20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Levadia Tallin (UEFA Cup 1.runde 2.leg)  (Lest 22300 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Levadia Tallin (UEFA Cup 1.runde 2.leg)
« på: 27. Sep. 2006, 00:15 »
Litt rart at det ikke er blitt opprettet en kamptråd for denne, det er bare to dager til vi møter esterne til returmøte. Avanserer vi her er vi klar for gruppespillet i årets UEFA Cup, noe som gir ekstra penger i kassa.
Kampen går på torsdag kl. 20:30 norsk tid, og sendes på Channel 5 for dem som har det.

Håper på følgende lag:

...................Harper...................

..Carr.......Taylor......Moore....Baba

.....Milner....Parker.....Emre.....N'Zogbia

....................Martins........Luque.....

Baba kan spille denne, det samme kan Bramble også, men jeg ønsker ikke sistnevnte på banen. Tror det er viktig å la Martins fortsette på topp i en slik kamp som dette. Putter han en del i denne vil det gi enorm selvtillit som han tar med seg videre i ligaen. Det er også påtide at Luque får seg en kamp fra start igjen, og det skader vel ikke å la han prøve seg mot dette estiske laget. Er det kamper han skal ha håp i å ta del i så er det slike som dette. Roeder kan da ikke lime han fast til benken/tribunen til evig tid. Da får vi ikke mye for ham ved et evt. salg i januar. Tror også det er viktig at vi bruker denne kampen til å samkjøre Taylor og Moore som stoppere foran oppgjøret på Old Trafford.

Er fortsatt usikkerhet knyttet til om Ameobi rekker denne her, men jeg skjønner ikke hva Roeder kaver med ang. å få Ameobi klar til denne kampen. Vi skal da knuse dette laget både med og uten Ameobi. Han er da ikke så viktig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 27. Sep. 2006, 10:14 »
Håper Ameobi spiller. Da er sjansen til å se Sibierski - Martins mot Manu større. Ellers tror jeg på en komfortabel, dog ikke overbevisende 2-0 seier.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27. Sep. 2006, 20:03 »
tipper vi stiller slik:

---------------HARPER-----------------

CARR---MOORE--BRAMBLE--BERNARD

--MILNER---PARKER---EMRE---DUFF--

--------MARTINS----SIBIERSKI--------

Grei seier, 3,4-0
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #3 på: 27. Sep. 2006, 21:47 »
Bør være plankekjøring hjemme på SJP. Vi bør regelrett overkjøre Levadia Tallinn. Når Liverpool klarer å overkjøre Galatasaray (annenhver bokstav er a  :shock: ) så skal vi pinadø klare å overkjøre et traktor-lag fra en eller annen plassen.

Lukter vi stor-seier? Egentlig håper jeg ikke det, for da får vi alltid så høy selvtillitt å tror på seier på Old Trafford. 3-0 er perfekt. Hverken mer eller mindre.  8)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27. Sep. 2006, 23:07 »
dette bør være transportetappe

harper
carr-moore-taylor-ramage
milner-butt-sibierski-Luque
     rossi-martins                    

jeg tror han kommer til å spare duff, med tanke på skaden, Shola bør spares til manu kampen, sammen med andre sentrale spillere.

martins og sibierski trenger å bli varme i trøya og bør derfor spille.
forsvaret bør være uforandret for å skape tryghet.

Jeg tror ikke det blir slik, men jeg hadde spilt sånn hadde jeg vert manager:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27. Sep. 2006, 23:15 »
Sitat fra: "annern"

harper
carr-moore-taylor-ramage
     rossi-martins                    

jeg tror han kommer til å spare duff, med tanke på skaden, Shola bør spares til manu kampen, sammen med andre sentrale spillere.

Hadde vel blitt upopulær hos sir Alex og FA du da ettersom det er bestemt at Rossi IKKE har lov til å spille UEFA Cup for oss ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 28. Sep. 2006, 00:47 »
Nå har vel Roeder sagt at Bramble og Taylor skal spille fra start...

Tipper dette blir laget:

...................Harper...................

Carr......Taylor....Bramble...Ramage

Milner.......Parker....Emre.....N'Zogbia

............Martins..........Sibierski........

Resultat: 2-0 (Emre og Martins)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #7 på: 28. Sep. 2006, 09:52 »
Sitat fra: "NUFCern"
Når Liverpool klarer å overkjøre Galatasaray (annenhver bokstav er a  :shock: ) så skal vi pinadø klare å overkjøre et traktor-lag fra en eller annen plassen.

Hehe.

Men Liverpool overkjørte vel ikke Galatasaray heller. 3-2 kaller jeg ikke enveiskjøring på noen måte.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 28. Sep. 2006, 10:55 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "annern"

harper
carr-moore-taylor-ramage
     rossi-martins                    

Hadde vel blitt upopulær hos sir Alex og FA du da ettersom det er bestemt at Rossi IKKE har lov til å spille UEFA Cup for oss ;)

glømte meg ut. jeg vil ha en jr på topp med martins da :) det hadde vert dritkult.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 28. Sep. 2006, 16:26 »
I kveld skal Newcastle gå ut på St.James Park og levere en overbevisende og kontrollert 2-0 seier. Trenger verken mer eller mindere for min del.
Uavgjort på de to siste E-cup kampene er alt annet enn imponerende, særlig motstanden tatt i betraktning.

Ut ifra det jeg har lest på nettet før kampen virker det som om laget kan bli seende noenlunde slik ut:

- Harper
----------
- Carr (kaptein)
- Taylor
- Bramble (gjør meg nervøs)
- Ramage
----------
- Milner
- Butt
- Emre
- Pattison (eller Luque?)
----------
- Sibierski
- Martins

Glad for å se at Roeder hvilker kapteinen vår. Han har storspilt hele tiden frem til nå, men med det tette kamp programmet trenger han en hvil. Da er dette den ideelle kampen til det. Butt skal være mer enn god nok for denne oppgaven. Han har dessuten godt av å spille igjen.

Videre leser jeg skrekkslagent på icNewcastle at Bramble for fornyet tillitt foran kveldens kamp. Neppe noen bombe, men det gjør iallfall meg bekymret. I beste fall kan man vel si at at han kan bidra til at det blir en spennende kamp.
Det gjør meg ikke det spor tryggere at vi også skal ta ut den ene rutinerte stopperen vi har. Men Moore også, på lik linje med Parker, trenger en hvil. Så får vi sette vår lit til Taylor. Iallfall ingenting å si på innsatsen der i gården.
Syns det er en god beslutning å gi kapteinsbindet til Carr. Han har gjort sine saker bra denne sessongen, så det fortjener han. Tipper det hjelper på motivasjonen også.
Ser Bernard er i troppen men han er vel neppe i kampform ennå, men kanskje kan vi håpe på ett innhopp i andre omgang?
Ellers er vel både Harper, Milner, Emre og Martins bankers. Tipper også at Martins får med seg Sibierski på topp eller like bak seg iallfall.
Men så var det denne venstrekanten hvor vi EGENTLIG skulle ha best dekning av alle plasser. Men med O'Brien skadet, og både Duff og N'Zogbia småskadet ser det brått dårligere ut her også. Det siste jeg vil se er at Roeder risikerer Duff foran MænJu kampen, syns heller ikke man skal ta noen sjanser med N'zogbia. Dermed står man igjen med enten Luque eller Pattison. Jeg kunne godt tenkt meg at begge fikk prøve seg i denne kampen. En av dem fra start på venstrekant og eventuelt den andre som innbytter.

Dette skal normalt være grei skuring. Men i lys av de siste resultatene har vi Newcastle fans lært å ikke ta noe for gitt. Ikke engang kamper som denne. I tillegg tvinger en liten spillestall frem at flere av førstevalgene må hviles i slike kamper som denne. Alikevel skal vi være gode nok til å vinne denne.

Ville helst sett en grei 2-0 seier, men tipper 0-0 eller 1-0.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28. Sep. 2006, 19:28 »
Taylor ralies the troops

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1546489,00.html

kjekk lesning. Kjekt at noen fra de bakre rekker tar ansvar.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #11 på: 28. Sep. 2006, 19:31 »
Tragisk at vi skal bruke Carr som kaptein. Syns faktisk det hadde vært bedre å brukt Harper da.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 28. Sep. 2006, 19:31 »
Hvorfor er det tragisk?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #13 på: 28. Sep. 2006, 19:34 »
Fordi han han er ikke den rette til å lede laget vårt. For det første burde han aldri spillt på newcastle. For det andre syns jeg han viser helt feil holdninger, snakker aldri med media eller noe.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 28. Sep. 2006, 19:35 »
Denne kampen skal vi klare,men skal ikke forundre meg at det blir 0-0.Håper Krul kommer inn de siste minuttene(kommer an på hvordan kampen går)