20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #90 på: 02. Nov. 2006, 23:37 »
Sitat fra: "Journalisten"
Det hjelper ikke å være ung og talentfull, når en handikappet 96-åring helt klart kan gjøre det bedre, uten engang å møte opp på stadion. Milner ØDELEGGER for laget! Og de som ikke har tro på Solano, skjønner jeg overhodet ikke.

Meiner  du forsatt dette ?
:mrgreen:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 02. Nov. 2006, 23:40 »
Så du kampen i dag Journalisten? Hvem mener du var best av Solano og Milner?

Milner er jo fantastisk og kommer til å bli en stor spiller for klubben vår så lenge ingen av hønsehaunene lenger opp i systemet selger ham til Villa...

Skal jeg noensinne kunne ta deg seriøst igjen krever jeg at du tar tilbake alt du tidligere har sagt om Milner. (Og vi trenger ikke ta dagens kamp i betraktning heller)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 06. Nov. 2006, 20:29 »
Spent på svar Journalisten? Eller er du på ferie? Du har ikke tatt turen over til England for å danke Milner ut av laget vel?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #93 på: 06. Nov. 2006, 22:40 »
Journalisten er her. Men han er mest aktiv på politikk tråden for tiden. Tror han har innsett at Milner er en av de spillerne som virkelig vil noe med Newcastle.

DanMan

• Gjest
« Svar #94 på: 07. Nov. 2006, 14:41 »
Hva med Mack?  :lol:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #95 på: 07. Nov. 2006, 15:35 »
Sitat fra: "DanMan"
Hva med Mack?  :lol:

Hehe! Jo, jeg har vært krass mot Milner. Spesielt om noen mener han er bedre enn Solano. Akkurat nå om dagen underpresterer hele laget pga manglende taktisk styring fra manageren. Til og med Parker kan virke umotivert. Derfor kan det umulig legges vekt på de siste kampene. Men jeg var faktisk uenig i at Milner skulle tas av banen i forrige kamp.

Om vi skal selge Milner eller ikke avhenger av en ting, og det er prisen vi får for han.
Toon, Toon,
Black and white army

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 08. Nov. 2006, 11:47 »
Milner må bli. han er jo en av de beste spillerne vi har. han va meget god for villa sist sesong, og d at et lag som er mye mye bedre en oss vil kjøpe ham sier bare hvor god han er. Milner har dprlige kamper han også akkurat som rsten av laget. men solano er over th hill.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 09. Nov. 2006, 23:10 »
Milner har vært en av våre beste i sesongåpningen, og hvis han går blir jeg skikkelig forbanna 8)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 19. Nov. 2006, 14:59 »
Sitat fra: "Journalisten"
Det hjelper ikke å være ung og talentfull, når en handikappet 96-åring helt klart kan gjøre det bedre, uten engang å møte opp på stadion. Milner ØDELEGGER for laget! Og de som ikke har tro på Solano, skjønner jeg overhodet ikke.

Så du kampen i går? Det var en helt annen enn James Milner som minnet meg om en handikappet 96 åring. Solano er i ferd med å bli for gammel og han er ute av form. Pasningene som var hans store styrke sitter heller ikke som de skal lengre. I går forærte han nesten Arsenal et mål. I tillegg presterer han å kaste ballen inn til en presset Given på innkast... Hva er det for en ting å gjøre???

En Solano i form er en god spiller og jeg håper han kan komme tilbake til den formen igjen, for da har vi virkelig bruk for kvalitetene hans. Mens så lenge han er ute av form er det mye bedre å bruke en frisk og rask James Milner...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 19. Nov. 2006, 23:20 »
Jeg ble selv sjokkert over Solanos innsats i går, noe som ikke liknet grisen..Feilpasninger i hue og ræva..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 19. Nov. 2006, 23:22 »
Ingen som la merke til Solano og Dyers tidvise glimrende samarbeid?
De to kjenner hverandre ut og inn og blir forhåpentligvis et særdeles viktig angrepsvåpen for oss fremover, slik de brukte å være!
Jeg er vel så skuffet over Duffs innsats i går som av Solanos.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 19. Nov. 2006, 23:24 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
De to kjenner hverandre ut og inn og blir forhåpentligvis et særdeles viktig angrepsvåpen for oss fremover, slik de brukte å være!

Duff var også skuffende.. Håper på Zoggy og Milner i neste PL kamp...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 19. Nov. 2006, 23:27 »

Jo, jeg la merke til samarbeidet. Jeg synes Taylor-Solano-Dyer samarbeidet fungerte meget bra faktisk. Og man kunne, som du sier, se at Solano og Dyer har spilt sammen før.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #103 på: 20. Nov. 2006, 09:54 »
Bramble har og noen fantastiske pasninger av og til.
Det betyr vel ikke at vi må starte med han hver kamp?

Store deler av kampen var Solanos pasningsspill på høyde med Ramages.
Så har han ikke kondis lenger enn 45 min!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 20. Nov. 2006, 18:00 »

Jo, det la jeg merke til, og det skuffer meg at ingen andre la merke til det. Solano la ned en helsikes innsats. Det synes jeg ikke Duff gjorde. Duff så jeg bare på lagoppstillingen, ellers var han usynlig for meg.

Solano og Dyer kombinerte fint sammen, og jeg synes det så ut som Solano hadde flest vellykkede pasninger av midtbanespillerne. Jeg så at to av få utespillerne som er igjen av "gamle" Newcastle fikk meg til å kjenne igjen glimt fra Robsons glansdager. Men jeg skulle gjerne sett at vi hadde fått plass til BÅDE Solano og Milner. Så lenge Duff ikke presterer bør vi heller bruke formspilleren Milner på venstre, dersom Solano gjør krav på høyrevingen. Det går an å teste det mot Celta på torsdag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon