20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67627 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Titus Bramble
« Svar #315 på: 14. April 2007, 15:35 »
Og på en måte i 1998 og 2004.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 14. April 2007, 15:37 »
Nei han ble ikke det Frode.
Nå husker ikke jeg hvilken sesong vi kjøpte han i, men årets unge spiller i England de siste 10 årene har vært disse:
1997 - David Beckham
1998 - Michael Owen
1999 - Nicolas Anelka
2000 - Harry Kewell
2001 - Steven Gerrard
2002 - Craig Bellamy
2003 - Jermaine Jenas
2004 - Scott Parker
2005 - Wayne Rooney
2006 - Wayne Rooney

Hyggelig å se at Newcastle fikk denne prisen både i 2002 og 2003.
Takker!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #317 på: 14. April 2007, 15:40 »
Jeg synes heller ikke det var feil å kjøpe Bramble på det tidspunktet vi kjøpte han. Han hadde vært meget god sesongen før og var halve grunnen (den andre halvdelen var Marcus Stewart) til at Ipswich klarte 7 plass eller noe sånt første sesongen sin etter opprykket.
Feilen er alle (1 eller 2) nye kontrakter han har fått samt at vi ikke har klart å selge han.

Robson hadde jo en del rare kjøp, men spillere som Bassedass og Viana er spillere som også andre store klubber ville ha.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 14. April 2007, 16:02 »
Men i andresesongen til Ipswich der de rykka ned, var Bramble mer lik den Bramble vi har i dag, en usikker stopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 14. April 2007, 16:21 »
Men i andresesongen til Ipswich der de rykka ned, var Bramble mer lik den Bramble vi har i dag, en usikker stopper.
Kom ikke han til oss etter den første gode sesongen da?
Om ikke, så var det en vanvittig dyr pris vi betalte for han!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 16. April 2007, 18:17 »
Mulig det er jeg som husker dårlig, men var egentlig Titusen så utrolig god i den "stor sessongen" til Ipswich? Han spilte på et lag som spilte over all forventning, men som i likhet med så mange andre fikk merke PL's tøffe hverdag i andre sessongen. Og hva forventet man av Ipswich og Titus i den første sessongen? Langt mindere enn hva som forventes av f.eks Newcastle og spillerne i den klubben. Dermed la man ikke nødvendigvis merke til de samme tabbene i en liten klubb som nærmest presterte over all forventning. Iallfall min teori, men mulig Titus virkelig var god i Ipswich sin "stor sessong". Savner forresten traktorgutta i PL av en eller annen grunn....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 16. April 2007, 18:21 »
Der har du nok også en veldig viktig faktor ja.
Sir Bobby hadde uansett god oversikt over Ipswich, og så nok et visst talent. Men konsentrasjonsproblemene ble han aldri kvitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 22. April 2007, 22:07 »
God kamp av Bramble i dag! Synd at han ikke kan spille slik som dette hver eneste helg..!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #323 på: 23. April 2007, 04:02 »
En strålende kamp av Bramble mot Chelski,Han var helt konge i midtforsvaret.Sånn vi vill se han hver kamp ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 23. April 2007, 17:08 »
Det finnes sikkert enkelte som vil være uenig med deg. Men foreløpig holder de klokelig kjeft.

Ja, Bramble spilte meget, meget, meget bra i går, og jeg skjønner ikke hvordan enkelte har fått for seg at Taylor var nevneverdig bedre. Men Bramble kommer overhodet ikke til å spille slik i neste kamp, og vi kan ikke ha en spiller som bare spiller bra mot Chelsea, og ikke mot alle andre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #325 på: 23. April 2007, 17:12 »
Jada Bramble var meget god mot Chelsea han og fortjener skryt for det.
Men jeg tviler på at han vil fortsette i samme stil, derfor Bramble ut til sommeren
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #326 på: 23. April 2007, 17:13 »
Det som hadde vært fryktelig er om klovnen spiller på seg en ny kontrakt og vi sitter fast med shiteus neste sesong også

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 23. April 2007, 17:16 »
Roeder har fulgt Bramble lenge nå. Han har sett at Bramble har spilt godt mot de beste lagene, men horribelt dårlig mot de dårligste. Roeder har sett at Bramble svært, svært sjelden gjør to gode kamper på rad, og han vil kunne registrerere at Bramble overhodet ikke kommer til å dominere like mye i neste kamp, som han gjorde i går.

Jeg tror Roeder mer eller mindre har bestemt seg for ikke å gi Bramble ny kontrakt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #328 på: 24. April 2007, 15:41 »
Hmmm... Ikke greit å være Bramble. Han har faktisk ikke vært så ille etter at han kom fra skade i slutten av januar. Man of The Match fler ganger enn andre siden den gang så vidt jeg husker. Og storspill mot Chelsea nå sist. Likevel ønskes han vekk av mange. Henning Kvitnes har virkelig rett i "Evig eies kun et dårlig rykte". Jeg har hatt, og har fortsatt tro på Bramble. Men ingen er tjent med at han skal være evig mobbeoffer i NUFC. For mange supportere virker å ha bestemt seg for at å ikke gi han en sjanse. Fortiden blir jo trukket fram uansett hvor gode kamper han gjør. Ikke rart gutten fortsatt kan bli utrygg i ny og ne med så destruktiv support.
Om Roeder har bestemt seg for å kvitte seg med han eller ei har jeg ingen formening om. Men det skulle ikke forundre meg om NUFC gjør som med Lua Lua, å la Portsmouth få Bramble for slikk og ingenting. Så får vi som fortsatt hadde tro på han heller glede oss med Bramble når han oppnår suksess i ny klubb. Men da håper jeg at situasjonen ikke er den at vi hyler over forsvarsproblemer i NUFC atter en sesong.
« Siste redigering: 24. April 2007, 15:54 av Brewcastle »
Livet er svart/hvitt!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 24. April 2007, 16:13 »
Selv ei blind høne kan finne korn.