20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alvorlig skade for Given?  (Lest 3215 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Alvorlig skade for Given?
« på: 18. Sep. 2006, 09:34 »
Shay Given måtte forlate banen 5 min før slutt i kampen mot West-Ham etter en smell med West-Hams Marlon Harewood...Er det en alvorlig skade? Hørte han måtte på sykehus... Håper han blir klar til onsdagens kamp på Anfield... :)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 18. Sep. 2006, 11:58 »
SHAY GIVEN ER UTE I SEKS UKER!!

Faen, detta var ikke noe å rope hurra for. Heldigvis har vi Harper som kan steppe inn. Håper han kan fylle tomrommet etter Given framover, noe jeg tror han kan.

Roeder selv vil ikke spekulere i når Given er klar igjen, men ryktene sier seks uker!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Sep. 2006, 13:05 »
Synd Given er Pls kanskje beste keeper og har redda oss gang på gang. Men er det er ikkje abre på mitbanen me har god dekning det he me på keeperplassen og. Og det finnes ikkje ord i verden som kan beskriva kor fortjent det er at Steve Harper får ein sjangse til og visa seg fram. Han har nettopp skrevet unde ny kontrakt og denne sjangsen fortjener han så mykje at eg er glad for han får denne sjangsen. Synd med Given mena t eg ikkje griner når Våres beste spiller ? Bler skada seier litt om Steve Harper.

Lykke til Steve. :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Sep. 2006, 13:14 »
jævli kjipt. steve harper er ingen dårlig erstatter og han er sikkert veldig ivrig på og vise seg frem!
lt;3 Newcastle <3

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Sep. 2006, 13:18 »
Synd at Given ble skadet, men han kommer nok sterkt tilbake. Eneste spørsmålet no er om Given får tilbake plassen viss han er lenge ute, Harper er en veldig god keeper og kan lett spille seg inn i landslagsdiskusjonen og beholde plassen på Nufc laget!  Håper Harper tar vare på sjangsen no, han fortjener å spille, så får vi se Krul på benken og!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #5 på: 18. Sep. 2006, 13:59 »
Eg har full tiltru til Harper, eg hadde derimot vore mykje meir skeptisk dersom me hadde hatt den apekatten som brann har no som Opdal er sjuk. Harper er gammal og stabil.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Sep. 2006, 14:01 »
Harper er en OK keeper, men har langt igjen til Given. Harper er meget svak med beina, og jeg vil helst ikke nevne sist han spilte en PL kamp for Newcastle. Da hadde han en horribel kamp mot Tottenham.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Sep. 2006, 14:06 »
Problemet til harper er vel heller at Given er veldig sterk i beina og derfor spiller newcastle veldig mange vanskelige bakoverpasninger til Harper når han spiller. Dette gjør det litt vanskeligere enn det burde være for harper og dekke newcastle buret. Men gi harper og laget noen kamper. Jeg frykter ikke!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Sep. 2006, 14:14 »
Nå skriver Alan Oliver at Given er ute i minst 6 uker. HERREGUD.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Sep. 2006, 14:18 »
Shay Given har nærmest en sweeper-rolle i Newcastle. Det er ikke måte på hvor mange tilbakespill han får i løpet av en kamp; flere av dem i pressede situasjoner. Han er blitt spesialist i å håndtere slike situasjoner. Det samme kan vi dessverre ikke si om Steve Harper. Som det allerede blir påpekt i denne tråden, er han ikke spesielt sterk med føttene.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Sep. 2006, 18:04 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Harper er en OK keeper, men har langt igjen til Given. Harper er meget svak med beina, og jeg vil helst ikke nevne sist han spilte en PL kamp for Newcastle. Da hadde han en horribel kamp mot Tottenham.

Jeg har fortsatt mareritt om det utspillet i den kampen...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Sep. 2006, 22:27 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Det der er unntaket som bekrefter regelen som sier at Harper er en meget god understudy til Shay Given. Og jeg er sjeleglad for at vi har den mannen vi har.

Harper er ikke meget svak med beina, men han er noe svakere enn Given, det innebærer korrekthet. Jeg tror Tottenham-kampen kan settes på kontoen for begrenset matchtrening, og en dårlig dag på jobben. Det er ikke uten grunn at Harper har danket ut Given. Og jeg ser ikke bort ifra at det er mulig for han å gjøre det igjen, om Given en gang skulle bli langtidsskadd. Jeg tror ikke seks uker er nok, men jeg tror det er nok til at vi får muligheten til å hylle verdens mest lojale reservekeeper for den fantastiske keeperen han er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Agurksaft

• Gjest
« Svar #12 på: 19. Sep. 2006, 09:48 »
I følge den offisielle norske sida skal Newcastle henta inn ein ny keeper no.
Roeder vil ikkje ha Krul på benken.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 19. Sep. 2006, 15:46 »
Jeg kan forsåvidt forstå at Roeder tenker at han ikke vil ha en totalt uerfaren 18-åring på benken, og at han vil være forberedt i tilfelle det verste skulle skje. For det vet vi jo egentlig alle at KAN skje i denne klubben. Men da håper jeg vi henter en ordentlig keeper, og ikke en tuilling som Ian Walker, som jeg har sett det har vært snakk om.
Ian Walker var god da han danket ut Thorstvedt av Tottenham-målet på tidlig 90-tall. Men straks den mannen var førstekeeper i Tottenham, så ble han dårligere og dårligere.
Og jeg føler jeg har sett Krul nok til å føle meg tryggere på han enn på et fossil som Walker.
Prøv heller på Thomas Myhre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 19. Sep. 2006, 15:56 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg kan forsåvidt forstå at Roeder tenker at han ikke vil ha en totalt uerfaren 18-åring på benken, og at han vil være forberedt i tilfelle det verste skulle skje. For det vet vi jo egentlig alle at KAN skje i denne klubben. Men da håper jeg vi henter en ordentlig keeper, og ikke en tuilling som Ian Walker, som jeg har sett det har vært snakk om.
Ian Walker var god da han danket ut Thorstvedt av Tottenham-målet på tidlig 90-tall. Men straks den mannen var førstekeeper i Tottenham, så ble han dårligere og dårligere.
Og jeg føler jeg har sett Krul nok til å føle meg tryggere på han enn på et fossil som Walker.
Prøv heller på Thomas Myhre.

Tviler på at Thomas Myhre går fra andre valg i Charlton til 2. valg i Newcastle. Er vel ikke noe større sjanse for at Harper blir skadet framfor Carson. Ellers vil mossingen bli 3. valg så fort Given er tilbake. Myhre nærmer seg keeperplassen i Charlton etter en svak kamp av Carson nå sist.