20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Harpers innstats mot Liverpool....  (Lest 3624 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Harpers innstats mot Liverpool....
« Svar #15 på: 22. Sep. 2006, 21:15 »
Synes dette er ein passende tidspunkt og legge til at Given oxo gjorde ein del tabbar før. Men når ein står i mål 40 - 50 kamper i sesong etter sesong så er det jo lettere og unngå tabber.. Given sin mot Coventry er jo legendarisk den dag i dag.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. Sep. 2006, 23:11 »
Det er derfor Given alltid ser bak seg før utspark/kast/osv ;) Har lagt merke til at han gjør det utrolig etter den episoden, forhold til andre keepere..

djmattis

• Gjest
« Svar #17 på: 23. Sep. 2006, 03:53 »
Jeg synes gjorde mere enn godkjent insats mot Liverpool.
Greit han gjorde tabben, men sånn sett gjennom hele kampen så holdt han oss inne i den med en del fine reddninger.
Jeg har inget vondt mot han i forhold til den tabben.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. Sep. 2006, 14:09 »
Sitat fra: "MaKo"
Det er derfor Given alltid ser bak seg før utspark/kast/osv ;) Har lagt merke til at han gjør det utrolig etter den episoden, forhold til andre keepere..

Hehe.. HAr sett det jeg, også-- Han kikker seg alltid en ekstra gang bak seg  :lol:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. Sep. 2006, 20:28 »
Harpers innsats mot Liverpool? Ikke noe å si på. Den som så kampen (flesteparten her inne) så at Newcastle var nærmest sjanseløse mot Liverpool på Anfield på Onsdag. Ting KUNNE endret seg dersom vi hadde fått iallfall en straffe. Men jeg velger å være realistisk nok til å tro at Liverpool uansett ville trekt det lengste strået i denne kampen.
Ergo vil jeg konkludere med at "Harpers fall" på ingen måte ble avgjørende, eller ville blitt det. Og jeg ser ikke på det som noen tabbe. Som tidligere påpekt gjør han helt riktig i å stå litt ute. Og det er godt gjort av Alonso og se dette og være presis nok til å utnytte det fra 60 meter. Alikevel er det flaks at han scorer pga at Harper ville rukket den hadde han ikke glidd slik som han gjorde.

Tabbe? Nei, egentlig ikke. Mer uflaks og slik kan skje den beste. Denne gangen skjedde det nettop Harper. Utenom denne ulykken gjorde Harper en godt bestått kamp på Anfield. Hadde det ikke vært for uhellet som han egentlig ikke skal lastes for, kunne han konkurert med Parker om å være Newcastles bestemann. Og som sagt syns jeg det blir urettferdig å laste Harper for den ulykken, men det trekker som sagt ned helhetsinntrykket.

Men jeg regner med at de fleste med litt fotball forståelse ser at dette ikke er noen gedigen skandale tabbe fra vår ellers stødige reservekeeper. Flott at laget har gått ut og uttrykt sin støtte til reservekeeperen vår. Nettop det, altså støtte mannen, syns jeg faktisk vi her inne burde gjøre også.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 23. Sep. 2006, 23:41 »
Sitat fra: "chickenman"
Harpers innsats mot Liverpool? Ikke noe å si på. Den som så kampen (flesteparten her inne) så at Newcastle var nærmest sjanseløse mot Liverpool på Anfield på Onsdag. Ting KUNNE endret seg dersom vi hadde fått iallfall en straffe. Men jeg velger å være realistisk nok til å tro at Liverpool uansett ville trekt det lengste strået i denne kampen.
Ergo vil jeg konkludere med at "Harpers fall" på ingen måte ble avgjørende, eller ville blitt det. Og jeg ser ikke på det som noen tabbe. Som tidligere påpekt gjør han helt riktig i å stå litt ute. Og det er godt gjort av Alonso og se dette og være presis nok til å utnytte det fra 60 meter. Alikevel er det flaks at han scorer pga at Harper ville rukket den hadde han ikke glidd slik som han gjorde.

Det er jeg enig i. Liverpool slo oss i alle lagdeler, kanskje spesielt på midten. Sissoko, Gerrard og Alonso ble rett og slett for gode for en god Parker og en lite imponerende Emre.

Sitat

Tabbe? Nei, egentlig ikke. Mer uflaks og slik kan skje den beste. Denne gangen skjedde det nettop Harper. Utenom denne ulykken gjorde Harper en godt bestått kamp på Anfield. Hadde det ikke vært for uhellet som han egentlig ikke skal lastes for, kunne han konkurert med Parker om å være Newcastles bestemann. Og som sagt syns jeg det blir urettferdig å laste Harper for den ulykken, men det trekker som sagt ned helhetsinntrykket.

Tabbe? Jo, jeg vil egentlig kalle det for det. Tabber pleier jo nettopp å være synonymt med uflaks. Men jeg vil heller kalle det en forståelig tabbe. Vi er jo alle enig i at han stod godt plassert, og at han sklir er et hendelig uhell. Jeg vil også regne med Ramage i kampen om Newcastles bestemann.

Sitat

Men jeg regner med at de fleste med litt fotball forståelse ser at dette ikke er noen gedigen skandale tabbe fra vår ellers stødige reservekeeper. Flott at laget har gått ut og uttrykt sin støtte til reservekeeperen vår. Nettop det, altså støtte mannen, syns jeg faktisk vi her inne burde gjøre også.

Jeg får ikke vært mer enig. Ingen stor tabbe med tanke på at vi allerede lå under, og hadde tapt uansett- INNSE DET, folkens. Vi var mange hakk dårligere enn Liverpool!

Jeg syns Steve gjorde en god figur, han gav retur på noen skudd Given ville holdt, men thats it. Keep up the good work, Steve!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 24. Sep. 2006, 13:12 »
Jeg tror ikke vi er så langt unna å være enige her Eivind. Uansett vil jeg fortsatt kalle 2-0 målet for et hendig uhell og ikke en tabbe. Greitt nok at det første ofte kan resultere i det andre, men det får så være. Det jeg ser på som verre tabber er de som kommer som en konsekvens av klønete opptreden, mangel på konsentrasjon, mangel på innsats, eller eventuell mangel på forståelse. Det kaller jeg tabber, og de typer tabber kan man nok faktisk komme til livs. Uhell skjer den beste, og det har skjedd Harper nå. Jeg kan eventuelt moderere meg litt til å gå med på at det var en liten tabbe, eller en "light type" om du foretrekker. Poenget er uansett at jeg altfor ofte ser langt verre tabber i Newcastle som ikke  har sitt opphav i ren uflaks. Det er det som er de virkelige tabbene, og de typene tabber som bekymrer meg mest.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #22 på: 24. Sep. 2006, 21:44 »
Dette kan diskuteres i kamptråden.
Toon, Toon,
Black and white army