20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Titus Bramble
« Svar #330 på: 24. April 2007, 16:18 »
Problemet hans er jo desse feila han gjer. Slike feil kan fort ødelegge ein kamp, og feila virka det ikkje som han har slutta med. Vi såg det f.eks mot Chelsea sjølv om han var knallgod resten av kampen hadde han et par sånne feil som fort kunne enda med mål imot. Han har vel ikkje hatt så mange kampar sidan januar heller, men det er jo ganske typisk, rett før kontrakta hans går ut storspela han og får ny kontrakt, dette har vi sett før, og vi må ikkje la oss lure. Nei eg syns Bramble har fått meir enn nok sjansar i Newcastle-drakta, og noko klassestoppar blir han aldri, ihvertfall ikkje i Newcastle.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 24. April 2007, 23:06 »
Jøsses, du forsvarer Bramble hver gang han gjør en god eller brukbar kamp du Brewcastle! Det blir riktignok ikke så ofte, men allikevel må jeg bare spørre deg, HAR IKKE BRAMBLE FÅTT EN SJANSE I NUFC ??? Vi snakker om en 5 års kontrakt han har fullført, uheldigvis! Og du vil ikke kvitte deg med Bramble av frykt for at NUFC skal hyle over forsvarsproblemer atter en sesong ??? Akkurat som Bramble er løsningen å stole på når sesongen 2007-08 går igang!??

Nei, det skal mer til enn en god kamp i ny og ne for å tilfredstille mine krav! Etter å ha sett Bramble i 5 år hos NUFC har jeg gjort meg opp en mening om at denne mannen ikke er noe å satse videre på, om man da ikke vil ned en divisjon eller to! Bedre spillere kreves om vi skal løfte oss fra sumpa!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #332 på: 25. April 2007, 11:47 »
Jeg forstår at folk har vært oppgitt over Bramble sine tabber, og har selv vært det. Men når klubben har huset han så lenge, og han omsider viser tegn til stabilisering, så synes jeg det er litt ille om andre skal skal nyte godt av at NUFC har båret tabbene som har kommet. -Jeg håper på "payback" til NUFC fra Bramble, for at de har hatt tålmodighet med han.
Men for all del, jeg overlever uten Bramble i svart/hvitt  ;)
Livet er svart/hvitt!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #333 på: 25. April 2007, 22:35 »
"Once a cheater, always a cheater!"

= litt sånn vilt oversatt blir det slik at en tabbespiller vil alltids være en tabbespiller.

Det er nok med 5 år med denne fyren i stallen. På tide å renske opp "ugresset"!

Bramble blir simpelten ALDRI en toppspiller, selv om han kan spille gode kamper i ny og ne.
Like greit å få ham vekk nå som kontrakten går ut.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 11. Mai 2007, 01:22 »
* Titus Bramble doesn't think - he waits.
* Titus Bramble has counted to ten - twice!
* Titus Brambe has two speeds. Slow and No.
* Titus Bramble can divide by zero.
* When Titus Bramble talks, everybody listens. And laughs.
* One day Titus Bramble walked down the street with a massive erection. Nobody noticed.
* Count from one to ten. That's how long it would take Titus Bramble to score an own goal...Fourty seven times.
* Titus Bramble does not wear a condom. Because there is no such thing as protection from Titus Bramble.
* If at first you succeed, you're not Titus Bramble.
* Behind every successful man, there is a woman. Behind every own goal, there is Titus Bramble.
* Q: How many Titus Brambles does it take to change a light bulb? A: None, Titus Bramble prefers to score his own goals in the dark.
* As President Roosevelt said: "We have nothing to fear but fear itself. And Titus Bramble in front of his own goal."
* When Chuck Norris gets drunk he turns into Titus Bramble.
* Titus Bramble's house has no doors, only walls that he drives through.
* When a rerun of Liverpool - Newcastle was shown on TV, Newcastle surrendered just to be on the safe side.
* Titus Bramble only bowles strikes in other players lanes. And he does not intend to.
* It takes Titus Bramble 320 minutes to watch 60 Minutes
* Simply by walking onto a field Titus Bramble can score an own goal.
* Titus Bramble once entered a revolving door. They got him out after six hours.
* If, by some incredible space-time paradox, Titus Bramble could play himself, he'd lose. Period.
* Colin Hendry once watched Titus play a game. He then cried himself to sleep.
* Titus Bramble is the only person in the world that can actually email an own goal.
* According to Einstein's theory of relativity, Titus Bramble can actually score an own goal yesterday.
* Chuck Norris got his drivers license at the age of 16. Seconds. Titus Bramble? Bribe at 22yrs old.
* Titus Bramble doesn?t wear a watch, HE decides what time to score an own goal.
* The Great Wall of China was originally created to keep Titus Bramble from scoring an own goal. It failed miserably.
* Most people have 23 pairs of chromosomes. Titus Bramble has 17... (for ufin?)
* Titus Bramble is the only human being to display the Heisenberg uncertainty principle -- you can never know both exactly where and how quickly he will score an own goal.
* According to the Encyclopedia Brittanica, the Native American "Trail of Tears" has been redefined as anywhere that Titus Bramble has played.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 11. Mai 2007, 13:56 »
Likte spesielt disse

Sitat
* Titus Bramble doesn't think - he waits.
Sitat
* One day Titus Bramble walked down the street with a massive erection. Nobody
noticed.
Sitat
* Count from one to ten. That's how long it would take Titus Bramble to score an own goal...Fourty seven times.
Sitat
* When a rerun of Liverpool - Newcastle was shown on TV, Newcastle surrendered just to be on the safe side.
Sitat
* Titus Bramble only bowles strikes in other players lanes. And he does not intend to.
Sitat
* The Great Wall of China was originally created to keep Titus Bramble from scoring an own goal.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #336 på: 11. Mai 2007, 14:42 »
Mange har sikkert sett den før, men fy søren så artig......

www.youtube.com   søk etter "Best of Titus Bramble", best med musikk..

For en klovn..

Denne mannen kan aldri bli en klassestopper, det toget har gått..

Man skal gjøre veldig få feil av den typen hvis man skal spille for en ambisiøs klubb som Newcastle, spør du meg!

selg/frigi han snarest!
« Siste redigering: 11. Mai 2007, 14:49 av Grundemaister »

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #337 på: 11. Mai 2007, 15:32 »
Mange har sikkert sett den før, men fy søren så artig......

www.youtube.com   søk etter "Best of Titus Bramble", best med musikk..

For en klovn..

Denne mannen kan aldri bli en klassestopper, det toget har gått..

Man skal gjøre veldig få feil av den typen hvis man skal spille for en ambisiøs klubb som Newcastle, spør du meg!

selg/frigi han snarest!

Synes feilene mot Arsenal både hjemme og borte på vidoen er gøyal å se på... Haha ;D
Howay the Lads!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 14. Mai 2007, 23:37 »
Når blir denne glimrende sirkusartisten kastet på dør, eventuelt til ulvene?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 14. Mai 2007, 23:39 »
Fortere en svint forhåpentligvis!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 15. Mai 2007, 13:20 »
Jeg må bare beklage, men jeg er overbevist om at han vil få sjansen til å bevise hva han er god for, før han drar. Så jeg tror ikke vi skal forvente ham ut portene i morgen den dag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 16. Mai 2007, 00:29 »
Jeg må bare beklage, men jeg er overbevist om at han vil få sjansen til å bevise hva han er god for, før han drar. Så jeg tror ikke vi skal forvente ham ut portene i morgen den dag.

Han har vel hatt drøye 5 år til å vise noe som helst. Har han klart det? Nei, nei og atter nei. Det ville vært vannvidd og ha latt han fortsette.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 16. Mai 2007, 01:21 »
Er ikkje umulig Big Sam kan forbedre Bramble sette presse han skikkelig, men tviler på Bramble blir stabil nok uansett så selg han eller realise han please!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Graxel

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #343 på: 16. Mai 2007, 09:27 »
Håper at Sam skjønner at det ikke er mulig å forvandle Titus til noe som helst. Han er rett og slett for dårlig. Skal være lykkelig den dagen han forsvinner.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #344 på: 16. Mai 2007, 12:44 »
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!