20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skandale i Newcastle??  (Lest 7777 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« på: 08. Sep. 2006, 09:27 »
Dagbladet

Jeg føler meg rimelig sikker på at vi kommer til å se noe om Newcastle i den dokumentaren. Souness ble vel anklaget for litt fusk under overganger, og det skulle inne forundre meg om det er han og FS det handler om. Er sånn passe typisk at Newcastle får ENDA mer negativ publisitet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Skandale i Newcastle??
« Svar #1 på: 08. Sep. 2006, 10:18 »
Jeg har mine mistanker til disse klubbene:

Chelsea
Tottenham
Newcastle
Portsmouth
Fulham
Arsenal
Liverpool
Manutd
Blackburn
West Ham

Når noe slikt som dette skjer er selvfølgelig alle toppklubbene involvert. Slik er det som oftest.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #2 på: 08. Sep. 2006, 13:22 »
Flaks at vi ikke blir den eneste klubben som blir avslørt da... vi får bare håpe at vi ikke er verst. Kunne FS trukket seg hvis skandalen hadde vert enorm? Tror dere han hadde gjort det?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

molala

• Supersub
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #3 på: 08. Sep. 2006, 14:07 »
Hvis det er snakk om Newcastle i denne saken, kan det kanskje være noe med Michael Owens overgang? Det er kanskje det eneste jeg kan tenke meg det kan ha vært.
ancs and Scousers, go to H***!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #4 på: 08. Sep. 2006, 14:13 »
Sitat fra: "molala"
Hvis det er snakk om Newcastle i denne saken, kan det kanskje være noe med Michael Owens overgang? Det er kanskje det eneste jeg kan tenke meg det kan ha vært.

Vi har neppe rent mel i posen når det gjelder overgangen til Zogbia. Den ble det også rettsak ut av.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #5 på: 08. Sep. 2006, 14:14 »
Jeg blir overhodet ikke overrasket om Newcastle er inneblandet i denne saken. Snarere tvert imot, jeg vil bli overrasket om Newcastle ikke er innvolvert på en eller annen måte.
Ledelsen i Newcastle er langt fra profejonelle, og det at Fat Fred og hans kompani har sine svin på skogen tviler jeg ikke et sekund på.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Skandale i Newcastle??
« Svar #6 på: 08. Sep. 2006, 14:18 »
Jeg er ganske så sikker på at Man Utd og Arsenal er innblandet. Det er to klubber som har gjort mye snusk på overgangsmarkedet. Overgangene til RVN, Stam og Flamini ble alle gjort "ulovlig".  Arsenal har også flere overganger det er satt store spørsmålstegn ved. Eboue er vel en av dem. David Dein er en kjeltring av dimensjoner. Fat Fred blir en smågutt i forhold.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #7 på: 08. Sep. 2006, 15:02 »
Newcastle er nærmest garantert en av de klubbene som vil bli nevnt. Som vi alle vet har Graeme Souness vært manager i Newcastle, og som Dagens Næringsliv rullet opp i våres: Graeme Souness har konsekvent svindlet sine arbeidsgivere ved spillerkjøp. Blant annet har han handlet mange spillere av Rune Hauge, og skal ha mottatt penger under bordet for handlene.

Det er enda ikke bevist at Souness gjord enoe ulovlig i Newcastle, men det er grunn til å tro det... Blant annet signerte han jo skadeforfulgte, 36 år gamle Ronny Johnsen... Og hvem var agenten til Ronny Johnsen? Joa, Rune Hauge.

Graeme Souness og Newcastle er garantert blant ingrediensene i BBC-programmet.

pane

• Gjest
Skandale i Newcastle??
« Svar #8 på: 08. Sep. 2006, 15:18 »
Mener å huske at jeg leste noe om overgangen til Boumson og den ikke var helt på det rene..

plebbster

• Gjest
Skandale i Newcastle??
« Svar #9 på: 08. Sep. 2006, 16:25 »
De eneste klubbene jeg er sikker på at vi får se, er nok Newcastle og West Ham.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #10 på: 08. Sep. 2006, 19:38 »
Alle de fire klubbene som står nevnt først i Olavs innlegg er jeg dessverre ganske trygg på at er innblandet i denne saken. Souness' transferdealer var overhodet ikke pene. Vi har betalt ekstrem overpris for en del spillere, og vi har fått noen spillere jeg strengt tatt ikke hadde trodd ville ende opp her. Owen-overgangen kan det selvsagt lukte litt av. N'Zogbias overgang kan også settes spørsmålstegn ved. Og Rune Hauge og Graeme Souness er gamle kjente. Jeg er sikkert ikke alene om å huske Pål Lydersens overgang til Arsenal i 91, hvor Rune Hauge og George Graham ikke hadde fulgt ordinære spilleregler.

West Hams nylige kjøp av Tevez og Mascherano lukter skikkelig vondt. Vi vet at Sir Alex er en god bekjent av agenter som ikke helt har sitt på det tørre. Og Arsenal har hentet så mange ukjente franskmenn/afrikanere at det må ligge noe bak buskene.

At vi er involvert i denne saken er nok først og fremst takket være to menn. Graeme Souness og Freddy Shepherd.
Begge har svært gode kontakter innen kjeltringbransjen.

Forøvrig må jeg få legge til at jeg synes det er svært synd at vi med nesten så stor sikkerhet er innblandet i dette tullet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Agurksaft

• Gjest
Skandale i Newcastle??
« Svar #11 på: 08. Sep. 2006, 22:48 »
Sitat
Og Arsenal har hentet så mange ukjente franskmenn/afrikanere at det må ligge noe bak buskene.

Den skjønte eg ikkje heilt men.

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #12 på: 08. Sep. 2006, 23:42 »
Russer-Portsmouth og Harry 'brown envelope' Redknapp er vel dønn sikre. Arsenal har jo historie for det her, og var jo nylig "under lupa" i forhold til Beveren var det vel? Chelsea er vel rimelig bankers også.

Men artikkelen til Dagbladet er jo ei stor suppe. Gigantsprang fra korrupsjon og pengar under bordet til å snakke med spelara uten tillatelse av klubb. Begge er jo ulovlig, men det er både voldtekt og å pisse bak et søppelspabnn og.

Og geordie-olav, fiske du opp en begrunnelse på mistankane dine til f.eks Tottenham, Fulham og Liverpool? Eller var det berre ei veldig vilkårlig liste du ramsa opp?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Skandale i Newcastle??
« Svar #13 på: 09. Sep. 2006, 00:03 »
Stoler aldri på Tottenham, og spesielt ikke på Martin Jol. Den digre, feite slasken har ikke rent mel i posen.

Når noe slikt som dette dukker opp er jeg ganske sikker på at alle toppklubbene er involvert. Slik pleier det bare å være.

Har alltid vært tvilsom til Fulhams ledelse, stoler ikke helt på dem.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skandale i Newcastle??
« Svar #14 på: 09. Sep. 2006, 10:53 »
Har ryddet litt i denne tråden. Når vi begynner å snakke om stryk på en eksamen ved NTNU, tar jeg det som et sikkert tegn på at vi har bevegd oss en tanke bort fra trådens tema.