20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Harper er en OK keeper, men har langt igjen til Given. Harper er meget svak med beina, og jeg vil helst ikke nevne sist han spilte en PL kamp for Newcastle. Da hadde han en horribel kamp mot Tottenham.
Jeg kan forsåvidt forstå at Roeder tenker at han ikke vil ha en totalt uerfaren 18-åring på benken, og at han vil være forberedt i tilfelle det verste skulle skje. For det vet vi jo egentlig alle at KAN skje i denne klubben. Men da håper jeg vi henter en ordentlig keeper, og ikke en tuilling som Ian Walker, som jeg har sett det har vært snakk om.Ian Walker var god da han danket ut Thorstvedt av Tottenham-målet på tidlig 90-tall. Men straks den mannen var førstekeeper i Tottenham, så ble han dårligere og dårligere.Og jeg føler jeg har sett Krul nok til å føle meg tryggere på han enn på et fossil som Walker.Prøv heller på Thomas Myhre.