20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67639 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Titus Bramble
« Svar #300 på: 09. April 2007, 00:15 »
hehe, jeg gikk hvertfall 5 på...
men leste nettopp at Fulham snuser på Bramble... Chris Coleman - værsågod, en gave til deg!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #301 på: 09. April 2007, 14:55 »
første plassen jeg sjekket for aprilspøk imorges var faktisk denne siden....

synes de var bedre ifjord:P var forberedt på at den kom til å handle om kjøp eller noe med bramble... kunne ikke slå feil. ::)

Hva var det i fjor?

Artig at et par stykker gikk på den, i hvert fall :)

I fjor var det vel noe med Christiano Ronaldo om jeg ikke husker feil.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #302 på: 09. April 2007, 15:01 »
Nei, at Luque var solgt til Sevilla.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 09. April 2007, 20:18 »
Synes Luque til Sevilla var en mer realistisk spøk enn Bramble til 2010.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 10. April 2007, 15:38 »
Da var det Christiano Ronaldo før det igjen. Husker at nyheten var at vi var nære en overgang.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 12. April 2007, 18:48 »
Fant denne gamle artikkelen på dagbladet:

http://www.dagbladet.no/sport/2002/07/12/342422.html

Er nesten så jeg vil reise tilbake i tid og stoppe overgangen.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 12. April 2007, 18:54 »
Fant denne gamle artikkelen på dagbladet:

http://www.dagbladet.no/sport/2002/07/12/342422.html

Er nesten så jeg vil reise tilbake i tid og stoppe overgangen.

Hvis jeg finner opp tidsmaskinen er det det det andre jeg skal gjøre etter å ha drept Hitler som barn
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

djmattis

• Gjest
« Svar #307 på: 12. April 2007, 22:00 »
"Han er en kraftig bygd gutt som har potensiale til å oppnå store ting innen fotballen."

hehe legenden kunne ikke ta mere feil

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 12. April 2007, 22:53 »
Det er ingen tvil om at Robson gjorde en skivebom ved å hente Bramble til Tyneside. Hva han så i gutten må gundene vite...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 12. April 2007, 23:53 »
Nå gjorde jo Robson en del bomkjøp som NUFC manager, men Bramble har vært her altfor lenge og kan karakteriseres som det største bomkjøpene av alle. Han har ihvertfall uten tvil vært den mest skadelige. Men ikke glem Daniel Cordone, Christian Bassedas, Clarence Acuna, Carl Cort, Wayne Quinn, Diego Gavilan og Hugo Viana, sikkert flere jeg har glemt her! Kan vel si at Robson gjorde en del merklige kjøp, som har kostet klubben enormt med penger, om man ser bort ifra Bramble, han har i tillegg kostet oss enormt mange poeng også!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 13. April 2007, 15:25 »
Ja, men nå må vi også huske at Bobby Robson var en utrolig manager, som vi bare kan takke. Managere har som vane å bli kritisert uansett, men jeg har virkelig ikke mye jeg skulle ha kritisert når det gjelder Sir Bobby. Han var et like stort tap som Shearer i mine øyne, kanskje mye større også.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #311 på: 14. April 2007, 01:39 »
Nå vinner jo Bramble omtrent hver eneste hodeduell eller kroppsduell!.Sterk som en okse.Hadde han bare skjerpa markeringa å konsentrasjonen så kunne Bramble ha blitt en meget god midtstopper men akuratt det som er problemet.Bramble har ikke utvikla seg eller forbreda seg på de områdene han trenger å bli bedre på å da hjelper det egentlig veldig lite hvor stor å sterk du er når man sliter i markerings spillet eller mister konsentrasjonen totalt altfor mye.
« Siste redigering: 14. April 2007, 03:15 av BallaJazz »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 14. April 2007, 13:58 »
Det er ingen tvil om at Robson gjorde en skivebom ved å hente Bramble til Tyneside. Hva han så i gutten må gundene vite...
Bramble var et stort talent den gangen vi kjøpte ham til klubben. Han var sterk som en okse, vanvittig god i lufta, og brukbart kjapp til beins. Ikke noe olja lyn, men ikke direkte treg heller. Problemet er at han ikke har greid å utvikle seg til en bedre stopper. Bramble har de tekniske ferdighetene, men mangler de mentale.

Det var så absolutt ingen feil å kjøpe Bramble. Feilen ligger i at han fremdeles er i klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 14. April 2007, 15:25 »
Bramble var et stort talent den gangen vi kjøpte ham til klubben. Han var sterk som en okse, vanvittig god i lufta, og brukbart kjapp til beins. Ikke noe olja lyn, men ikke direkte treg heller. Problemet er at han ikke har greid å utvikle seg til en bedre stopper. Bramble har de tekniske ferdighetene, men mangler de mentale.

Det var så absolutt ingen feil å kjøpe Bramble. Feilen ligger i at han fremdeles er i klubben.
Ble Bramble kåret til årets unge spiller i PL sesongen før vi kjøpte han, da han spilte for Ipswich? Noen som vet?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 14. April 2007, 15:33 »
Nei han ble ikke det Frode.
Nå husker ikke jeg hvilken sesong vi kjøpte han i, men årets unge spiller i England de siste 10 årene har vært disse:
1997 - David Beckham
1998 - Michael Owen
1999 - Nicolas Anelka
2000 - Harry Kewell
2001 - Steven Gerrard
2002 - Craig Bellamy
2003 - Jermaine Jenas
2004 - Scott Parker
2005 - Wayne Rooney
2006 - Wayne Rooney

Hyggelig å se at Newcastle fikk denne prisen både i 2002 og 2003.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic