20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Synes dette høres ut som en veldig bra fotballside der norske fans kan diskutere seriøs fotball.
Hadde det ikke vært en idé om dere linket nyheter fra supportersider som denne? Det kan nok gå om dere spør på en skikkelig måte og linker på en god måte. Dere kan få en stor jobb med å holde orden på alle lags nyheter.
Sitat fra: "Førre"Synes dette høres ut som en veldig bra fotballside der norske fans kan diskutere seriøs fotball.Så du kunne tenke deg å bli skribent?
Sitat fra: "sglfc8"Sitat fra: "Førre"Synes dette høres ut som en veldig bra fotballside der norske fans kan diskutere seriøs fotball.Så du kunne tenke deg å bli skribent? Jeg tror det er mange andre her inne på forumet som kunne egnet seg bedre til å være skribent enn meg. Joakim, Journalisten, Geordie Olav, Hans Emil, Nordin, Chickenman og Kesse er bare et par av dem. :wink:
Du kan forstyrre meg!
Jeg synes det er et flott tiltak at du har forsøkt å skape en slik side, og jeg ønsker deg all mulig hell og lykke med det. Allikevel ser jeg det litt på kanten at du jobber med rekruttering og markedsføring via dette forumet, og da spesielt siden du ikke har noen som helst bestemmelsesrett eller innflytelse på et eventuelt formelt samarbeid.
Ikke noe tvil om at vi skal ha et stort NEWUTD.COM-banner på siden av nettsiden. Det hersker det liten tvil om, ja. K, takk.
Jeg kan alltids hjelpe til om du ikke har nok folk allerede.