20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Levadia Tallin (UEFA Cup 1.runde 2.leg)  (Lest 22334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Levadia Tallin (UEFA Cup 1.runde 2.leg)
« Svar #15 på: 28. Sep. 2006, 19:36 »
Når jeg så dem trene på jessheim, var han en humørspreder, og godt likt av alle. Sikkert derfor. Syns han gjør en god jobb,jeg--

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 28. Sep. 2006, 19:41 »
Sitat fra: "Åsmund"
Fordi han han er ikke den rette til å lede laget vårt. For det første burde han aldri spillt på newcastle. For det andre syns jeg han viser helt feil holdninger, snakker aldri med media eller noe.

Fleire her inne seie at han har vore vår beste i forsvarsrekka i det siste, så koffor burde han ikkje spilt for newcastle?

Bedre å holde kjeft te media enn å seie noke dumt...
ieron Dyer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. Sep. 2006, 19:59 »
Luque får heller ingen tillit i dag. Sibierski derimot får nok en sjanse til å ta i mot Flo pasningen. Ganske utrolig at Luque er 5. valg på spissplass
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 28. Sep. 2006, 20:24 »
ganske utrolig og spille så ræva på de sjansene han har fått når man koster 100 mill spør du meg
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 28. Sep. 2006, 20:27 »
Sitat fra: "Doffi"
ganske utrolig og spille så ræva på de sjansene han har fått når man koster 100 mill spør du meg

At han ikke har levd opp til prisen er selvsagt helt rett, men at han er bedre enn Sibierski er det liten tvil om. Luque sliter i PL, men ute i Europa har han til tider levert varene. Det skulle dog bare mangle når man ser hvilke bakgårdsklubber vi har møtt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 28. Sep. 2006, 20:31 »
ja jo sånn sett så har du rett. men må være en grunn til at roeder holder han ute.
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 28. Sep. 2006, 20:39 »
Sitat fra: "Doffi"
ja jo sånn sett så har du rett. men må være en grunn til at roeder holder han ute.

Den eneste grunnen er nok at han vil spille Drillo fotball med lange baller på Sibierski. Jeg mener Luque burde fått sjansen framfor Sibierski, Martins eller Zogbia. Vi møter tross alt et lag som er dårligere enn Fredrikstad. Markedsprisen til Luque stiger ikke akkurat om dagen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 28. Sep. 2006, 20:43 »
Latterligt og ikkje bruke Luque i ein kamp som dette.
Latterligt.
Og trist.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 28. Sep. 2006, 20:50 »
Noe som skjer i kampen eller?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 28. Sep. 2006, 20:51 »
Sibierski imponerte meg i Everton-kampen og jeg synes han viser bedre holdninger enn det Luque gjør. Helt greit at Roeder bruker Sibierski.
Norwegian blood, Geordie heart

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 28. Sep. 2006, 20:51 »
Sitat fra: "Romance"
Noe som skjer i kampen eller?

Nei, svært lite.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 28. Sep. 2006, 20:54 »
Sitat fra: "Anti-mackem"
Sibierski imponerte meg i Everton-kampen og jeg synes han viser bedre holdninger enn det Luque gjør. Helt greit at Roeder bruker Sibierski.

Imponerte deg i Everton kampen???? Da legger du tydeligvis lista langt lavere enn meg. Han vant et par hodedueller, men det var det. Luque har i det minste et pasningsbein.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 28. Sep. 2006, 20:57 »
Skader umulig og bruke Luque i dag uansett. Me vinner anyway. Vanskeligt for Luque og finna tilbake til god gammal form om han aldri spiller!!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #28 på: 28. Sep. 2006, 20:58 »
Vinner Newcastle her blir dagen perfekt.
For gjett om Rosenborg klarte å vinne mot Tromså?! Joda, nå leder RBK serien suverent!!

Men får inderlig håpe at Newcastle også gjør jobben  :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Newcastle - Levadia Tallin (UEFA Cup 1.runde 2.leg)
« Svar #29 på: 28. Sep. 2006, 21:09 »
Ser ut som vi fortsetter med storspillet.