20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/09: West Ham - Newcastle  (Lest 40973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #165 på: 17. Sep. 2006, 22:06 »
Supportere kritiserer laget i motgang og skryter av laget i medgang. Det er helt naturlig. Å si at vi som kritiserte Bramble eller Roeder (noe som ikke jeg har gjort) fikk oss en "på trynet i dag" blir latterlig. For meg personlig så vil at newcastle tap bety at humøret blir dårligere, meningen med livet blir borte osv og det fører til at jeg kan kritisere alt alle som har med newcastle å gjøre og det kan virke veldig negativt. Og omvendt når newcastle vinner selvfølgelig. Men det betyr ikke at jeg er en dårlig supporter eller hva noen kaller det. Det betyr rett og slett at newcastle er noe av det viktigste jeg har i livet. Og man støtter jo laget selv om man er misfornøyde med enkelte ting.

I dag satt jeg sammen med 10-12 liverpool fans og så på kampen mot chelsea. Og det er ikke bare "enkelte personer fra siden her" som kritiserer laget sitt i motgang. Det haglet med stygge ord mot både Benitez og Gerrard. Og selvfølgelig bør det komme kritikk når de ikke presterer.

Men nok om det. I kveld og helt fram til neste kamp skal jeg glede meg over denne seieren her.  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 17. Sep. 2006, 22:07 »
Er redd vi taper. Men håper det blir marginalt, for da har vi noe blant topp 6 å gjøre..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 17. Sep. 2006, 22:26 »
Sitat fra: "VepsoO"
Supportere kritiserer laget i motgang og skryter av laget i medgang. Det er helt naturlig. Å si at vi som kritiserte Bramble eller Roeder (noe som ikke jeg har gjort) fikk oss en "på trynet i dag" blir latterlig. For meg personlig så vil at newcastle tap bety at humøret blir dårligere, meningen med livet blir borte osv og det fører til at jeg kan kritisere alt alle som har med newcastle å gjøre og det kan virke veldig negativt. Og omvendt når newcastle vinner selvfølgelig. Men det betyr ikke at jeg er en dårlig supporter eller hva noen kaller det. Det betyr rett og slett at newcastle er noe av det viktigste jeg har i livet. Og man støtter jo laget selv om man er misfornøyde med enkelte ting.

I dag satt jeg sammen med 10-12 liverpool fans og så på kampen mot chelsea. Og det er ikke bare "enkelte personer fra siden her" som kritiserer laget sitt i motgang. Det haglet med stygge ord mot både Benitez og Gerrard. Og selvfølgelig bør det komme kritikk når de ikke presterer.

Men nok om det. I kveld og helt fram til neste kamp skal jeg glede meg over denne seieren her.  :D

Veldig enig i dette.

Som de Engelske Newcastle supporterne sier "Vi er kanskje ikke de 'beste' supporterne i motgang. Men vi er de overlegent beste i medgang" ;) Ligger noe i det. Og jeg kan absolutt kjenne meg igjen i det....

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Herlig!
« Svar #168 på: 17. Sep. 2006, 22:50 »
Herlig med seier i dag!
Gratulerer til alle!
Livet er svart/hvitt!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 17. Sep. 2006, 23:26 »
SkySports spillerbørs. Ser veldig bra ut.
Kanskje Moore og Ramage blir en suksess.

Shay Given
Rarely tested    
6

Stephen Carr
Reliable    
6

Craig Moore
No-nonsense    
7

Peter Ramage
Robust    
7

Celestine Babayaro
Worked hard    
6

James Milner
Good old fashioned wing play    
8

Scott Parker
Lucky not to be sent off    
6

Belozoglu Emre
Used ball well    
7

Damien Duff
Always a problem    
7

Obafemi Martins
Took his goal well    
7

Shola Ameobi
Cumbersome    
6

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 18. Sep. 2006, 10:19 »
Milner banens beste,,, Han bør spille fast, istedenfor Solano.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 18. Sep. 2006, 13:43 »
I the mirror blir emre kåret til banens beste, mens i nettavisen er det martins.

er ganske forskjellige vurderinger, men helt enig solano er ikke god nok lenger, når vi har milner og duff som kan spille høyre kant!
lt;3 Newcastle <3

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #172 på: 18. Sep. 2006, 13:56 »
Min vurdering

Given 7
Carr 7
Moore 8
Ramage 7
Baba 6
Milner 8 Banens beste
Emre 7
Parker 7
Duff 8
Ameobi 6 (men gjør mye usynlig arbeid, skaper rom for Martins)
Martins 8

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 18. Sep. 2006, 14:06 »
Så du kampen? Trodde ikke den ble sendt, jeg..

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #174 på: 18. Sep. 2006, 14:17 »
Har lastet den ned!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 18. Sep. 2006, 14:20 »
Fett.. Hvordan gjør man det? Ser at det er en torrent, trenger man et program for å laste det ned??

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #176 på: 18. Sep. 2006, 14:39 »
http://www.justfuckinggoogleit.com/  :P

Neida, les litt her du... Legg spesielt merke til avsnittet om BitTorrentklienter.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 18. Sep. 2006, 14:43 »
Eller bare last ned BitComet eller Bitlord. Tipper du kan finne dem på http://www.download.com eller på google.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 18. Sep. 2006, 18:40 »
Sitat fra: "Åsmund"
Ameobi 6 (men gjør mye usynlig arbeid, skaper rom for Martins)

Hehe, elsker sånne utrykk! Hører det utallige ganger: "Gerrard jobber hardt og gjør masse arbeid utenfor kameraet". Den har jeg hørt et par ganger på fylla av Pool-supportere :D

Kan noen forklare meg hvordan man ser "ting utenfor kameraet" og "usynlig arbeid" :P
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 18. Sep. 2006, 22:05 »
Det er svært vanskelig å se det kameraene ikke viser hvis du ser kampen på TV. I såfall skal du ha et veldig, veldig godt syn. Men det såkalte "usynlige arbeidet" kan du se også når du ser kampen på TV.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon