20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: To nye på skadelisten - positivt??  (Lest 6035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
To nye på skadelisten - positivt??
« Svar #30 på: 19. Sep. 2006, 22:57 »
Ingen tvil om at feilene hans ligger i hodet, men det er jo en ganske viktig del som fotballspiller!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 19. Sep. 2006, 23:35 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk her inne gidder å forsvare bramble.. Han duger ikke i det hele tatt. Han er en vandrende katastrofe som gir vekk mål til motstanderen, personlig er jeg glad for at bramble ble skadet, det er en synd og skam og si det. Hadde vi hatt bramble i forsvaret mot west ham, kunne det lett blitt vi som hadde endt opp med 2-0 i rævva.

Jeg har ikke sett tegn til at bramble skal slutte med feilene sine, og jeg tror heller ikke han klarer det heller. Når newcastle spiller mot lag som kompisene mine støtter, hører jeg ofte "håper bramble spiller".
Jeg er fittelei den mannen, og jeg har irritert meg blå av alle feilene hans. Håper Ramage bretter opp armene i midtforsvaret de neste kampene, og holder den mannen langt unna første elveren.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 19. Sep. 2006, 23:51 »
Sitat fra: "annern"
Jeg fatter ikke hvorfor folk her inne gidder å forsvare bramble.. Han duger ikke i det hele tatt. Han er en vandrende katastrofe som gir vekk mål til motstanderen, personlig er jeg glad for at bramble ble skadet, det er en synd og skam og si det. Hadde vi hatt bramble i forsvaret mot west ham, kunne det lett blitt vi som hadde endt opp med 2-0 i rævva.

Jeg har ikke sett tegn til at bramble skal slutte med feilene sine, og jeg tror heller ikke han klarer det heller. Når newcastle spiller mot lag som kompisene mine støtter, hører jeg ofte "håper bramble spiller".
Jeg er fittelei den mannen, og jeg har irritert meg blå av alle feilene hans. Håper Ramage bretter opp armene i midtforsvaret de neste kampene, og holder den mannen langt unna første elveren.

Enig så enig. Lei hele fyren.

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball+%2D+Engelsk&ThreadID=1085471&Thread=Sv%E6rt%20d%E5rlig%20nyhet%20for%20Liverpoolfansen
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 20. Sep. 2006, 08:23 »
Haha, lo godt av den der Asbjørn!;) Mine venner som er Liverpool fans har ringt meg i over en uke for å høre om Bramble blir klar til dagens kamp!;) Det sier kanskje litt...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 20. Sep. 2006, 10:13 »
Hehe. Mine liverpoolkamerater ble litt mer usikre på seier da jeg fortalte at Bramble er skadet. Da har de plutselig bare Kuyt og Bellamy som kan score, og ikke en tredje spiss i Titus.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Ramage
« Svar #35 på: 20. Sep. 2006, 13:06 »

Ramage har ikke akkurat tom tabbekonto han heller da.....
Livet er svart/hvitt!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Ramage
« Svar #36 på: 20. Sep. 2006, 13:11 »
Sitat fra: "Brewcastle"

Ramage har ikke akkurat tom tabbekonto han heller da.....

Absolutt ikke. Men per i dag har vi ingen bedre alternativer, så jeg ber til gud om at Ramage klarer å temme Bellers.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Håpe på skade?
« Svar #37 på: 20. Sep. 2006, 13:11 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk her inne gidder å forsvare bramble.. Han duger ikke i det hele tatt. Han er en vandrende katastrofe som gir vekk mål til motstanderen, personlig er jeg glad for at bramble ble skadet, det er en synd og skam og si det. .

Ja, riktig!
Det er synd og skam å si det. Man håper rett og slett ikke på skader på spillere på laget man støtter(?).
Du gikk kanskje og håpet på at Bramble skulle bli skadet i bortekampen mot Ventspils også? -Da hadde vi jo kunne risikere å slippe å spille den helvetes UEFA-cupen.
Livet er svart/hvitt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Håpe på skade?
« Svar #38 på: 20. Sep. 2006, 14:28 »
Sitat fra: "Brewcastle"

Det er synd og skam å si det. Man håper rett og slett ikke på skader på spillere på laget man støtter(?).
Du gikk kanskje og håpet på at Bramble skulle bli skadet i bortekampen mot Ventspils også? -Da hadde vi jo kunne risikere å slippe å spille den helvetes UEFA-cupen.

Er enig med deg i at det blir litt feil å "håpe" på at spillere på ditt eget lag blir skadet, men i Brambles tilfelle har det nesten virket som om det er eneste utvei for å få inn andre. Jeg vet at det er litt spesielt siden Taylor er skadet. Men se på Ramage: Han hadde steinkontroll på Tevez, noe jeg faktisk ikke tror Bramble ville hatt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 20. Sep. 2006, 16:04 »
Jeg tror det er altfor tidlig å trekke den konklusjonen at mannen som i fjor ikke visste å holde styr på en viss John Terry på dødball, er bedre enn Titus Bramble, som har vært en reddende engel mang en gang, selv om han av og til gjør feil som publikum forventer at han skal gjøre. Det er nesten kommet så langt at enkelte blir skuffet hvis Bramble gjør en god kamp, og må grave dypt for å finne en eller annen bagatell de kan kritisere ham for. Det er klart det tærer på Bramble, som aldri kan bygge opp selvtillitten sin, ettersom han ved enhver anledning, samme hvor godt han spiller, skal rakkes ned på av noen. Kanskje bare for å ha bommet på en sjanse, eller hatt et dårlig mottak eller et svakt tilbakespill. Kanskje har han gitt bort en nødvendig corner for mye.

Ramage har sine øyeblikk han også, men han er ikke i nærheten av å ha Bramble og Taylors talent. Kan ikke bli mer enn en backupspiller i Newcastle. Det er jeg ganske sikker på.

Steven Taylor trenger tid for å bygge seg opp igjen etter at Souness ødela ham i fjor. Og når han har fått en ny liten filleskade på toppen av det hele, så tar det enda lenger tid. Den tiden må vi gi ham, skal vi få den klassespilleren vi kan få, hvis vi bare er forsiktige med gutten. I mellomtiden tror jeg ikke det hjelper oss noe å bruke Ramage i stedet for Bramble. Jeg mener vi tjener mye mer på å ha en spiller som Bramble, som til tross for at han av og til gjør noen små, men svært kostbare feil, er en meget solid stopper, som alltid gir 110% for denne klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 21. Sep. 2006, 06:54 »
hør, hør
ieron Dyer