20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker + filming = HVA SKJER?  (Lest 6021 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Parker + filming = HVA SKJER?
« på: 24. Sep. 2006, 20:02 »
Noen flere som har lagt merke til det? Scott Parker filmet i dag- igjen! Han prøvde å filme seg til et straffespark, og jeg ble småkvalm da jeg så min store helt prøve på noe sånt.

Mot liverpool filmet han også da han fikk ballen i hånda, og latet som han fikk den i trynet.

Hva syns dere?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 24. Sep. 2006, 20:06 »
Hendelsen du henviser til i dagens kamp skulle ha vært straffespark. Ingen tvil om det. Man ser jo på lang avstand at Carsley holder Parker i trøya. Selvfølgelig legger han på litt også, men ingen tvil om at dette er straffe.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 24. Sep. 2006, 20:08 »
Nei, jeg mener han ikke var nær han i det hele tatt, dessverre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 24. Sep. 2006, 20:11 »
Haha du kan virkelig ikke mene det? Til og med kommentatoren fikk med seg det: "Parker blir holdt i trøya, men holdingen startet utenfor 16 meteren." Hvis du mener han ikke blir holdt bør du virkelig sjekke synet!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 24. Sep. 2006, 20:14 »
Så på sky sports, og de engelske kommentatorene der mente det ikke var straffe. Syns nok den hadde vært billig, ja.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 24. Sep. 2006, 20:15 »
Selvfølgelig hadde det vært billig med straffe - fordi holdingen starter utenfor 16 meteren. Men et klart frispark.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. Sep. 2006, 20:44 »
E9 med danield. Var en klar holding, men starta utafor...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #7 på: 24. Sep. 2006, 20:58 »
Grunnen til at du tror han filmet, Eivind, var nok at du så på taklingen. Det var ikke derfor han datt, det var fordi han ble holdt. Og JO, det var frispark.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. Sep. 2006, 21:03 »
Hvis dere  mener vi skulle hatt frispark/straffe der, så MÅ dere jo også mene at Everton skulle hatt det samme da Bramble holdt Johnson! Han datt senere, men Bramble holdt han soleklart..

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #9 på: 24. Sep. 2006, 21:04 »
Ja det og var straffe, men det har vel ingenting med at Parker filmer og gjøre?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 24. Sep. 2006, 21:26 »
Det har overhodet ingenting med Parker å gjøre.

Parker ble holdt, men datt kanskje litt lett...

Synes det ville vært ganske billig om Johnson hadde fått straffe i den situasjonen med Bramble...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 24. Sep. 2006, 21:53 »
Fotballen har blitt slik , at hvis man blir holdt litt i trøya og legger seg (selv om man kunne klart å stått på beina) blir det karraktisert som rutinert.

Det som parker gjør er at han legge seg etter å ha blitt holdt i trøya, og jeg mener dette er rutinert. De fleste spillere i dagens fotball legger seg hvis det er holding.

men det finnes de som prøver å stå på beina hele tiden.
jeg liker best de som står på beina, men hanr ingentign imot at parker prøver å skaffe straffe på den måten, for alle andre gjør det og får ofte straffe.

Det jeg hater er når folk går inn for å filme seg til straffe.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Sep. 2006, 22:17 »
Sitat fra: "annern"

Det som parker gjør er at han legge seg etter å ha blitt holdt i trøya, og jeg mener dette er rutinert. De fleste spillere i dagens fotball legger seg hvis det er holding. .

Om man tenker litt fysikk i det hele så er det faktisk mer naturlig at en person faller etter han har blitt dratt i drakten, siden han under holdingen vil legge vekten ekstra fremover for å komme frem. Men når man plutselig blir sluppet løs faller man naturligvis fremover( nesten som om tauet ryker).

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. Sep. 2006, 22:24 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Det har overhodet ingenting med Parker å gjøre.

Parker ble holdt, men datt kanskje litt lett...

Synes det ville vært ganske billig om Johnson hadde fått straffe i den situasjonen med Bramble...

Det har lite med Parker og gjøre, jeg ville bare sjekke synet deres på den situasjonen. Du sier at begge skulle vært straffe med andre ord?

Jeg har alltid ment Parker er mannen som ikke filmer- samme hva....

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. Sep. 2006, 23:06 »
Jeg sier at ingen skulle vært straffe, men Parker kunne godt ha fått et frispark. Han ble klart holdt, mens Johnson mere ble hindret og falt veldig lett.