20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Titus Bramble
« Svar #360 på: 17. Mai 2007, 15:45 »
Titus Bramble var ikke så verst i begynnelsen, egentlig. Og det var jo egentlig et adekvat kjøp av Sir Bobby Robson på den tiden.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 17. Mai 2007, 16:36 »
Nå ar vi allerede sikret mer poeng neste sesong :D
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #362 på: 17. Mai 2007, 20:04 »
Goodbye Titus Bramble, jeg har symapti med din nye arbeidsgiver, hahahahha. takk for de gode kampene vi fikk av deg, dessverre ble det for mange tabber...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 17. Mai 2007, 20:05 »
Nå ar vi allerede sikret mer poeng neste sesong :D

Hehe, yup. Utrolig at Roeder og Souness var dumme nok til å beholde sirkusartisten (les klovn).

Noreng

• Gjest
« Svar #364 på: 17. Mai 2007, 20:14 »
Bramble, Moore og Onyewu
Tal Ben Haim, Hyypia og Campbell

Hvem ville dere valgt?  ;D

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #365 på: 18. Mai 2007, 17:03 »
Hehe.. Bramble, Moore og Onyewu! :P

Men uansett, det var bare et tidspørsmål før Bramble måtte gå. Han er rett og slett en uastabil stopper som gjør et lag dårligere.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 18. Mai 2007, 18:13 »
Det er egentlig litt sinnsykt dette. Tenk dere, Roeder, mannen som elsket Titus Bramble og seriøst syntes han faktisk var GOD. Han spilte fra start når det var mulig, og det var nesten aldri snakk om at noen andre kom før han i køen. Han hadde klippekort. Så ser vi Sam Allardyce. Kommer rett inn i klubben og kvitter seg med tidenes dårligste Newcastle spiller med EN gang. En god trener ser forskjell på vrakgods og en habil spiller. Fy faen jeg er glad for at vi har Big Sam, og at vi har kvittet oss med Roeder.  :D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 18. Mai 2007, 18:23 »
Leste på et engelsk Bolton-forum for litt siden, og nyheten om at Bramble ikke får ny kontrakt har spredt seg som ild i tørt gress. Og vet dere hva? De sikler etter å hente Bramble på free transfer  ;D

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #368 på: 18. Mai 2007, 20:01 »
Det er egentlig litt sinnsykt dette. Tenk dere, Roeder, mannen som elsket Titus Bramble og seriøst syntes han faktisk var GOD. Han spilte fra start når det var mulig, og det var nesten aldri snakk om at noen andre kom før han i køen. Han hadde klippekort. Så ser vi Sam Allardyce. Kommer rett inn i klubben og kvitter seg med tidenes dårligste Newcastle spiller med EN gang. En god trener ser forskjell på vrakgods og en habil spiller. Fy faen jeg er glad for at vi har Big Sam, og at vi har kvittet oss med Roeder.  :D

Tviler på at Sam hadde noe særlig med denne avgjørelsen å gjøre. Dette har ligget i kortene lenge. En artikkel på nufc.com har noen gode poenger, bla. at sam sa at alle spillerne startet med blanke ark i hans øyne. I tillegg går kontrakten ut, og det å fornye en kontrakt til en spiller du ikke har trent ville vært merkelig. Jeg tror ikke dette var hans avgjørelse, men at han heller ikke protesterte.

De andre 4 som forsvinner er jo 120 % selvsagte. Selv om jeg synes Bramble er en klovn, kunne jeg godt tenkt meg å se hva sam og gjengen kunne gjort med han. Om hans perverse trang til å gjøre minst èn alvorlig feil i hver kamp hadde blitt lukt bort, ville han ha vært en helt annen spiller i mine øyne. For ingen kan si at Bramble bare er dårlig. Vi har alle sett hva han kan.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 18. Mai 2007, 20:08 »

Tviler på at Sam hadde noe særlig med denne avgjørelsen å gjøre. Dette har ligget i kortene lenge. En artikkel på nufc.com har noen gode poenger, bla. at sam sa at alle spillerne startet med blanke ark i hans øyne. I tillegg går kontrakten ut, og det å fornye en kontrakt til en spiller du ikke har trent ville vært merkelig. Jeg tror ikke dette var hans avgjørelse, men at han heller ikke protesterte.

De andre 4 som forsvinner er jo 120 % selvsagte. Selv om jeg synes Bramble er en klovn, kunne jeg godt tenkt meg å se hva sam og gjengen kunne gjort med han. Om hans perverse trang til å gjøre minst èn alvorlig feil i hver kamp hadde blitt lukt bort, ville han ha vært en helt annen spiller i mine øyne. For ingen kan si at Bramble bare er dårlig. Vi har alle sett hva han kan.

Vi har sett hva han kan, bare så synd at vi har fått sett det hver 1 gang hver 40 kamp, som gjør at vi har glemt den gode kampen til neste gode kamp.  ;)
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 19. Mai 2007, 20:01 »
Leste på et engelsk Bolton-forum for litt siden, og nyheten om at Bramble ikke får ny kontrakt har spredt seg som ild i tørt gress. Og vet dere hva? De sikler etter å hente Bramble på free transfer  ;D
Jammen da er saken grei. Stemmer det at Ben Haim er svært nære på å følge sin tidligere sjef inn døra på St.James på free transfer kan Bramble godt gå motsatt vei for min del hvis det er det som skal til for å gjøre både Bolton og Newcastle fansen glade. Kanskje vi klarer å prakke på dem Roeder som manager i samme slengen også, for å gjøre "byttet" kmoplett?  ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 19. Mai 2007, 23:46 »
Samtidig feirer Bolton-fansen at Ben Haim er på vei ut. Blir jo sikkert bytte av to klovner. Men jeg tror at Bramble er den største klovnen av de to.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 20. Mai 2007, 00:00 »
Samtidig feirer Bolton-fansen at Ben Haim er på vei ut. Blir jo sikkert bytte av to klovner. Men jeg tror at Bramble er den største klovnen av de to.

Feirer de dette? Av hvilken grunn!?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #373 på: 20. Mai 2007, 00:29 »
Ben Haim er jo ikke mer enn en gjennomsnittelig forsvarsspiller.
Riktignok forsterker han forsvaret vårt gange 1000, men han er ikke av topp standard heller.
En spiller som vil ta oss i riktig retning hvis vi sammenligner med Bramble, men han er heller ikke Woodgate. Så den hypen som har kommet til oss Newcastle supportere som tror Ben Haim er kjempebest, vel jeg klarer ikke å se det.
Men jeg er glad hvis han kommer, for jeg tar imot det meste av forsvarsspillere med åpne armer.
Dessuten stoler jeg på Big Sam, hvis han tror Ben Haim blir en nyttig tilvekst
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 20. Mai 2007, 00:37 »
Joda, jeg ser den! Men de kan vel ikke være glade for at en stopper som mestsannsynlig er en av de bedre de har forsvinner?