20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???  (Lest 71717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #60 på: 18. Aug. 2007, 19:30 »
Nordin gjoer en kjempejobb.

Han har ikke faatt oppdatert resultatene i det siste, men husk paa at det gjor han GRATIS, og han lover aa fikse det senere. Slapp av, husk at Nordin gjor dette for din skyld. At han ikke rekker alt er jo klart. Dette er jo faktisk ikke jobben hans

djmattis

• Gjest
« Svar #61 på: 18. Aug. 2007, 22:24 »
Poenget er at hvis han ikke klarer å gjøre jobben sin så har det ikke noe å si om han er opptatt eller ikke, hvem bryr seg?
Flytt til Somalia eller Sibir, samma f, bare få noen til å gjøre det som skal gjøres for at vi brukere skal få noe glede ut av denne siden.
Hvordan kan dere være fornøyde med å ha en side som NESTEN er bra nok når de som driver siden bruker det at vi skal være bedre enn alle andre som overtalelse faktor??
Jeg blir ikke klok, men samma det, nok er nok jeg gir meg.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #62 på: 18. Aug. 2007, 23:53 »
Du får ikke mye glede ut av denne siden fordi jeg ikke hadde oppdatert resultatene fra de fire siste kampene? Er det virkelig dette som er viktigst for deg? Det er nyhetene og forumet som er grunnpilarene på NewUtd.no. Alt det andre har en lavere prioritet.

Når har jeg brukt "vi skal være bedre enn alle andre" som overtalelsesfaktor? Hvem er det jeg har overtalt på denne måten? At vi har et bedre alternativ enn den andre siden er de fleste enige om. Men vi er langt ifra perfekte, det har vi heller aldri påstått.

Hvis du ikke er fornøyd med hva vi har å tilby så må du gjerne ta turen over til newcastle.no. Tror det er like få som ønsker at du skal ta turen dit som det vil at du skal bli værende her.

Litt småartig at du beskylder meg for å ikke tåle kritikk når du selv trekker deg fra siden etter å ha blitt kritisert.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

djmattis

• Gjest
« Svar #63 på: 19. Aug. 2007, 00:18 »
Når har jeg trukket meg?
Jeg står uansett for det jeg sier ellers ville jeg ikke sagt det.
Er så mange som bare henger på de "snille og ordentlige" her som prøver og få en til å stilles i et dårlig lys at jeg kunne ikke brydd meg mindre.
Syns bare det er synd at folk her klager på newcastle.no når de som driver newutd.no i grunn ikke er så mye bedre selv. Når de kriger livet ut av seg for at folk skal mene at de er det.
Finnes 1000 eksempler i Newcastle.no, for noen drittside tråden, hvor jeg faktisk støtter newutd.no siden jeg synes dette er en bra side uten lurerier, men man må klare å ta litt kritikk som leder uten å attakere brukere når de stiller spørsmål til engasjemanget, noe som ikke gjøres.
Men gir meg her jeg, denne diskusjonen kan føres langt ut i 3010 og det er bare en haug av småunger som vil ri kølla til de som driver denne siden, så da blir det litt vanskelig å føre en sak.
Men når man brukt ganske mye tid på en side, og til og med vurdert å stille opp med finansiell støtte for at siden er positiv på mange måter og får vite at alle innlegg man gjort er meningsløse så mister man jo fort lysten, tror faktisk ikke jeg som skal skjerpe meg her.
Vet om flere som trukket seg fra siden her pga det uten å nevne navn som gått lei av denne siden av slike ting.
dette er nok det siste jeg sier i denne saken.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #64 på: 19. Aug. 2007, 00:27 »
Jeg tviler egentlig på at det noensinne vil komme noe godt ut av denne "krangelen", eller hva man kan kalle det. Jeg tror egentlig at vi alle er enige (inkludert djmattis) i at newutd.no er en glimrende alternativ side for oss norske Newcastlefans.

Problemet her er at djmattis er svært kravstor og forventende, og at det virker veldig provoserende for de fleste her. Er det virkelig så farlig at resultatene ikke blir oppdatert her, djmattis? MÅ du absolutt finne resultatene her på newutd? Kan du ikke finne resultatene på vg, skysports eller andre newcastle-sider visst det er på død og liv?

Og du gjør det ikke bedre med usakligheter som "det er bare en haug av småunger som vil ri kølla til de som driver denne siden".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 19. Aug. 2007, 01:05 »
Men når man brukt ganske mye tid på en side, og til og med vurdert å stille opp med finansiell støtte for at siden er positiv på mange måter og får vite at alle innlegg man gjort er meningsløse så mister man jo fort lysten, tror faktisk ikke jeg som skal skjerpe meg her.
Vet om flere som trukket seg fra siden her pga det uten å nevne navn som gått lei av denne siden av slike ting.
Hva for noe bullshit er dette? "Vurdert å stille opp med finansiell støtte"? Prøver du å oppnå litt cred her eller?

Og "Vet om flere som har trukket seg fra siden pga det..". Jada, og jeg er Ari Behn, har alltid vært Newcastlefan.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 19. Aug. 2007, 01:18 »
Når har jeg trukket meg?
Jeg står uansett for det jeg sier ellers ville jeg ikke sagt det.
Er så mange som bare henger på de "snille og ordentlige" her som prøver og få en til å stilles i et dårlig lys at jeg kunne ikke brydd meg mindre.
Syns bare det er synd at folk her klager på newcastle.no når de som driver newutd.no i grunn ikke er så mye bedre selv. Når de kriger livet ut av seg for at folk skal mene at de er det.
Finnes 1000 eksempler i Newcastle.no, for noen drittside tråden, hvor jeg faktisk støtter newutd.no siden jeg synes dette er en bra side uten lurerier, men man må klare å ta litt kritikk som leder uten å attakere brukere når de stiller spørsmål til engasjemanget, noe som ikke gjøres.
Men gir meg her jeg, denne diskusjonen kan føres langt ut i 3010 og det er bare en haug av småunger som vil ri kølla til de som driver denne siden, så da blir det litt vanskelig å føre en sak.

Du skrev at nok er nok og at du ville gi deg. Om du mente fra tråden eller siden kunne ikke jeg vite. Du som er så misfornøyd med tilbudet vårt kan vel bare forlate siden. Du blir ikke noe tap, om det er det du av en eller annen grunn innbiller deg.

Du klager på at jeg ikke tåler kritikk, når du selv (som vanlig) reagerer som en barnehageunge når du selv får noe imot deg. Må gudene vite hvor mange av innlegga dine jeg har måttet slette. Og nei, det er IKKE fordi du har kritisert oss, men fordi du ærlig talt virker så lite oppegående og uvoksen at brorparten av innlegga dine dessverre ikke hører hjemme på dette forumet.

At noen personer har sluttet å besøke siden er da bare normalt. Jeg har mange gode sider i favorittene mine som jeg av diverse grunner besøker svært sjelden. Det at du ikke vil nevne navn føyer seg inn i rekken av dine udokumenterte påstander. Men det er vel ikke så viktig, siden du mest sannsynlig faktisk har rett i at noen har trukket seg fra siden. Det er bare normalt, og bryr meg minimalt siden de fleste tydeligvis er fornøyde med gratisproduktet vårt. Tviler imidlertid sterkt på at de har trukket seg av grunnene du nevner. Dette er etter hva jeg kan huske første gang jeg reagerer på denne måten når det gjelder kritikk. Årsaken er ikke kritikken i seg selv, men MÅTEN kritikken kommer på, og HVEM som kommer med den.

Vi er heller ikke tjent med å ha personer som ikke ønsker å være her. Vi er alle (stort sett) Newcastle-fans og jeg vil at vi skal ha et bra miljø med en høy kvalitet på postene. Du må da i herrens navn skjønne at jeg reagerer med en liten sur kommentar når du virker aggressiv i kritikken din og i tillegg er en av de som har postet desidert mest svada her på forumet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 19. Aug. 2007, 11:26 »
Jeg må si meg litt enig med DjMattis... Skal man først ha en oversikt over resultater så bør den oppdateres. Ikke noe galt i å si fra om det synes jeg.

Men med det sagt så gjør Nordin og co en glimrende jobb.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Noreng

• Gjest
« Svar #68 på: 19. Aug. 2007, 13:53 »
Synes DJMattis har lov til å si hva han mener, men han sier det på en litt feil måte. Det er jo tross alt lov å klage, men skjønner ikke hvorfor Nordin svarer med å skjelle ut en av sine mest aktive brukere?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 19. Aug. 2007, 14:00 »
Synes DJMattis har lov til å si hva han mener, men han sier det på en litt feil måte. Det er jo tross alt lov å klage, men skjønner ikke hvorfor Nordin svarer med å skjelle ut en av sine mest aktive brukere?
Enig...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 19. Aug. 2007, 14:14 »

Kem sjeller ut kem sa du???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 19. Aug. 2007, 20:10 »
Jeg må si meg litt enig med DjMattis... Skal man først ha en oversikt over resultater så bør den oppdateres. Ikke noe galt i å si fra om det synes jeg.

Naturligvis bør resultatene oppdateres. Det er derfor jeg har beklaget og kritisert meg selv når det gjelder den svake oppdateringen. Du er ikke bare enig med DjMattis angående det, men med oss alle. Eivind, som forøvrig har gjort en kjempejobb med siden i sommer, har nå tatt over resultatsiden. Den kommer nok til å bli oppdatert oftere nå.

Ikke noe galt i å si ifra om noe som helst her inne. Hvorfor tror du vi ønsker konstruktiv kritikk fra våre brukere? Konstruktiv kritikk er utelukkende positivt. Men det kommer jo an på hvordan kritikken stilles. I dette tilfellet oppfattet jeg den som aggressiv og mer provoserende enn nødvendig, og derfor reagerte jeg som jeg gjorde. Der ligger nøkkelen. Hadde naturligvis ikke svart med samme mynt om han hadde formulert seg på en annen måte.

Vil heller ikke påstå at jeg har skjelt ut noen. Djmattis kom med så mange usakligheter og dårlige sammenligninger at det var umulig å ikke svare.
« Siste redigering: 19. Aug. 2007, 20:12 av Nordin »

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 20. Aug. 2007, 00:09 »
For å spore av denne diskusjonen totalt, så skal jeg heller fremlegge ett forslag til forbedring av hovedsiden etter jeg ble inspirert av måndens forumbruker/intervju greiene.

Det hadde vært kult om det hadde gått an å ha et intervju med en supporter av lagene vi skal spille mot dagen før kamp. Høre hva andre lags supportere synes om oss, litt om deres eget lag(hvem vi burde frykte mest av spillerne, favorittspiller, antatt formasjo/start ellever, talenter osv) og hvordan de tror det går med kampen.

Har lest noen behind enemy lines på engelske sider, og det er ganske underholdende og god opptenningsved frem mot kampen. Så kan f.eks også legge det inn på kamp-topicen slik at man kan diskutere det der.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 20. Aug. 2007, 00:54 »
For å spore av denne diskusjonen totalt, så skal jeg heller fremlegge ett forslag til forbedring av hovedsiden etter jeg ble inspirert av måndens forumbruker/intervju greiene.

Det hadde vært kult om det hadde gått an å ha et intervju med en supporter av lagene vi skal spille mot dagen før kamp. Høre hva andre lags supportere synes om oss, litt om deres eget lag(hvem vi burde frykte mest av spillerne, favorittspiller, antatt formasjo/start ellever, talenter osv) og hvordan de tror det går med kampen.

Har lest noen behind enemy lines på engelske sider, og det er ganske underholdende og god opptenningsved frem mot kampen. Så kan f.eks også legge det inn på kamp-topicen slik at man kan diskutere det der.

Fin idè.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #74 på: 20. Aug. 2007, 14:10 »
Meget fin ide! Jeg blir imponert over alle de fine ideene som er ute og går for tiden.