20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilken keeper kommer inn?  (Lest 15042 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvilken keeper kommer inn?
« på: 18. Sep. 2006, 15:16 »
Roeder sier i dag at han vil hente inn en ny keeper som kan sitte på benken mens Given er ute. Dette fordi han mener Krul ikke holder mål enda.

Hvilke signaler gir dette til Krul? For meg har han vist seg som en solid keeper, selv om han ikke har fått prøvd seg på det øverste nivået enda.

Og hvilken keeper tror dere vi henter inn?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 18. Sep. 2006, 15:18 »
Hvilke keepere som er gode nok er det som ikke er under kontrakt nå da?

Velger å ta dette med en stor klype salt...

Link?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Sep. 2006, 15:18 »
Hvor har du dette ifra?

Dette er så dumt så det nekter jeg nesten å tro på. Skal han bli uvenner med Krul også da, som han ble med Milner?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Sep. 2006, 15:23 »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Sep. 2006, 15:49 »
Link?

Barthez er vel uten kontrakt

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Sep. 2006, 15:53 »
Sitat fra: "Åsmund"
Link?

Barthez er vel uten kontrakt

Det stemmer at Roeder har sagt dette til Alan Oliver i dag. Ikke ofte jeg har vært enig med Roeder i det siste, men her er jeg enig. Selvsagt må vi hente en ny keeper.

Roeder told me today: "The operation has repaired a small tear in Shay's lower abdomen and he is comfortable in hospital today and it is too early to say definitely how long he will be sidelined.

"He was part of a tremendous team display at West Ham and this is the price we have had to pay for the victory.

"Shay Given is the current Professional Football Association choice as their top goalkeeper, and whatever you may say about these guys, they don't get things like this wrong.

"But we have Steve Harper, our No 2 choice who, if we we are honest, would be No 1 choice at a lot of clubs and he is a Premiership keeper.

"Tim Krul will be on the bench at Liverpool on Wednesday night, but he is still a bit young to throw in should anything happen to Steve Harper and we will be looking for a replacement keeper, which we are allowed to do."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #6 på: 18. Sep. 2006, 15:57 »
Steve Harper må få spille hele tiden mens Given er borte. Håper vi skaffer et nytt keepertalent så Krul blir misunnelig. Da kan vi gjerne selge ham til Sunderland når overgangsvinduet åpner igjen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Sep. 2006, 16:01 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Steve Harper må få spille hele tiden mens Given er borte. Håper vi skaffer et nytt keepertalent så Krul blir misunnelig. Da kan vi gjerne selge ham til Sunderland når overgangsvinduet åpner igjen.

Det blir selvsagt hentet inn en rutinert keeper som f.eks Tony Warner. Husker vi hentet 36 år gamle Tommy Wright for noen år siden da vi var i samme situasjon. Dette var en kontrakt som kun varte i 1 mnd om jeg ikke husker feil.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Sep. 2006, 16:01 »

Hahah, du liker virkelig ikkje den gutten du! :lol:
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Sep. 2006, 16:04 »
Sitat fra: "Leslie"

Hahah, du liker virkelig ikkje den gutten du! :lol:

Etter å ha sett Krul spille for ungdomslandslaget til Nederland ved flere anledninger, har jeg stor tro på gutten. Hvorfor Olav ikke har tro på gutten vet ikke jeg, men tviler på at Olav har sett han i aksjon. Har sikkert noe med håret eller skostørrelsen å gjøre. Ikke vet jeg.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Sep. 2006, 16:09 »
Ikke rart at Roeder ikke bruker Krul.Når han har knapt fått førstelagsfotball.Å selge Krul er helt feil.Lån han heller ut til en klubb å la han få spillt førstelagsfotballl.Han har talent.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Sep. 2006, 18:39 »

Olav liker nok ikke Krul siden Olav er den han er :?

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. Sep. 2006, 19:13 »
Minner meg om måten Sogndal behandla Bjørge Fedje på, då Terje Skjeldestad vart skada for eit par sesongar sidan. Fedje var 2. keeper, men då Terje Skjeldestad vart skada henta klubben inn ein ny førstekeeper, istadenfor å gje Fedje tillit...

Krul er 3. keeper, men at dei hentar inn ein ekstra forsterkning no når Given er skada er ikkje akkurat ei tillitserklæring.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #13 på: 18. Sep. 2006, 19:21 »
Krul er jo et talent, må ikkje selge han. Han er jo en av de bedre keeperene på FM06 når man har spilt noen sesonger :P
Newcastlesupporter siden 1992

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Sep. 2006, 20:10 »
Krul er den som skal ta over Given.Forhåpentligvis :P