20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1380 på: 03. Feb. 2007, 12:54 »
Asbjørn:

"Duff til Newcastle ville vært fantastisk. Vel å merke om det ikke går på bekostning av de to spisskjøpene vi er lovet. Om det er noe i dette vil Luque uten tvil vli satset på som spiss."

korleis kan du kritisere roeder for at duff var eit dårlig kjøp når du sjølv var så positiv til duff i utgangspunktet? Lett å være etterpåklok.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1381 på: 03. Feb. 2007, 12:57 »
Asbjørn:

"Duff til Newcastle ville vært fantastisk. Vel å merke om det ikke går på bekostning av de to spisskjøpene vi er lovet. Om det er noe i dette vil Luque uten tvil vli satset på som spiss."

korleis kan du kritisere roeder for at duff var eit dårlig kjøp når du sjølv var så positiv til duff i utgangspunktet? Lett å være etterpåklok.

Vi har ikke sett det beste av duff ennå. Ikke så rart ettersom vi har vært så skadeskutte. Duff kommer. han vil bli bare bedre og bedre. Vent og se!
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1382 på: 03. Feb. 2007, 13:03 »
Asbjørn:

Det jeg sier er at han ikke har vært god etter overgangen. Noe både han selv og Roeder sa til Evening Chronicle for et par dager siden. Duff var fantastisk i Chelsea og Blackburn. I Newcastle drakta har han skuffet stort foreløpig.

Det er lov å håpe og tro at han finner tilbake formen han hadde i Chelsea og Blackburn. Ellers er det Roeder sin oppgave å gjøre Duff god. Klarer han ikke det er det selvsagt et dårlig kjøp.
« Siste redigering: 03. Feb. 2007, 13:05 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1383 på: 03. Feb. 2007, 14:03 »

Hvor mange handlet Chelsea, ManU, LFC, Arsenal? Nesten ingenting, men det betyr da ikke at de ikke har penger å bruke?!

Liverpool handlet vel litt. Men alle disse klubbene innfrir mer eller mindre etter forventningene og har bredden.
Newcastle mangler bredden og infrir ikke. Derfor Newcastle brukt penger!

Det er jo en av feilen Newcastle har gjort på overgangsmarkedet; de handler ikke jevnt og trutt. De handler som galne noen ganger og så tar de pause. Newcaslte burde vært flinkere til å spre spillerkjøpene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1384 på: 03. Feb. 2007, 14:48 »

Hvor mange handlet Chelsea, ManU, LFC, Arsenal? Nesten ingenting, men det betyr da ikke at de ikke har penger å bruke?!

Liverpool handlet vel litt. Men alle disse klubbene innfrir mer eller mindre etter forventningene og har bredden.
Newcastle mangler bredden og infrir ikke. Derfor Newcastle brukt penger!

Det er jo en av feilen Newcastle har gjort på overgangsmarkedet; de handler ikke jevnt og trutt. De handler som galne noen ganger og så tar de pause. Newcaslte burde vært flinkere til å spre spillerkjøpene.
Ærlig talt, og løpe rundt å tro at vi skal vinne PL sesongen etter Shearer legger opp, og Owen blir langtidskadet. Eller i det hele tatt å tro at vi denne sesongen skulle menge oss blant de 4 store, er rett og slett JÆVLIG NAIVT! Kommer vi blant de 6 beste har vi gjort MAKS ut av hva vi kunne forvente.
At vi handler litt "ujevnt" er vel pga hyppige manager bytter?
Spre spillerkjøp? Vi må jo kjøpe når vi trenger forsterkninger, forutsatt at selgende lag vil selge og at prisen er rett.
PS! Ja, LFC har handlet litt "billig piss" i januar! Dette er spillere som er totalt ukjente for meg, bortsett fra Mascherano. Stort sett unge talenter, men dette klarer vi å få frem selv i NUFC. Vi trenger IKKE å kjøpe det!!!!
Og jeg kan ikke akkurat si at Arsenal innfrir?!? Er 15 poeng bak lederlaget! Vi er eksempelvis "kun" 12 poeng bak Arsenal, og skal møte de på hjemmebane senere i vår. Da sier vi heller 9 poeng bak!!!??

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1385 på: 03. Feb. 2007, 18:22 »
Hva er det med deg da? Det er jo du som drar frem disse klubbene, ikke jeg!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1386 på: 03. Feb. 2007, 20:18 »

Ja, jeg nevnte de først. Men du henviste til de nevnte klubbene du også, og ble pent og pyntlig med på diskusjonen gutt!!

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1387 på: 03. Feb. 2007, 20:21 »
oki va sier dere idag...newcastle rævkjørte seg igjen....tror virkelig noen newcastle fans at det roeder gjør er så jævla bra for klubben...

taper ALLTID etter en seier..og mot tottenham og villa burde det vært stortap..........

er ikke gøy å se på newcastle nå...de legger seg så jævla bakpå...og skaper nesten ingenting....

hjemmebane skal man presse...og styre kamper...når skjedde det sist....kansje 20 min mot villa men...........ikke en dritt mere........å ansette roeder som manager va det værste som kunne skjedd..
bare fordi han gjorde det bra ifjor...men manager effekten er alltid positiv..så si.....

og sheppard lovet oss en som skulle ta newcastle ut i europa og en manager med ryggrad...

roeder mangler alt..........ingen som vil ofre noen som ikke tør si va han mener...

oger

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1388 på: 03. Feb. 2007, 23:46 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1893410,00.html

Dette er mannen som Newcastle ikke ville ha. Tragisk..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1389 på: 04. Feb. 2007, 00:03 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1893410,00.html

Dette er mannen som Newcastle ikke ville ha. Tragisk..

Jeg blir fysisk kvalm.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1390 på: 04. Feb. 2007, 12:00 »
Utrolig at Roeder ville ikkje ha han gratis :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1391 på: 04. Feb. 2007, 12:45 »
Man kan ikke skjønne hvordan tenker  ??? Å hvordan han vil bygge opp laget. Roeder bør eller må være mer flinkere på spillermarkedet til sommeren.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1392 på: 04. Feb. 2007, 17:09 »
Tipper de 2 første signeringene til sommeren er Giles Barnes på Derby og Gareth Bale på Southampton! De byttet ikke klubb i januar grunnet opprykks-ambisjoner! Tipper Roeder har et SPAR ESS på lur!?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1393 på: 04. Feb. 2007, 17:51 »
Tipper de 2 første signeringene til sommeren er Giles Barnes på Derby og Gareth Bale på Southampton! De byttet ikke klubb i januar grunnet opprykks-ambisjoner! Tipper Roeder har et SPAR ESS på lur!?

Aldri om Bale ender opp i Nufc. Han går til ein storklubb
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1394 på: 04. Feb. 2007, 18:26 »

Aldri om Bale ender opp i Nufc. Han går til ein storklubb
Siste rykte rundt Bale var at Tottenham var nærmest en signering. Er Tottenham så forbanna mye STØRRE en NUFC? Det synes IKKE jeg. Roeder kan friste med plass i start-elveren! Det kan tvilsomt ManU eller noen av de andre storklubbene for den saks skyld. Roeder kan også friste med at han kan være vår faste corner eksekutør, og blant de aktuelle til å ta frisparkene våre.

PS! STORKLUBBEN Tottenham ligger forøvrig under 3-0 hjemme for ManU!