til PL beste keeper 2 ganger. Noe Pavel aldri var i nærheten av.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 30. Sep. 2006, 16:24 »
Men Pavel var da såvidt jeg husker førstekeeper. Hvordan kan Kevin og Kenny ha ment at Shaka var bedre da?

Og ja, tilbake i 1997 var Pavel Srnicek bedre enn Shay Given!
For all del, jeg sier ikke at Pavel var bedre enn Given er nå. Jeg sa han var bedre enn Given den gangen Given kom til klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon