20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skandale i Newcastle??  (Lest 7763 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #15 på: 09. Sep. 2006, 17:16 »
Legge meg flat for sånn en begrunnelse geordie-olav. Flott å vite at det ikkje berre var vilkårlig vissvass.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #16 på: 09. Sep. 2006, 20:44 »
Håper Fatty har gjort et eller annet faenskap sånn at han må gå. Så kan heller Ryan Lerner spytte inn litt penger hos oss i stedet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #17 på: 09. Sep. 2006, 23:41 »
Når er dette programmet?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #18 på: 10. Sep. 2006, 00:40 »
Sitat fra: "Torjus"
Når er dette programmet?

Om 8 eller 9 dager på BBC
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #19 på: 10. Sep. 2006, 00:58 »
Sitat fra: "bearo"
Legge meg flat for sånn en begrunnelse geordie-olav. Flott å vite at det ikkje berre var vilkårlig vissvass.

Det er selvfølgelig bare vilkårlig vissvass. De fleste Newcastle supporterne tenker ikke slikt som han. Er ganske sikker på at det er mindre uro og rør i Tottenham enn det er i Newcastle. Så vi har større grunn til bekymring enn Tottenham...
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #20 på: 10. Sep. 2006, 02:57 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Sitat fra: "bearo"

Det er selvfølgelig bare vilkårlig vissvass. De fleste Newcastle supporterne tenker ikke slikt som han. Er ganske sikker på at det er mindre uro og rør i Tottenham enn det er i Newcastle. Så vi har større grunn til bekymring enn Tottenham...

Hadde en mistanke om akkurat det ;)

Men skal ikkje avfeie muligheten at Tottenham blir nevnt i programmet. Frykte ikkje programmet i særlig grad, men en kan jo aldri vite. Særlig under "revolusjonen" til Frank Arnesen var det jo fryktelig mange spelarar ut og inn, og nokken som ikkje var i nærheten av å nesten slå til engang...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #22 på: 10. Sep. 2006, 11:10 »
Går rykter om at Newcastle slipper helt unna.

Da må det isåfall noe annet til før blir kvitt Freddie Shepherd. Håper det dukker opp noe graverende hva tid som helst.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #23 på: 10. Sep. 2006, 12:39 »
Hvor har du de ryktene fra?

I såfall overraskende, men stemmer det så skal vi selvfølgellig være glade. Samtidig må vi bli kvitt Fatty fort som fanken, og en slik sak hadde kanskje vrt beste og raskesteee måten å bli kvitt han en gang for alle...
For det mener jeg, Fat Fred er det største problemet til Newcastle. Noe jeg forøvrig mente også når Souness var manager. Newcastle blir aldri en toppklubb med uprofesjonelle Fat Fred ved roret.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #24 på: 10. Sep. 2006, 14:51 »
Det sier seg selv at det er Fat Fred som er hovedproblemet.
Jeg kan gjenta det til det uendelige. Tabben var ikke å ansette Graeme Souness. Tabben var å sparke Sir Bobby Robson.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
To tabber
« Svar #25 på: 11. Sep. 2006, 13:05 »
Sitat fra: "Joakim"
Det sier seg selv at det er Fat Fred som er hovedproblemet.
Jeg kan gjenta det til det uendelige. Tabben var ikke å ansette Graeme Souness. Tabben var å sparke Sir Bobby Robson.

Man kan vel si at det ble begått to tabber på rad  :cry:
Livet er svart/hvitt!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #26 på: 13. Sep. 2006, 00:30 »
må si meg enig i misstankene som rettes mot Tottenham... har vært en middels klubb i lang lang tid.. og har aldri hatt den store store økonomien.. og når man ser hva de har brukt i det siste så er det noe som ikke helt stemmer heller... man kan se det i sammenheng med at newcastle har vært en av de klubbene med størst inntekt i england de siste årene, og vi har ikke brukt mye penger over de siste sesongene sammenlignet med mange andre klubber...

klubber som

Fulham
Bolton
Everton

som er lite i søkelyset og kjøper brae spillere for greier priser.. de tror jeg slipper pent unna i denne saken...

men west ham og tottenham skal være der! helt sikkert!
Han kom, ble mett og dett var dett....

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #27 på: 13. Sep. 2006, 13:37 »
Tipper at det er Newcastle (Souness...), West Ham, Porthsmouth (var det ikke der Kevin Bond var før? pluss at jeg ikke stoler helt på ''russiske'' klubber) , Chelsea (de har jo mer enn nok penger, men allikevel...) og kanskje Tottenham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

DanMan

• Gjest
Skandale i Newcastle??
« Svar #28 på: 13. Sep. 2006, 14:10 »
Mine gjetninger går på at Arsenal, Pompey, West Ham og Chelskij er bankre som involverte. Nekter å tro at disse har rent mel i sine poser, i alle fall!

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #29 på: 13. Sep. 2006, 17:26 »
Sitat fra: "Erlend Simonsen"
må si meg enig i misstankene som rettes mot Tottenham... har vært en middels klubb i lang lang tid.. og har aldri hatt den store store økonomien.. og når man ser hva de har brukt i det siste så er det noe som ikke helt stemmer heller... man kan se det i sammenheng med at newcastle har vært en av de klubbene med størst inntekt i england de siste årene, og vi har ikke brukt mye penger over de siste sesongene sammenlignet med mange andre klubber...

men west ham og tottenham skal være der! helt sikkert!

:lol:

Du viser vel greit at du ikkje ane ka du snakke om, og at du heller ikkje forstår ka sjølve saken handle om.