20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUSSC støtter Carrs slag mot fucking reject Bellamy  (Lest 5097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Leste litt agurknytt på newcastle.no, og kom over nyheten om at Carr slo til Craig Reject Bellamy i spillertunellen. Nederst skriver de:Godt valg, Stephen. Vi støtter deg videre i kampen mot fotballens utskudd.

Syns det er litt merkelig at den "offisielle supporterklubben" støtter sånne ting som ikke har noe med fotball å gjøre....?!

Hva syns dere?

Link til saken: http://newcastle.no/nyheter/21carr.htm

Agurksaft

• Gjest
NUSSC støtter Carrs slag mot fucking reject Bellamy
« Svar #1 på: 21. Sep. 2006, 19:55 »
Heilt einig, sjølv om skribenten faktisk støttar dette slaget så bør han ha nok havregraut mellom øyrene til å skrive om hendinga utan å ta parti i stor grad.

Edit. Eg både lo og blei sjokka då eg las det, men eg tykkjer det er tvert igjennom uprofft.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Sep. 2006, 19:57 »
Typisk NUSSC...

Men jeg må si meg enig.  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Sep. 2006, 20:07 »
Vi er nok alle enig med dem, men dette syns jeg dem burde holde seg for gode til å skrive på sida dems...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Sep. 2006, 20:11 »
Syns det er ok, jeg. Som supporterklubb har de lov å stille seg partisk i saker som gjelder Newcastle vs omverdenen. Dette gjør jo ei genial side som nufc.com ofte.
Selv stiller jeg meg bak forfatterens synspunkter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Sep. 2006, 15:53 »
Vel, nufc.com representerer ingen andre enn seg selv. NUSSCs medlemmer er delt i synet på Bellamy, og det er mange med meg som støtter gutten i tykt og tynt. At egoet hans er enormt vet vi alle.
Men jeg synes ikke supporterklubben, som på mange måter skal representere sine medlemmer, trenger å skrive det. Men det er min oppfatning. Og det kan sikkert ha et og annet å gjøre med at jeg ikke er helt enig i den kommentaren. Bellamy er en Guds gave til fotballen, selv om Gud glemte å gi han sunn fornuft. Men hei, selv de beste kan gjøre feil :lol: Bellamy er en fantastisk fotballspiller som jeg simpelthen nyter synet av hver eneste gang. Og jeg savner han dypt og inderlig.
Vi vil aldri få en spiller som ham igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. Sep. 2006, 19:16 »
Var vel ingen andre enn en alkoholisert walisisk mor som skapte Bellamy, og neppe noen kar fra en eller annen eventyrbok..
Uansett, nufc.com har da vel ogsaa lesere som er delt i synet paa denne bastarden. Syns nyheten var helt kurrant.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Sep. 2006, 17:09 »
Joda, men forskjellen er at nufc.com kun representerer seg selv. En helt uavhengig nettside som på ingen måte trenger å bry seg om hva leserne av siden mener. Jeg leser også på nufc.com og kan være uenig i noe av det som står der, men jeg lar ikke det påvirke hvordan jeg ser på siden, fordi jeg kan ikke styre innholdet på en uavhengig nettside.

newcaslte.no er i mine øyne ikke er uavhengig nettside. De representerer en supporterklubb og dens medlemmer. Dessuten har newcastle.no aldri prøvd å fremstå som noe annet enn en seriøs nyhetsside. Selv om skribentene har prøvd å leke nufc.com, så har de alltid fremstilt seg selv som seriøse og objektive.

Det er greit hvis skribentene på newcastle.no sier klart ifra at "fra nå av vil vi ikke lenger være en objektiv og seriøs nyhetsside. Fra nå av vil alle artikler kunne inneholde personlige synspunkt som den enkelte skribent får stå for selv". Eller noe i den duren. Men de gjør ikke det. Og jeg synes ikke man skal blande de to stilene.

La meg ta to norske eksempler. RBKweb.com oppfattes, og fremstiller seg selv, som en nettside som tilbyr objektive artikler om RBK. Personlige synspunkt fremmes på den nettsiden kun under merkelappen "kommentar" eller "mening" og skilles klart ut fra nyhetsartiklene. På samme måte har newutd.no begynt å fungere, etter at behovet for personlige ytringer på forsiden har meldt seg. Dessuten har både rbkweb, newutd og nussc et debattforum hvor personlige ytringer debbatteres opp og ned i mente. Enten bør newcastle.no markere at de vil begynne som nufc.com, eller så får de begynne som newutd. Personlige synspunkter i seriøse nyhetsartikler hører ikke hjemme noensteds.

artiklene på nufc.com har ALLTID blitt skrevet fra en personlig synsvinkel. Og de har aldri lagt skjul på det. Det er der forskjellen ligger i mine øyne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Sep. 2006, 19:18 »
Da kunne vi jo bare lagd en stor tråd som het "transfers" også, så hadde det blitt kjemperyddig...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. Sep. 2006, 19:23 »
Ja syns dette hysteriet om at man ikke skal starte flere tråder har tatt litt av. Man kunne jo gått tilbake til slik forum var før i tiden da det bare var en tråd.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #10 på: 25. Sep. 2006, 19:59 »
dobbel.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #11 på: 25. Sep. 2006, 20:00 »
No bør hafslobøgdingen roa seg her ;) Greit nok at hafslobesten er fakka men.
Eg likar mange trådar :)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 25. Sep. 2006, 20:02 »
La oss ha EN tråd som heter Newcastle!! :D

Nei da, ikke ta den seriøst..

Men jeg skjønner ikke hva som er feil med å ha mange tråder. Det blir jo mer ryddig om man har flere tråder som omhandler konkrete emner istedenfor mange store tråder som kan handle om flere ting.

Men det er nå bare min mening. Et forum er jo til for at folk skal ha forskjellige meninger.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 25. Sep. 2006, 20:17 »
Jeg syns denne tråden fortjener livets rett. Den tar opp et ganske sentralt tema; nemlig om hvorvidt en såkalt offisiell supporterklubb bør lange ut med subjektive og "på kanten"-kommentarer.

Denne tråden stenges ikke.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Mulig
« Svar #14 på: 26. Sep. 2006, 11:16 »
Sitat fra: "Jarle"
Jeg syns denne tråden fortjener livets rett. Den tar opp et ganske sentralt tema; nemlig om hvorvidt en såkalt offisiell supporterklubb bør lange ut med subjektive og "på kanten"-kommentarer.

Denne tråden stenges ikke.

Mulig tråden har livets rett. Men tittelen er vel litt snever og spisset i forhold til det diskusjonen dreier seg om?
Livet er svart/hvitt!