20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilken keeper kommer inn?  (Lest 15010 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Hvilken keeper kommer inn?
« Svar #15 på: 18. Sep. 2006, 20:15 »
Krul er god nok for benken.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Sep. 2006, 20:27 »
Harper er god som reserve,men ut over en vis periode uten fast spill så mener jeg han er ikke tilstrekkelig nok.Hadde gøy med ny keeper,men jeg er ikke sikker om Roeder henter en ny en.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Sep. 2006, 20:30 »
Hvis vi henter inn en ny så det er en oldin som har sittet på benk i en annen klubb uansett. Så jeg håper Harper står fast med Krul på benken... Hvis Harper må ut i en omgang så er Krul god nok til å gjøre en duganes jobb. I mellomtiden kan Roeder ha speidet seg ut 3-4 mulige kandidater som han kan hente inn hvis vi skulle være MAKS uheldige å få Harper skadet også...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Sep. 2006, 21:55 »
Hva er dette snakket om en ny keeper?

Jeg har aldri før opplevd at vi har fått andrekeeperen skadet mens førstekeeperen er skadet, og jeg nekter å tro at det skjer. Og jeg vil ikke forholde meg til en slik situasjon før det evt. måtte skje.

Harper er et soleklart andrevalg, og er sikkerheten selv i Givens fravær. Bedre understudy kunne vi ikke hatt. Hvilken spiller av Harpers kaliber gidder å sitte sesong inn og sesong ut på benken?

Og inntil videre har vi en ungdom som er god nok til å sitte på benken. Det er ikke snakk om mer enn noen uker her, og i den tiden tåler vi å sette vår lit til en meget talentfull nederlandsk ungdomslandslagsspiller som benkevarmer og krisebackup.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. Sep. 2006, 13:23 »
Sitat fra: "Joakim"
Hva er dette snakket om en ny keeper?

Jeg har aldri før opplevd at vi har fått andrekeeperen skadet mens førstekeeperen er skadet, og jeg nekter å tro at det skjer. Og jeg vil ikke forholde meg til en slik situasjon før det evt. måtte skje.

Harper er et soleklart andrevalg, og er sikkerheten selv i Givens fravær. Bedre understudy kunne vi ikke hatt. Hvilken spiller av Harpers kaliber gidder å sitte sesong inn og sesong ut på benken?

Og inntil videre har vi en ungdom som er god nok til å sitte på benken. Det er ikke snakk om mer enn noen uker her, og i den tiden tåler vi å sette vår lit til en meget talentfull nederlandsk ungdomslandslagsspiller som benkevarmer og krisebackup.

Helt enig.
Faktisk har Newcastle hatt et luksusproblem med keeperplassen(e).
Given har vært lite skadet i tillegg til å være PL's beste keeper over tid. Dermed har han holdt en annen kvalitetskeeper - Harper - på benken. Jeg ble overrasket, og glad, da Harper forlenget kontrakten - og det t.o.m. like etter at Given gjorde det samme. Harper er god nok for førstelagsspill i en annen PL-klubb. Så at han velger å være trofast mot Newcastle står det utrolig respekt av. Jeg er generelt spent på kampen mot Liverpool i morgen kveld, men også spent m.h.t. Harper. Vi vet hva han er god for, men han har lite kamptrening. At han fikk prøve seg mot Levadia Tallin hjalp ikke så mye. -Han var jo knapt borti ballen  :P

Men det går nok bra. Howay The Lads!
Livet er svart/hvitt!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 19. Sep. 2006, 14:33 »
Den nye keeperen skal vel sitte på benken, ikke spille i stedenfor Harper som noen her tror.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. Sep. 2006, 15:55 »
Jeg har forstått at det var snakk om å hente inn en keeper som skulle sitte på benken. Men jeg er uenig i det. Jeg føler meg trygg på at dette bare vil gjøre Krul godt. Skulle det skje at Harper blir skadet mot Pool, så er situasjonen selvsagt en annen, og det vil selvsagt ikke være heldig å kaste Krul til ulvene på Anfield. Han vil jo bli spist levende. Men jeg tror Harper vil holde seg skadefri, jeg tror ikke vi får noen keeperkrise, og jeg mener Krul lærer mye på å sitte på benken som reservekeeper i Givens skadefravær.

Men skulle det skje at Harper blir skadet mot Pool, og vi må kaste innpå Krul, så får det bare stå sin prøve. Så får vi heller gjøre noe med det foran Everton-kampen til helga. Som det er vel kort tid.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Verdt å gamble på
« Svar #22 på: 19. Sep. 2006, 16:18 »
Å sette Krul på benken kan vel ikke være så farlig. -En nyttig erfaring for han bare å sitte der. Skulle så jævlig skje at Harper blir skadet (Hvis det skulle være fare for at han må ut i kamp, så frykter jeg utvisning mer enn skade) så vil Krul få en ilddåp av de sjeldne. For alt vi vet kan det i så fall  gå over all forventning. Jeg synes uansett det er verdt å gamble på. Det trenger jo ikke bli for mer enn en kamp. Skulle Harper mot formodning bli skadd slik at han er indisponert over flere kamper får Roeder ringe Manpower eller Reitmeier  :wink: ......
Livet er svart/hvitt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 19. Sep. 2006, 16:26 »
Da tipper jeg juniorenes keepertrener eller Caig blir bedt om å ta på seg hanskene igjen.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. Sep. 2006, 17:21 »
Spiller ikke Caig i Canada nå? Eller er det bare jeg som tuller?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. Sep. 2006, 17:28 »
Sitat fra: "Joakim"
Da tipper jeg juniorenes keepertrener eller Caig blir bedt om å ta på seg hanskene igjen.

Dette ville ihvertfall vært en absurd situasjon. Skal en keepertrener være bedre enn en aktiv keeper?
Synes hele greia med å hente inn reservekeeper er tåpelig. Hvilke signaler sender dette til Krul? Uansett er det særdeles liten sjanse for at Harper skal bli satt ut av spill i perioden Given er borte.
Ha Harper som førstekeeper i denne perioden, og lovende Tim Krul på benken. Basta!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 19. Sep. 2006, 18:14 »
Enig dette blir for dumt. Krul vil vokse på å sitte på benken. Han vil og se at han har en fremtid i newcastle. Minner litt om situasjonen i viking. Der man har hentet inn en bedre keeper enn det meget gode talentet Austbø!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Sep. 2006, 20:18 »
Ikke at det har noe med saken og gjøre, men bedre og bedre enn Austbø... Vet ikke helt jeg...  :roll:

Jeg ser på sjansen for at vi henter ny keeper som liten, hvis vi ikke henter Barthez. For vi kan jo bare hente spillere som ikke har kontrakt nå.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 19. Sep. 2006, 21:59 »
Nå! Som mange andre her mener, er det helt utrolig at det er snakk om å hente en keeper til! La Krul få vokse i rollen på benken, og ikke tenk på å hente noen inn før det er helt nødvendig.

Hører du Fat Freddy Roeder!!!
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 19. Sep. 2006, 22:51 »
Det ville vært idioti å hente inn en ny 45år gammel keeper som skal slite benken istedet for stortalentet Krul. Hvis noen signer for oss nå, vil vedkommende uansett ikke ha matchtrening, så da er det ett fett. Gå for Krul..