20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilken keeper kommer inn?  (Lest 14993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hvilken keeper kommer inn?
« Svar #60 på: 29. Sep. 2006, 14:58 »
Jo det har veldig mye å si for teamspirit og innsats på treningsfeltet. Trenger ikke flere pengesugere i newcastle.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 29. Sep. 2006, 15:03 »
Sitat fra: "Åsmund"
Ja tim Krul ja. Men hva visst noe skjer med Harper skal vi bare ha en keeper i stallen da? Om man leser litt av dagens artikler er det ikke entydig at Pavel tar plassen til krul men han skal være en del av stallen.,

Hva med å hente inn Pavel HVIS det skjer noe med Harper da? Det hadde gått å ha 2-3 keepere i backup hvis det skulle skje noe. Det er her noe av det dummeste jeg har sett, lest og hørt.

At Krul kommer til å få plass på benken skjer ikke. Jeg er 90% sikker på at Harper står og Pavel sitter på benk. Uansett hva som står i den artikkelen, Roeder har vist at man aldri kan være helt sikker på om han snakker sant.

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 29. Sep. 2006, 15:05 »
Sitat fra: "EivindI"
At han har spilt i newcastle før og har hjertet i klubben har INGENTING å si så lenge han skal ha kontrakt fram til januar, og forhåpentligvis ikke kommer på banen,,,

Teamspirit e jo kanskje de viktigste for en fotballspiller idag. De fins nok av dei som ikkje e de som prestera langt fra godt nok(les: kluivert, bernard, baba, luque..) me teamspirit spilla man på sitt beste, uten teamspirit blir ting gjort litt halvveis...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 29. Sep. 2006, 15:10 »
HVIS Krul får plass på benken og Harper står hver kamp. Da kan jeg leve med at Pavel er tilbake... Alt annet er tull.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 29. Sep. 2006, 15:32 »
heh. Er nok ikke pga teamspirit, som du så fint kaller det, at Luque ikke har slått igjennom. Heller at han ikke passer inn i Pl.

Bernard`? Spilte ikke han godt nok da han var hos oss??

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 29. Sep. 2006, 16:57 »
Sitat fra: "validus"
han e berre 38(som e ingen alder for en keeper)

ingen alder? Bare fordi Steve Ogrizovich(han fjotten på Coventry) og Tim Flowers holdt ut til de var 40 betyr ikke det at 38 år en noe positivt.

38 år altfor gamelt uansett, tipper gj.snitt alder til keepere er rundt 29-30 år, ikke nesten 40..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 29. Sep. 2006, 19:19 »
å herreguuuuud........... *skuffa*

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 30. Sep. 2006, 16:12 »
Sitat fra: "kesse"
HVIS Krul får plass på benken og Harper står hver kamp. Da kan jeg leve med at Pavel er tilbake... Alt annet er tull.

Jeg er uenig, kesse. Tim Krul er ikke klar for Premier League ennå, og han behøves mer på reservelaget. Jeg tror faktisk han tjener mer på å spille fast for reservelaget enn å reise rundt med a-laget, bare for å sitte på benken. Jeg mener det er bedre at Pavel får jobben som understudy for Harper. For HVIS det skulle skje et eller annet og Harper må ut i løpet av en kamp, så tror jeg Pavel har bedre forutsetninger for å takle oppgaven enn Krul.

Og nei, 38 år er ingen alder for en keeper. Det er svært mange gode keepere som har holdt på til de var 40 eller over 40.
Peter Shilton holdt jo ut til han var nærmere 50, stakkars mann. David Seaman var over 40 før han la opp. Og var vel førstekeeper i Arsenal til han var nesten 40.

Pavel hjelper nok i tillegg mye på teamspiriten, og det skal man ikke undervurdere. Pavel is still a geordie! Hyggelig å se deg igjen, Pav!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 01. Okt. 2006, 16:12 »
Vel, jeg er som du skjønner uenig og mener at Krul bør få plassen på benk. Og det er deilig å se at Krul sitter på benken i dag..

DanMan

• Gjest
« Svar #69 på: 02. Okt. 2006, 15:19 »
Sitat fra: "kesse"

JEG er i alle fall helt enig i dette. Krul fortjener tilliten, og er jo forhåpentligvis i klubben vesentlig lengre enn Pavel.

Og David Seaman var direkte dårlig i de siste årene av sin karriere.  :lol:

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 02. Okt. 2006, 23:21 »
Seaman var ikke ueffen på slutten nei, men sett Krul inn før Pavel. Kan ikke få selvtillit og erfaring uten å være der det skjer!
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 03. Okt. 2006, 00:30 »
Sitat fra: "DanMan"

Og David Seaman var direkte dårlig i de siste årene av sin karriere.  :lol:

Enig