20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roeder ville ha Tevez  (Lest 4411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« på: 16. Sep. 2006, 12:51 »
Men ble fortalt at småklubben Newcastle ikke hadde en sjanse.

Glenn Roeder has revealed he was interested in bringing West Ham's Argentinian star Carlos Tevez to St James' Park.

But instead Tevez and his fellow Argentinian Javier Mascherano will make their first Premiership starts for the Hammers against United tomorrow at Upton Park.

Before leaving for London and a game against his former club, Roeder told me today: "Tevez was one of the players who impressed me in the World Cup and I made a discreet inquiry about him.

"It was no more than one telephone call, but I was told that we had absolutely no chance of getting him and I did not pursue my inquiry any further.

"That's why I was surprised when I found out that Alan Pardew had signed both Tevez and Mascherano from Corinthians."

Alan Oliver
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #1 på: 16. Sep. 2006, 12:55 »
Kanskje noen nå skjønner at Newcastle IKKE er den klubben vi var for 10år siden... Det må drastiske tiltak til for at skal komme dit igjen, og det begynner med å kvitte oss med tjukken på topp.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #2 på: 16. Sep. 2006, 13:46 »
Vi er ikke hva vi engang var, men vi skaffer oss fremdeles verdensstjerner som Owen, Duff og Martins, spillere som ville spilt fast på de fleste andre lag i England.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #3 på: 16. Sep. 2006, 13:55 »
Greit nok. Men alle de var benkeslitere i sine respektive klubber... De er spillere i verdensklasse, men du ser sikkert poenget mitt.

For å si det sånn, store spillere som er "up and coming" ville aldri kommet til Newcastle.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #4 på: 16. Sep. 2006, 15:25 »
Rossi kom, greit nok bare på lån, men likevel... :)
ieron Dyer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #5 på: 17. Sep. 2006, 13:43 »
Rossi kommer aldri til å bli noen Tevez.

Nå er det altså klart at Tevez ville til Newcastle, men dessverre ble det aldri noe av ovegangen for to år siden. Istedet måtte vi slite med klysa Kluivert.

http://newutd.no/index.php/arkiv/2006/09/17/tevez-ville-til-newcastle/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Roeder ville ha Tevez
« Svar #6 på: 17. Sep. 2006, 13:54 »
Hadde vi fått Tevez og ikke Kluivert hadde du sikkert sittet å sagt nå: "Nå er det altså klart at Kluivert ville til Newcastle, men dessverre ble det aldri noe av ovegangen for to år siden. Istedet måtte vi slite med klysa Tevez. "

Uansett hvem som kommer til Newcastle, blir de syndebukker. De som drar til Newcastle er nesten litt dumme. Hvem vil dra til en middelmådig klubb for å bli skrot?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #7 på: 17. Sep. 2006, 13:56 »
Hahaha!
Verste jeg har hørt! Kluivert er jo i realiteten en lat slabedask, mens Tevez er en av verdens mest spennende spisser. Dermed tror jeg ikke Asbjørn ville sagt det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #8 på: 17. Sep. 2006, 13:58 »
Tevez ville sikkert også blitt en lat slabedask i Newcastle.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #9 på: 17. Sep. 2006, 13:59 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Hadde vi fått Tevez og ikke Kluivert hadde du sikkert sittet å sagt nå: "Nå er det altså klart at Kluivert ville til Newcastle, men dessverre ble det aldri noe av ovegangen for to år siden. Istedet måtte vi slite med klysa Tevez. "

Uansett hvem som kommer til Newcastle, blir de syndebukker.

Løgn, løgn, løgn, løgn. Du husker tydeligvis ikke veldig godt, og heller ikke min mening om Kluivert før han skrev under for Newcastle.

Tevez en klyse. Hehehehehehe du kan spøke du lille venn.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #10 på: 17. Sep. 2006, 14:00 »

Ja, under Roeder vet man aldri. Kan virke som han gir enkelte sovepiller før de løper ut på banen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #11 på: 17. Sep. 2006, 14:08 »
Jeg har ikke løyet om noe. Jeg har bare sagt hvordan jeg tror det hadde vært.

Jeg sitter bare å venter på at Martins skal falle i dårlig jord blant Newcastlesupporterne.

Og Luque var en stor spiller når han kom til Newcastle, nå er han ingenting.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #12 på: 17. Sep. 2006, 14:41 »
Jeg har ikke løyet om noe. Jeg har bare sagt hvordan jeg tror det hadde vært.

Jeg sitter bare å venter på at Martins skal falle i dårlig jord blant Newcastlesupporterne.

Og Luque var en stor spiller når han kom til Newcastle, nå er han ingenting.

Det er opptil Martins om han vil bli likt. Det er bare å prestere det. Man kan ikke vente at man skal bli godt likt om man ikke yter 100 prosent. Luque jogger stort sett ut på banen, og man kan ikke forvente å bli godt likt da. Det må du vel forstå.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #13 på: 17. Sep. 2006, 15:00 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Ja, under Roeder vet man aldri. Kan virke som han gir enkelte sovepiller før de løper ut på banen.

Hmm.. du snakker litt uklart her... mener du at Newcastle spilerene gidder mindre nå enn da Souness regjerte...? Syns heller det virker som at Roeder holder på å vekke de fra dvalen...
ieron Dyer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder ville ha Tevez
« Svar #14 på: 17. Sep. 2006, 15:02 »
Sitat fra: "validus"
Sitat fra: "Asbjørn"

Hmm.. du snakker litt uklart her... mener du at Newcastle spilerene gidder mindre nå enn da Souness regjerte...? Syns heller det virker som at Roeder holder på å vekke de fra dvalen...

Ja spillere som Luque og Bramble virker late og ukonsentrerte. Noe man blir av sovepiller.