20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???  (Lest 71796 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #120 på: 18. Aug. 2008, 00:32 »
Vet dette er kraftig feil tråd, men det er ikke vitsi å lage en helt ny tråd for dette spørsmålet:

Utav ren nysgjerrighet: hvor mange nye medlemmer har det kommet de siste dagene/ukene? Det renner jo over av nye folk her inne jo! Spørsmålet er rettet til Nordin eller noen andre som sitter på denne infoen.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 18. Aug. 2008, 07:48 »
Jeg har bare fått bekreftet 8

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 18. Aug. 2008, 09:49 »
Vet dette er kraftig feil tråd, men det er ikke vitsi å lage en helt ny tråd for dette spørsmålet:

Utav ren nysgjerrighet: hvor mange nye medlemmer har det kommet de siste dagene/ukene? Det renner jo over av nye folk her inne jo! Spørsmålet er rettet til Nordin eller noen andre som sitter på denne infoen.
http://www.newutd.no/diskusjon/index.php?action=stats finner ein del info her

Pokker. Tenkte pa hvor mange nye medlemmer vi hadde fatt mot registrering som offisiell supportergruppe. Det er litt over 40 som har registrert seg siden 07/08 sesongen sluttet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 18. Aug. 2008, 19:12 »
Den 11. august ble åtte nye medlemmer registrert på forumet. I går kom det fem nye til.
Håper det kommer enda flere til i løpet av måneden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #124 på: 18. Aug. 2008, 19:23 »
Trenden er i allefall god. ikke siden januar har vi fått over 20 nye medlemmer på en mnd. Og det til tross for at det er CW som nyter gratis reklame på C+

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 18. Aug. 2008, 21:46 »
og at det er newcastle.no som kommer på google når man googler Newcastle United. Er det noen måte å komme seg inn på google sin ranking? På en eller annen måte er fotballdrakt.net kommet inn som første treffalternativ på google.no når man søker etter fotballdrakt. Da må det være mulig å lure newutd.no inn også?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #126 på: 18. Aug. 2008, 21:58 »
Søkemotor opptimalisering kalles det.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #127 på: 21. Aug. 2008, 01:36 »
men gi ham heller svaret på spørsmålet ;-)
 ;D

RHCP14

• Gjest
« Svar #128 på: 23. Aug. 2008, 13:05 »
Syns at folk som kaller andre folk for Hitler og slikt, ikkje burde ha tilgang til sida!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 23. Aug. 2008, 13:32 »
Syns at folk som kaller andre folk for Hitler og slikt, ikkje burde ha tilgang til sida!
Ingen har kalt deg Hitler og vi er ferdig med den tråden nå!

RHCP14

• Gjest
« Svar #130 på: 23. Aug. 2008, 15:32 »
Lasse kalte meg Hitler, og det syns eg er kvalmt!!! Måtte berre sei det! Noen av de som har skreve mest her inne har til tider ein jævli arrogant holdning til oss som ikkje er så "rutinerte" (eller sagt på ein an måte. Ikkje sitter på nettet heile dagen). Det burde det bli ein skjerpings på! Dere har ikkje automatisk meir peiling på fotball berre dere har skreve over 1000 innlegg...men det er noen her inne som vistnok trur det! 

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 23. Aug. 2008, 15:36 »
Kalte han deg Hitler, eller brukte han sammenligninger?

Og når du oppretter tråder som den du gjorde kan du ikke regne med å bli tatt seriøst. Tenk over det neste gang du lager en tråd.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 23. Aug. 2008, 18:06 »
Slapp av, mann/(gutt?). Du kan da ikke ta sånt seriøst? Er du så hårsår?

RHCP14

• Gjest
« Svar #133 på: 23. Aug. 2008, 18:27 »
Er ikkje hårsår...men når han begynner å sammenligne at eg ikkje liker dobber i øyrene på fotballspillere med rasehat fordi han visstnok meiner det er diskriminering..er det meir lavmål!

...og å diskutere om fotballspillere skal ha dobber i ørene på trening, er ein vel så bra diskusjon som mye anna her inne! Det handler om seriøsitet! At Tottenham alltid skuffer sine fans kan jo ha noe med at spillerene faktisk ikkje gir alt fordi dei tenker mest på seg sjøl og ikkje laget...dobber-forfengelighet-egoisme....kan ligge noe der skjønner du! Men nå seie eg ikkje at alle som går med dobber ikkje er lagspillere....men når kulturen for slikt står sterkt i ein klubb er det ikkje bra spør du meg!

Klubbspillerene som Scholes, Neville, Gerrard kan eg aldri tenke meg går med slikt....

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #134 på: 23. Aug. 2008, 18:35 »
Lasse kalte meg Hitler, og det syns eg er kvalmt!!! Måtte berre sei det! Noen av de som har skreve mest her inne har til tider ein jævli arrogant holdning til oss som ikkje er så "rutinerte" (eller sagt på ein an måte. Ikkje sitter på nettet heile dagen). Det burde det bli ein skjerpings på! Dere har ikkje automatisk meir peiling på fotball berre dere har skreve over 1000 innlegg...men det er noen her inne som vistnok trur det! 

Nå setter vi en spiker på kista angående denne diskusjonen, okei?

Du vet like godt som meg at jeg aldri har kalt deg hitler. Jeg sammenlignet det med at Batistuta ikke fikk spille på landslaget fordi han hadde langt hår blir brukt som et argument, blir det samme som å mene at jødehat er kjempegreier bare fordi Hitler mente det. I tillegg baserer du ALL argumentasjonen din på antagelser og forhåndsdømming. Du hadde absolutt INGEN hold i det du skrev, og det har du heller ikke nå.  Det blir HELT bak mål, og det tror jeg faktisk du skjønner også. At du har et syn på "langt hår-debatten" tror jeg bunner i at du først og fremst er ung (?), og kanskje også fordi du ønsker å framstå som en "manne-mann" som har kort hår og tar 220 kg i benkpress.
Men det er helt greit! Det er fint med forskjellige mennesketyper her inne, men det trengs vel strengt tatt ikke lages en helt egen tråd på dette forumet hvor du kan bevise dette?

Og hva er dette pisset med at jeg er arrogant fordi jeg har flere innlegg enn deg? Det har absolutt INGEN verdens ting med saken å gjera! Hvis du mener at det å være uenig med en diskriminerende tankegang er arrogant, så er jeg vel kanskje det. Men da er jeg faen meg glad for at jeg er arrogant også! Kanskje du burde bli mer arrogant? Hvis det er dette du ser på som arrogant?

Det har heller ingenting å si for meg hvor lenge du har vært medlem på denne siden. Jeg har ikke noe mer rettigheter enn deg fordi jeg har vært her inne from the very begining (så og si). Men, og dette er et stort men, på grunn av at jeg har vært her inne i noen år nå, så har jeg sett at forumet har gradvis gått fra å være en suveren plass hvor man kan diskutere masse forskjellige ting til å bli et mer eller mindre ordinært fotball-forum. Jeg skylder ikke dette nødvendigvis på deg alene, for all del ikke. Men jeg ønsker å se forumet tilbake i den "standen" det engang var, og da er det så absolutt ikke rom for slike talentløse og fullstendig idiotiske tråder som den du opprettet.

Om du tror jeg kalte deg for Hitler (noe jeg ikke kan forstå at du tror, med mindre du har verdensrekord i dysleksi og problemer med å se sammenhengen i en setning på en merkverdig måte), så beklager jeg selvsagt det. Men som sagt: Du vet like godt som meg og alle andre som leste den piss-tråden din at jeg aldri har kalt deg for Hitler, Quisling eller noen andre høvdinger fra krigstiden.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.