20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Titus Bramble
« Svar #285 på: 01. April 2007, 11:06 »
Jaja, da er vi stuck med Bramble ut 2010!!! Herrejesus, skal vi aldri bli kvitt han!?

Det betyr nok slutten på Gooch sin karriere i newcastle... Blir bare mer og mer latterlig hele dette sirkuset her!
1. april vel! Rart om han har skrevet under ny kontrakt for så å bli plassert på tribunen!  ;D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 01. April 2007, 11:15 »
Jaja, da er vi stuck med Bramble ut 2010!!! Herrejesus, skal vi aldri bli kvitt han!?

Det betyr nok slutten på Gooch sin karriere i newcastle... Blir bare mer og mer latterlig hele dette sirkuset her!
1. april vel! Rart om han har skrevet under ny kontrakt for så å bli plassert på tribunen!  ;D

Takk gud!!:) Hadde helt glemt at det var 1april!!! ;D Derfor jeg ikke så noe om det på nufc.co.uk!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 01. April 2007, 11:26 »
Takk GUD for 1.april :)
Jevlig bra spøk
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 01. April 2007, 12:58 »
Haha.. Meget bra, Nordin. Selv hadde jeg tenkt å skrive en artikkel ala "Fat Fred og Roeder gifter seg", men må innrømme at din var noget bedre...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 01. April 2007, 14:18 »
Foreslår at vi resten av sesongen holder spillere som Bramble og Baba helt ute av førstelaget da de ikke skal satses videre på. Mye bedre å bruke sultne, unge spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 01. April 2007, 14:27 »
første plassen jeg sjekket for aprilspøk imorges var faktisk denne siden....

synes de var bedre ifjord:P var forberedt på at den kom til å handle om kjøp eller noe med bramble... kunne ikke slå feil. ::)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #291 på: 01. April 2007, 14:34 »
første plassen jeg sjekket for aprilspøk imorges var faktisk denne siden....

synes de var bedre ifjord:P var forberedt på at den kom til å handle om kjøp eller noe med bramble... kunne ikke slå feil. ::)

Hva var det i fjor?

Artig at et par stykker gikk på den, i hvert fall :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #292 på: 02. April 2007, 00:08 »
For faen da.
Jeg har gått rundt som en zombie i hele dag etter at jeg leste at Bramble hadde fått kontrakt til 2010. Fant ikke ut før nå at det bare var en spøk!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #293 på: 02. April 2007, 00:13 »
For faen da.
Jeg har gått rundt som en zombie i hele dag etter at jeg leste at Bramble hadde fått kontrakt til 2010. Fant ikke ut før nå at det bare var en spøk!

Genialt. Jeg gikk på den selv med en gang, men etter 1 min fant jeg ut at det var 1.april
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 02. April 2007, 01:20 »
faen jeg som har gått rundt fyllesjuk med denne nyheten i bakhodet i hele dag på jobb så får jeg vite at det var kødd først nå!!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #295 på: 02. April 2007, 23:00 »
Det er en skandale at Titus Bramble får penger av newcastle for å spille fotball. Dette er verre en sist hjemmekamp mot city
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 03. April 2007, 04:46 »
Ganske bra å kritisere en spiller for dårlig innsats i en kamp han ikke var på benken en gang.  :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 03. April 2007, 08:50 »
Det er en skandale at Titus Bramble får penger av newcastle for å spille fotball. Dette er verre en sist hjemmekamp mot city
Enig! Den fyren er en vits, en dårlig eller elendig fotball spiller, og det skulle ikke tatt 5 år for å se dette!  >:(

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #298 på: 03. April 2007, 22:45 »
Ganske bra å kritisere en spiller for dårlig innsats i en kamp han ikke var på benken en gang.  :)

Kritiserer ikke hans innsats i den kampen. Det jeg mener er at det er en større skuffelse at han får kontrakt enn det var skuffelse å tape mot city.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 03. April 2007, 22:53 »

Kritiserer ikke hans innsats i den kampen. Det jeg mener er at det er en større skuffelse at han får kontrakt enn det var skuffelse å tape mot city.
Han har da ikke fått kontrakt enda!