20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Levadia Tallin (UEFA Cup 1.runde 2.leg)  (Lest 22185 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Levadia Tallin (UEFA Cup 1.runde 2.leg)
« Svar #90 på: 28. Sep. 2006, 23:40 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Så bare siste 20 av den, da jeg valgte å se ferdig Rosenborg først.

:shock:  :shock:  :shock:

Martins må slutte med de feiringene sine, han kommer til å lande forkjært etter en salto, og havne sammen med Owen- hos Richard Steadman.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 29. Sep. 2006, 00:00 »
Sitat fra: "EivindI"
Så bare siste 20 av den, da jeg valgte å se ferdig Rosenborg først.

:shock:  :shock:  :shock:

Martins må slutte med de feiringene sine, han kommer til å lande forkjært etter en salto, og havne sammen med Owen- hos Richard Steadman.

Har du ikke sett at den nye tredje drakten har en brodert steadman logo nederst foran på shortsen :wink:
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 29. Sep. 2006, 00:12 »
Hahahaha... :lol:

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #93 på: 29. Sep. 2006, 06:51 »
Målet deres var vel en aldri så liten tabbe av Harper ja.

Førsteomgangen var begredelig. Så bare siste 20 av den, da jeg valgte å se ferdig Rosenborg først. Emre skapte det lille som ble skapt. Milner var vel også frisk.

Andre omgang starter betydelig bedre med 2 flotte mål av Martins (det siste en skikkelig perle), og 2 minst like bra feiringer. Så kommer den tabben av Harper og kampen ebber ut i en komfortabel 2-1 seier uten de alt for store sjansene til noen av lagene. Butt var forbi keeper en gang, men forsøket ble reddet på streken...

Luque som spilte siste 20 presterte ikke stort mere enn å gå i offside en hel haug med ganger. Han kommer nok aldri til å bli noe stort i drakta vår desverre...

For det første: HÆÆÆÆ???? Rosenborg foran Newcastle???

For det andre: Når Luque havner i offside hele tiden betyr det kun en(ja, kun en) ting: Laget er ikke samspilt!! For min del syns jeg det er mer positivt med en spiller som går i offside, enn en som ikke prøver i det hele tatt! Heller 10 offsider enn 1 halvsjanse!
ieron Dyer

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 29. Sep. 2006, 12:48 »
Ehh... Ja. Det var en av tidenes mest spennende kamper i Tippeligaen og siden jeg også er Rosenborgfan valgte jeg å se ferdig den kampen foran Newcastlekampen. Newcastle kunne jo ikke tape uansett. De visste vel heller ikke starten av Newcastle på fotballpuben, men nok om det...

Og nei. Når du rusler ut av offside slik at det blir blåst mot deg mange ganger er det ikke særlig positivt. Men ja, hvis han går på løp og blir avblåst så kan du i det minste gi ham kreditt for at han prøver. Men det var ikke alt for mange gangene det skjedde...

Hvordan du kan si at en spiller går i offside er kun lagets feil er for meg en gåte. Hvis en spiller er treig og lat og ikke gidder og gå ut av offside, eller ikke kan å bue løpene sine skikkelig har det jo ingen verdens ting med at laget ikke er samspilt eller ikke...

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #95 på: 29. Sep. 2006, 14:25 »
Var paa SJP aa saa den.

Harper - 6lite aa gjore, trekker litt ned for tabben.

Ramage - 6 spilte bra som vingback og hadde bra lop.
Bramble - 6 spilte bra, noe som betyr at han spilller elendig neste kamp :(
Taylor - 7 spilte bra, trenger en stopperkjempe ved siden av seg.
Carr - 6 gjorde faa feil

Zog - 7 saa ikke mye til han men hadde bra lop.maa legge innlegg tidligere
Emre - 9 Banens beste. Var overalt hele tiden, litt slappe passninger.
Butt - 6 Spilte greit, var god defansivt og hadde noen smarte pasninger.
Milner - 8 dritbra spilt. Var rask, kom forbi og finta. La ogsaa fint inn.

Martins - 8 stille 1. omgang men headinga der han hopper sin egen hoyde og skuddet i tverra ned var supre.

Sibbi - 6 overasket hvor bra han spilte egentlig. Povde seg paa alle hoye ballene og ofret seg. Vil ha straffe litt for ofte da...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 29. Sep. 2006, 14:28 »
Få inn Duff og Parker istedenfor Butt/Zoggy, og vi kan slå ManUnited - på midtbanen vel og merke...

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #97 på: 29. Sep. 2006, 14:50 »
Ehh... Ja. Det var en av tidenes mest spennende kamper i Tippeligaen og siden jeg også er Rosenborgfan valgte jeg å se ferdig den kampen foran Newcastlekampen. Newcastle kunne jo ikke tape uansett. De visste vel heller ikke starten av Newcastle på fotballpuben, men nok om det...

Og nei. Når du rusler ut av offside slik at det blir blåst mot deg mange ganger er det ikke særlig positivt. Men ja, hvis han går på løp og blir avblåst så kan du i det minste gi ham kreditt for at han prøver. Men det var ikke alt for mange gangene det skjedde...

Hvordan du kan si at en spiller går i offside er kun lagets feil er for meg en gåte. Hvis en spiller er treig og lat og ikke gidder og gå ut av offside, eller ikke kan å bue løpene sine skikkelig har det jo ingen verdens ting med at laget ikke er samspilt eller ikke...

Åki, som sagt, såg ikkje kampen, men viss de va sånne offside, så trekke eg mitt utsagn. (men e de offside når man rusla ut av offside og ikkje e me i spillet?)

Fremdeles sterkt uenig i at du ser Rosenborg før Newcastle! :)
ieron Dyer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 29. Sep. 2006, 14:56 »
Sitat fra: "validus"
(men e de offside når man rusla ut av offside og ikkje e me i spillet?)

Ja, når du mottar ballen,så...

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 29. Sep. 2006, 15:06 »
åki, som sagt: då trekke eg mitt utsagn... Skulle visst ha sett den kampen.... :D
ieron Dyer

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 29. Sep. 2006, 15:48 »

Åki, som sagt, såg ikkje kampen, men viss de va sånne offside, så trekke eg mitt utsagn. (men e de offside når man rusla ut av offside og ikkje e me i spillet?)

Hvordan kan du være uenig i mitt valg når du ikke en gang så noe av kampen selv :)

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #101 på: 29. Sep. 2006, 21:39 »

Hvordan kan du være uenig i mitt valg når du ikke en gang så noe av kampen selv :)

Fordi eg ikkje hadde mulighet til å sjå kampen... Eg brukte heile dagen til å ringe til pubbane for å høyre om dei sendte den, eg spurte folk her inne... eg prøvde å finne streams for å sjå den... Men akk nei... Ingenting.. Før eg seint på natta fekk vete at en pub som sa dei ikkje sendte den sendte den likevel....
ieron Dyer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #102 på: 29. Sep. 2006, 22:21 »
Har nå sett målene. God prestasjon av lille Martins å heade corneren i mål på den måten, og mål nummer to er som kopiert ut av tekstboken.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 30. Sep. 2006, 00:07 »

Så begge kampene på Tre løver. Gikk fint det. Bare litt tennisbevegelser i 15-20 min :lol:
Who else...... Alan Shearer

djmattis

• Gjest
« Svar #104 på: 30. Sep. 2006, 03:21 »
Etter å ha sett reprise av målene 100 ganger nå, hehe så har jeg kommet frem til konklusjonen at det er godt å se Martins ta de saltoene igjen.
tror det løsner for han nå.
Han viste stor lykke over å få skåre de måla, det merker man på feiringa hans!