20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Litt håpløs statistikk  (Lest 1912 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Litt håpløs statistikk
« på: 15. Mai 2005, 22:37 »
Av 38 PL kamper denne sesongen har Newcastle tatt ledelsen 1-0 i 22 kamper. Kun 9 av disse har endt med seier. Altså 13 kamper hvor Newcastle har gitt bort seieren. I mange av disse kampene har vi ledet kampen opptil flere ganger og med mer enn 1 mål.

Hadde vært artig med et godt forsvar i bare en sesong Souness.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Litt håpløs statistikk
« Svar #1 på: 15. Mai 2005, 22:58 »
Sitat fra: "Graeme Souness"
Uflaks og dumme dommere!
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
Litt håpløs statistikk
« Svar #2 på: 16. Mai 2005, 08:51 »
Souness må altså ut, men det som er virkelig viktig er at han får sparken NÅ!! så den nye manager får vært med på kjøp for stallen må styrkes.....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Litt håpløs statistikk
« Svar #3 på: 18. Mai 2005, 19:46 »
Sitat fra: "Noreng"
Souness må altså ut, men det som er virkelig viktig er at han får sparken NÅ!! så den nye manager får vært med på kjøp for stallen må styrkes.....

Om Souness får sparken skjer det i september/oktober mnd. Det er vanlig praksis i Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Litt håpløs statistikk
« Svar #4 på: 19. Mai 2005, 15:12 »
Jeg kan fortsatt sette mye penger på at Greame Souness IKKE er manager i Newcastle per 01.01.2006, og det ville forundre meg om presterer å vedde imot. I såfall måtte det være kun på pur f..., og ikke fordi vedkommende faktisk tror det.
Det får jo være grenser for hvor lenge Shepherd kan beholde en god venn, når resultatene uteblir.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon