20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #120 på: 24. Nov. 2006, 15:58 »
Sitat fra: "EivindI"
La oss prøve denne mot Pompey:

Martins
Dyer
Luque - Parker - Emre - Milner
Ramage - Taylor - Bramble - Solano
Given

Helt, HELT enig!
Kunne ikke blitt mer enig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 24. Nov. 2006, 19:07 »
Enig jeg også i den oppstillingen.

Bra at du endelig er enig i at Luque bør starte Joakim!  :D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 28. Nov. 2006, 13:02 »
Martin O vil fortsatt ha Milner :-(

But it appears that O'Neill, armed with a hefty transfer kitty supplied by new chairman Randy Lerner, has not conceded defeat in his attempts to bring Milner to Villa Park.
"We will be striving in January to try to improve the team," said the Villa boss, "We do need to strengthen if you are going to compete. The chairman wants to do that.

'I'm not so sure at the moment if we are in the market for the very best players in the world. That's a different issue. But are we going to try to improve the team? Absolutely. And yes, James Milner has been a target of mine in the past and I would like to see him at Villa Park."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 28. Nov. 2006, 14:03 »
Hørte dem sa det på sky sports på søndag, også... Vi får håpe milner vil bli.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 28. Nov. 2006, 14:08 »
Sitat fra: "EivindI"
Hørte dem sa det på sky sports på søndag, også... Vi får håpe milner vil bli.

Etter den håpløse behandlingen i sommer tror jeg det er opp til Milner selv nå. Vil han vekk får han nok gå. Isåfall vil det vært et stort tap. Villa er en toppklubb, mens vi sliter i bunnen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 29. Nov. 2006, 21:48 »
Journalisten: Det jeg vil fram til er at du ikke kan mene at Milner ødelegger for laget... Han har jo vært veldig god i år. Lekt seg med ganske mange backer og skapt flere mål og målsjanser... Jeg synes han har vært mye bedre enn Solano (selv om han har vært god i de siste kampene), som du skryter opp i skyene...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #126 på: 29. Nov. 2006, 21:56 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Journalisten: Det jeg vil fram til er at du ikke kan mene at Milner ødelegger for laget... Han har jo vært veldig god i år. Lekt seg med ganske mange backer og skapt flere mål og målsjanser... Jeg synes han har vært mye bedre enn Solano (selv om han har vært god i de siste kampene), som du skryter opp i skyene...

Såvidt jeg husker har jeg nok ikke skrytt Solano helt opp i skyene, men helt underjordisk er han definitivt ikke. Og han er i det store og det hele garantert et bedre alternativ enn James Milner. Det står jeg virkelig urokkelig fast ved.

Vi har rett og slett ikke råd i Newcastle til å betale et stagnert talent mange hundre tusen i uken for det minimale han utretter. Det hjelper ikke med noen friske innhopp og målgivende pasninger syttendehvert skuddår når han ikke presterer godt nok til å spille seg inn på bedriftslaget til Handikappedes Landsforbund engang (MERK: sarkasme, ikke heng deg opp i den språklige detaljen).

GLENN: Selg Milner for en OK sum, behold Solano, og sonder terrenget etter brukbare høyrekanter etter at du har anskaffet minst én ny forsvarer hvis du absolutt trenger flere midtbanespillere.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 29. Nov. 2006, 22:05 »
Sitat fra: "Journalisten"

Såvidt jeg husker har jeg nok ikke skrytt Solano helt opp i skyene, men helt underjordisk er han definitivt ikke. Og han er i det store og det hele garantert et bedre alternativ enn James Milner. Det står jeg virkelig urokkelig fast ved.

Vi har rett og slett ikke råd i Newcastle til å betale et stagnert talent mange hundre tusen i uken for det minimale han utretter. Det hjelper ikke med noen friske innhopp og målgivende pasninger syttendehvert skuddår når han ikke presterer godt nok til å spille seg inn på bedriftslaget til Handikappedes Landsforbund engang (MERK: sarkasme, ikke heng deg opp i den språklige detaljen).

GLENN: Selg Milner for en OK sum, behold Solano, og sonder terrenget etter brukbare høyrekanter etter at du har anskaffet minst én ny forsvarer hvis du absolutt trenger flere midtbanespillere.

Glad du ikke styrer Newcastle, du har tydligvis ikke sett mange kamper i år.
an sparker ikke Bobby Robson??

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 29. Nov. 2006, 22:09 »
Sitat fra: "Abel"
Sitat fra: "Journalisten"

Glad du ikke styrer Newcastle, du har tydligvis ikke sett mange kamper i år.

Her har vi en av den typen også, ja... :wink:

Jeg har sett så godt som alle Newcastles kamper i år, og det har kanskje du også? Utifra dem trekker jeg de konklusjonene jeg gjør, selv om jeg ikke vil nedverdige meg til å påstå om deg det du påstår om meg.

Jeg står fast ved det jeg har sagt, og hvis du trenger argumenter kan du bare lese bakover i denne tråden, så slipper jeg gjengi alle for deg. På forhånd hjertelig takk.
Tore Eikeland,

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #129 på: 29. Nov. 2006, 22:21 »
Dette utvikler seg til en komedie. At du faktisk kan stå for det samme enda er jo helt merkelig. Milner har da vært en av våre beste i år. Solano har knapt prestert før han ble plassert på backplass.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 29. Nov. 2006, 22:30 »
Svært få svært få som har vert på Milners nivå i årets sesong ja. Milner skaper utrolig mykje av det Newcastle får til framover.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 29. Nov. 2006, 22:42 »
Milner har sammen med Parker og Ramage vært de eneste jeg virkelig har stolt på at skal gjøre en stabilt god jobb i hver kamp...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 29. Nov. 2006, 22:43 »
Og Given, selvsagt. :lol:

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 30. Nov. 2006, 11:04 »
Dette er jo regelrett skremmende! Milner en av årets beste? Det er komisk, det! Jeg henviser nok en gang til mine tidligere nevnte argumenter tidligere i tråden.

Å i det hele tatt nevne Milner i en sammenheng hvor sesongens beste spillere skal listes opp, blir for meg den reneste løgn. Han er altfor, altfor ustabil og mer destruerende enn skapende til at jeg kan godta at han hever lønn av Newcastle-kontoen. Og å la ham spille i stedet for Dyer, Luque, Emre, N'Zogbia eller Solano er galskap.

Mitt råd: Plasser ham på benken med senket lønn, eller selg ham sporenstreks.
Tore Eikeland,

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 30. Nov. 2006, 11:21 »
Da får vi får Guds skyld håpe at ingen leser det rådet og har den minste brøkdel av innflytelse på det som skjer i korridorene på St.James Park

1: Hvorfor i alle dager skal rendyrkede venstrevinger som Luque og N'Zogbia spille foran en av de mest talenfulle og lovende  høyrevingene i England?

2: Emre foran Milner? Emre er først og fremst en offansiv playmaker, KAN til nød fylle rollen på venstrekanten. Høyrekant har han vel aldri spilt og heller ikke i sin villeste fantasi bør Roeder finne på noe sånt. Så Emre foran Milner skjønner jeg heller ikke.

3: Solano foran Milner? Jeg innrømmer at det svir, men vi må innrømme at Solano er "over the hill" og sakte men sikkert må finne seg i å være backup.
Milner er ung og fremmadstormende, med andre ord fremtiden, mens Solano fortsatt forsvarer en plass i Newcastle men pent må innse at han er over sitt beste.

Greitt at Milner kanskje ikke er effektiv nok, men han er ikke dårligere en eventuelt Solano på høyrekant ut ifra det han har vist til nå.
Milner eller Dyer eller vica versa på høyrekant har verken du eller jeg godt nok utgangspunkt til å ta stilling til, til det har vi sett Dyer altfor lite i samme rollen som Milner (merk: da snakker jeg ikke om tidligere sessonger). Legg til det faktum at vi er skummelt avhengige av Dyer i andre roller så ser jeg ingen grunn til at to av våre bedre spillere skal konkurrere om samme plassen når vi har behov for begge, og i tillegg plass til begge.

Ustabil, javel, den kan jeg akseptere. Men hvem er ikke det i årets Newcastle? Hørte jeg Given, Ramage (som uansett ikke holder høyt nok nivå out of position), Parker og evt. Butt når han har spilt?
Men vi kan da satse bare på deffansive spillere, slitere og keepere for meg. Da blir iallfall veien til Championship kort.
Du sier du har sett mange Newcastle kamper. Javel, hvilke kamper har du sett hvor Milner har vært mer destruktiv enn skapende? List opp flere av våre dårlige kamper, og der har Milner vært dårlig, men samtidig fullt på høyde fordi hele laget har vært dårlig.

Du har såklart rett til din egen mening om Milner som alt annet journalisten, men når jeg leser at du har sett de fleste Newcastle kampene og står last og brast ved dine meninger om Milner finner ikke jeg noen annen forklaring enn å tvile på din tolkning av- og forståelse for sporten fotball, men det er mulig det er bare meg.