20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hva er du, journalist?Har du noen gang vært på andre supporter sider? Alle har subjektive meninger i mange av artiklene sine noe også newutd.com har hatt. Med unntak av den offisielle newcastle siden har så og si samtlige andre subjektive perspektiver på ting. Newcastle.no er drevet av fans og gjør så godt de kan. Hvis det plager deg så voldsomt at de slang på en kommentar til en artikkel er det ikke vanskeligere enn å la være og lese det i motsetning til å drive med drittslenging på "konkurrerende" sider. Det kan ikke kalles drittslenging når innleggene er såpass relevante som de faktisk er på denne tråden, men du skjønner hvor jeg vil.Syntes begge sidene gjør en kjempe god innsats. Begge har sine ulemper og sine fordeler. Er lite poeng i og rette fokus på det negative etter min mening.
Tittelen er et blikkfang, som gjør at folk leser tråden. Hadde ikke vært like spennende om den hadde het; "Supporterklubbenes objektivitet svekket?"
Jeg tror forumet blir temmelig vanskelig å orientere seg i hvis trådene kun gis navn for å være blikkfang - uten at de egentlig forteller hva som diskuteres i dem.I en sånn verden frykter jeg at folk ikke gidder å lete seg frem til tråder for å diskutere, men starter heller en ny. -Og for at folk skal gidde å lese den blant alle andre som ligger der; ja så slenger man på en kreativ tittel som muligens har lite å gjøre med innholdet. Da er runddansen igang.Å gi trådens ende/start samme "farge" som selve tråden burde være fullt mulig, uten at tittelen trenger å være mindre blikkfang.
Du er klar over at newcastle har flere supporter sider eller?? andre som koster penger og fremdeles er subjektive. Kanskje du skal lete de opp og klage på alle sammen? du trenger ikke nødvendigvis gå på andre lags supportersider vettu, selv om jeg intereserer meg såpass for fotball at jeg ofte er inne på andre lags sider også.Hvis du leser hva jeg skriver så ser du at jeg tar tilbake "drittslenging" i en og samme teksten jeg nevner det fordi innleggene har vært såpass saklige.Leser du enda bedre etter så ser du at jeg ikke ønsker å sette fokus på det negative. Er kjempe fornøyd med å ha to bra norske newcastle sider.
Du sier at NUSSC stjeler nyheter. Hvem gjør ikke det? Mener du virkelig at newutd får førstehånds informasjon fra trenere, spillere osv.?!?Til og med kampreferat er bare oversatt direkte fra andre sider til norsk.