20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67908 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #105 på: 07. Okt. 2006, 15:34 »
Sitat fra: "Joakim"
Bramble er ingen flopp. Bramble er en meget god forsvarsspiller som bare mangler kontinuitet i form av sin makker og stor støtte for å bli den spilleren han kommer til å bli.

Bramble er en knalltøff og målfarlig stopper som jeg mener er svært verdifull for Newcastle, og jeg ser ingen grunn til å sette ham ut av laget.

Og jeg ser heller ingenting galt i å støtte Bramble og samtidig ønske å kjeppjage Luque ut av landet.

Ja, det er alltid makkeren sin feil at Bramble spiller dårlig. I fjor var det Boumsong sin feil at Bramble var dårlig. I år er det Moore sin feil at han er dårlig. Disse desperate forsøkene på å forsvare Bramble for enhver pris blir smått patetiske. Alltid er det noen andre sin feil at han spiller dårlig. Jeg er drittlei av å høre på disse unnskyldningene som fullstendig mangler rot i virkeligheten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #106 på: 07. Okt. 2006, 16:14 »
Sitat fra: "KingKev"
Bramble er ingen flopp. Bramble er en meget god forsvarsspiller som bare mangler kontinuitet i form av sin makker og stor støtte for å bli den spilleren han kommer til å bli.

Bramble er en knalltøff og målfarlig stopper som jeg mener er svært verdifull for Newcastle, og jeg ser ingen grunn til å sette ham ut av laget.

Og jeg ser heller ingenting galt i å støtte Bramble og samtidig ønske å kjeppjage Luque ut av landet.

Ja, det er alltid makkeren sin feil at Bramble spiller dårlig. I fjor var det Boumsong sin feil at Bramble var dårlig. I år er det Moore sin feil at han er dårlig. Disse desperate forsøkene på å forsvare Bramble for enhver pris blir smått patetiske. Alltid er det noen andre sin feil at han spiller dårlig. Jeg er drittlei av å høre på disse unnskyldningene som fullstendig mangler rot i virkeligheten.

Jeg tror jammen i meg at det er Ameobi og Shearer sin feil at Luque har spilt så dårlig i enkelte kamper. Hadde vi bare hatt en god makker ville han ha blomstret.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #107 på: 07. Okt. 2006, 16:56 »

Om betegnelsen flopp passer på Bramble vet jeg ikke helt, men "en meget god forsvarsspiller" er heller ingen god beskrivelse av samme Bramble. Kanskje han kan bli\kunne blitt. Jeg for min del har mer eller mindere gitt opp Bramble, og hadde jeg bestemt måtte han funnet seg i å være bak både Moore, Taylor og Ramage i køen om en plass som stopper på førstelaget nå. Men det er nå min mening.

Jeg lurer egentlig på om Bramble noen gang har vært den kolossen noen mener han skal bli. Han kom fra et Ipswich lag som i sin første PL sessong på mange år tok PL med storm og endte på en meget overraskense tredje eller fjerdeplass. Året etter mistet de blant annet en meget god keeper og andre sessongn ble for tøff og det bar ned igjen for traktorgutta. Da Bramble spilte på Ipswich som overrasket ble nok mange overrasket da han gjorde gode kamper. Men om tabbene var der da også ble man neppe like overrasket fordi Ipswich uansett hadde levert over all forventning. Da snakker jeg selvfølgelig om første sessongen som også må ansees for å ha vært den beste for storparten av spillerne deres da.

Etter nedrykket ble Bramble kjøpt til Newcastle. Og her kom kravet og forventningene om at han skulle levere. Og da ble ikke en tabbe godtatt på samme måte som den ble i Ipswich. Sånn sett lurer jeg på om man kanskje hadde for høye forventninger til Bramble.

Luque og Bramble er såpass ulike at jeg liker egentlig ikke å sammenligne dem. Det er forsåvidt to såpass ulike situasjoner også. Luque har potensialet og kan han få ut det vet vi at han kan være et gifitg angrepsvåpen som kan by på trøbbel for forsvar i både Premier Leauge og ute i Europa. Men det største problemet er at innsatsen ser ut til å utebli når han får sjansen.
Hos Bramble er det ikke noe å si på innsatsen, men derimot nesten alt annet. Og da spørs det om bare innsatsen er nok. Svaret på det spørsmålet mener jeg er et ord på tre bokstaver, som sbegynner på "n" og slutter på "i".

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #108 på: 07. Okt. 2006, 17:03 »
Titus Bramble hadde egentlig bare en god sesong for Ipswich i PL, og det var det året de kapret 4 plassen. Sesongen etter leverte han på samme nivå som han har gjort for Newcastle i mange år nå. Tipper det er flere som husker hans siste kamp for ipswich, som var mot Liverpool. Da tapte de 5-0 om jeg ikke husker feil. Bramble var en katastrofe i den kampen, og etter den kampen har han blitt kaldt for gogutten av LFC supporterene. Han har ikke akkurat gjort skam på navnet etter at han skrev under for NUFC.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #109 på: 07. Okt. 2006, 17:08 »
Jeg husker ikke den kampen spesielt, men mitt poeng er at Bramble antagelig fremsto som en koloss og bauta i forsvaret til Ipswich den første sessongen da de gjorde det så bra. Til tross for at han gjorde sine tabber da også. Men da ble det neppe lagt like mye merke til fordi man ikke hadde de samme høye forventningene til Bramble der som man har i Newcastle.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #110 på: 07. Okt. 2006, 17:21 »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #111 på: 08. Okt. 2006, 14:37 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Du kan jo lese hvilken karakter han fikk her :-)

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/ligaguiden/01_02/resultatdata/kamp2563.hbs

Hehe, nå har jeg opplevd at VG har kommet med de mest utrolige spillerkarakterer før og stoler ikke altfor mye på dem. Det er jo også en fler år gammel kamp så syns ikke det er så altfor vikitg. Må dog innrømme at det der ligner på vår Bramble slik jeg kjenner fyren.
I tillegg har jeg også opptil flere ganger opplevd at VG farer med direkte usannheter i noen av sine artikler, kanskje ikke først og fremst i sporten, men ved enkelte anledninger ille nok til at jeg har sendt dem en e-mail og irettesatt dem. Vel, vel, det var dagens lille meningsytring om VG :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #112 på: 08. Okt. 2006, 15:32 »

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/ligaguiden/01_02/resultatdata/kamp2563.hbs

Men så hadde jo liverpool Michael Owen, noe som gjør det umulig for det andre lags midtstoppere å prestere. 8)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #113 på: 08. Okt. 2006, 15:39 »
Sitat fra: "chickenman"

Hehe, nå har jeg opplevd at VG har kommet med de mest utrolige spillerkarakterer før og stoler ikke altfor mye på dem. Det er jo også en fler år gammel kamp så syns ikke det er så altfor vikitg. Må dog innrømme at det der ligner på vår Bramble slik jeg kjenner fyren.
I tillegg har jeg også opptil flere ganger opplevd at VG farer med direkte usannheter i noen av sine artikler, kanskje ikke først og fremst i sporten, men ved enkelte anledninger ille nok til at jeg har sendt dem en e-mail og irettesatt dem. Vel, vel, det var dagens lille meningsytring om VG :)

Nå skal det sies at VG henter karakterene sine fra Engelske aviser, og setter dem ikke selv. Ellers er jeg enig at karakterene VG kommer med til tider kan være latterlige. Husker dog denne kampen godt, og Bramble var heldig som fikk karakter 4 for å si det sann.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #114 på: 15. Okt. 2006, 18:51 »
Fremdeles noen som vil forsvare Bramble etter dagens horrible 2. omgang?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #115 på: 15. Okt. 2006, 18:55 »
Sitat fra: "Jarle"

Joakim.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #116 på: 15. Okt. 2006, 18:57 »
Som eg sa i pausen:

Få inn Taylor for Bramble.

Bramble har ein egenskap i genet sitt som gjer at han er ute av stand til og konsentere seg i 90 minutter.
Som igjen gjer han til ein horible forsvarspiller.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #117 på: 15. Okt. 2006, 18:57 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Jarle"

Joakim.

>> Isåfall vil jeg påstå at Joakim enten ikke har peiling, eller at han har et perverst behov for alltid å være kjerringa mot strømmen.

Titus Bramble er ikke god nok for 1. divisjon engang.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Titus Bramble
« Svar #118 på: 15. Okt. 2006, 19:07 »
Ja, for angrepet vårt bør jo virkelig hylles etter sin andreomgang. Forsvaret gjorde overhodet ingenting og har hele skylden for vårt tap. Vi kunne like godt spilt uten forsvar. Angriperne gjorde sitt aller beste, og var så nære at det egentlig er godtatt. De burde egentlig fått lønnsøkning for sin effektivitet i andreomgang.

MERK: Ironi
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #119 på: 15. Okt. 2006, 19:14 »
Sitat fra: "Journalisten"
Ja, for angrepet vårt bør jo virkelig hylles etter sin andreomgang. Forsvaret gjorde overhodet ingenting og har hele skylden for vårt tap. Vi kunne like godt spilt uten forsvar. Angriperne gjorde sitt aller beste, og var så nære at det egentlig er godtatt. De burde egentlig fått lønnsøkning for sin effektivitet i andreomgang.

MERK: Ironi

Ja. Ameobi får sikkert dobbel lønn nå av Roeder. For straffemålet. Er nok i himmelen Roeder nå. Nå har han i følge sin hjerne ein grunn for og holda Luque borte fra troppen.