20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225570 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1365 på: 02. Feb. 2007, 19:06 »
Så det finnes fortsatt folk her inne som stoler på Fat Fred? ??? ??? ??? ???
Tror nok du Asbjørn har litt mer å spise enn meg. Det ble ikke brukt en krone på spillerkjøp i januar. Det var vel kanskje som ventet!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1366 på: 02. Feb. 2007, 19:59 »
Er Fat Fred manager  ??? ??? ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1367 på: 02. Feb. 2007, 20:55 »
Tror nok du Asbjørn har litt mer å spise enn meg. Det ble ikke brukt en krone på spillerkjøp i januar. Det var vel kanskje som ventet!

Grunnen til at det ikke ble brukt en krone på spillerkjøp i Januar er selvsagt som BÅDE (med store bokstaver siden du må ha det inn med teskje)  Roeder og Shepherd sier, at spillerene de ville ha ikke var tilgjengelig. Jeg spør deg igjen. Mener du Roeder er en løgner eller en idiot utenom det vanlige?

Roeder må være en helvetes idiot om han prøver å kjøpe spillere til titalls av millioner om han overhode ikke har penger å bruke. Eller hva sier du Åsmund?

Det er greit at du prøver å fossro, men det gjør du meget meget dårlig.

At du har ståltro på 14-åringene som driver Newcastle MAD er ganske så festlig. Et tips til deg, prøv heller å les hva noen av de seriøse Newcastle sidene skriver. De har i det minste peil på hva de snakker om.
« Siste redigering: 02. Feb. 2007, 21:06 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1368 på: 02. Feb. 2007, 21:01 »
Jeg syntes å si at Roeder er en katastrofe på transfer markedet blir feil, for han har klart å gjøre 3 kjempe-kjøp i sommer!

Håper ikke at du medberegner Duff i de 3. Isåfall hva er det han har gjort som er så fantastisk? Han har i tillegg over 700.000 uka.

Martins har vært god, ikke fantastisk, men det skulle da bare mangle når man betaler 120 millioner. En spiller som Liverpool betalte like mye for (Kuyt) har vært enda bedre enn Martins.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1369 på: 02. Feb. 2007, 23:29 »
Jeg syntes å si at Roeder er en katastrofe på transfer markedet blir feil, for han har klart å gjøre 3 kjempe-kjøp i sommer!

Håper ikke at du medberegner Duff i de 3. Isåfall hva er det han har gjort som er så fantastisk? Han har i tillegg over 700.000 uka.

Martins har vært god, ikke fantastisk, men det skulle da bare mangle når man betaler 120 millioner. En spiller som Liverpool betalte like mye for (Kuyt) har vært enda bedre enn Martins.
Nå var jo Roeder VELDIG interessert i å hente Kuyt til oss, men han valgte heller LFC. Da kan den mannen heller dra til H::::::::::::::::::::!
Duff var en veldig god signering. At han ble skadet kunne ikke Roeder vite på forhånd. Greit han har 700.000 kr i uke lønn, men Dyer har vel ikke så mye mindre i lønn, kansje heller mer?! Han har jo vært skadet stort sett hele tiden de siste sesongene, men han er ikke en dårlig fotballspiller for det. Men nå er begge tilbake fra skade og klar til å herje med ethvert lag i PL! Har virkelig tro på at Duff vil bli bedre og bedre jo lenger ut i sesongen vi kommer, bare han holder seg skadefri!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1370 på: 02. Feb. 2007, 23:47 »
Duff har ialflall mykje og bevise,for han har vert ein stor flopp så langt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1371 på: 03. Feb. 2007, 00:45 »

Nå var jo Roeder VELDIG interessert i å hente Kuyt til oss, men han valgte heller LFC. Da kan den mannen heller dra til H::::::::::::::::::::!
Duff var en veldig god signering. At han ble skadet kunne ikke Roeder vite på forhånd. Greit han har 700.000 kr i uke lønn, men Dyer har vel ikke så mye mindre i lønn, kansje heller mer?! Han har jo vært skadet stort sett hele tiden de siste sesongene, men han er ikke en dårlig fotballspiller for det. Men nå er begge tilbake fra skade og klar til å herje med ethvert lag i PL! Har virkelig tro på at Duff vil bli bedre og bedre jo lenger ut i sesongen vi kommer, bare han holder seg skadefri!

Hvorfor drar du Dyer inn i dette???? Det var Gullit som hentet han. At Dyer har 900.000  i uka er selvsagt en katastrofe i seg selv. Usmakelig. Duff må bare bli bedre ellers vil han bli en  like stor flopp som Hugo Viana.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 03. Feb. 2007, 04:02 »
Begynner seriøst å lure på deg ,og din negativitet noen ganger Asbjørn. Viana og Duff kan jo ikke sammenlignes. Duff var konge kjøp til den prisen. Bare vent til han er 100%fit, pl beste venstre ving uten tvil!

Og kuyt bedre enn martins?? Jeg ville aldri byttet martins med Kuyt.  Martins er bedre på alle punkter, og så vidt jeg kan lese meg frem til har martins putta flere enn kuyt på antall kamper i pl.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1373 på: 03. Feb. 2007, 10:30 »
Begynner seriøst å lure på deg ,og din negativitet noen ganger Asbjørn. Viana og Duff kan jo ikke sammenlignes. Duff var konge kjøp til den prisen. Bare vent til han er 100%fit, pl beste venstre ving uten tvil!

Og kuyt bedre enn martins?? Jeg ville aldri byttet martins med Kuyt.  Martins er bedre på alle punkter, og så vidt jeg kan lese meg frem til har martins putta flere enn kuyt på antall kamper i pl.

Hvorfor kan ikke Duff og Viana sammenlignes når Dyer og Duff kan det? Jeg begynner seriøst å lure på deg. Ellers har jeg ikke kritisert overgangsummen, om du prøver å lese en gang til. Det jeg kritiserte var lønna.

Ellers kan jeg legge til at du tar fullstendig feil igjen. Kuyt har scoret 9 PL mål på 1774 minutter. Ingen av dem er på straffer. Martins har scoret 8 mål på 1786 minutter. 1 av dem på straffer.

Ellers er jeg dritt lei på å vente på at spillere skal bli 100% fit. Det har vært gjenngangsmelodien de 3-4 siste årene.
« Siste redigering: 03. Feb. 2007, 10:36 av Asbjørn »

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 03. Feb. 2007, 11:31 »

Grunnen til at det ikke ble brukt en krone på spillerkjøp i Januar er selvsagt som BÅDE (med store bokstaver siden du må ha det inn med teskje)  Roeder og Shepherd sier, at spillerene de ville ha ikke var tilgjengelig. Jeg spør deg igjen. Mener du Roeder er en løgner eller en idiot utenom det vanlige?

Roeder må være en helvetes idiot om han prøver å kjøpe spillere til titalls av millioner om han overhode ikke har penger å bruke. Eller hva sier du Åsmund?

At du har ståltro på 14-åringene som driver Newcastle MAD er ganske så festlig. Et tips til deg, prøv heller å les hva noen av de seriøse Newcastle sidene skriver. De har i det minste peil på hva de snakker om.

Som sagt jeg stoler hverken på Roeder eller Shephard. Det gjenstår å se hva som skjer i fremtiden. Det som skjedde i januar var da ikke uventet. Det sier seg selv at om de rette pengene hadde blitt lagt på bordet, så hadde vi fått de spillerne vi ville hatt. Forutsatt at de vil til Newcaslte da.

Om du, Asbjørn, tror at jeg stoler 100% på en "kommentar"-artikkel som skrives på newcastle-mad så kan du nok tro på ny. Men det er vel et argument du bruker for å heve deg selv, som ofte leser the sun ???. Men det var interessant lesning. M

Stoler i utgangspunktet ikke helt på noe annet enn den offisielle siden, men det har da vist seg at man ikke kan stole på Roeder og Fat Fred. Da er det ikke så mye igjen å stole på nå det gjelder Nufc. Derfor er det nok viktig å være litt nøktern til det som blir sagt både på den ene og den andre fronten!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1375 på: 03. Feb. 2007, 11:57 »

Som sagt jeg stoler hverken på Roeder eller Shephard. Det gjenstår å se hva som skjer i fremtiden. Det som skjedde i januar var da ikke uventet. Det sier seg selv at om de rette pengene hadde blitt lagt på bordet, så hadde vi fått de spillerne vi ville hatt. Forutsatt at de vil til Newcaslte da.

Om du, Asbjørn, tror at jeg stoler 100% på en "kommentar"-artikkel som skrives på newcastle-mad så kan du nok tro på ny. Men det er vel et argument du bruker for å heve deg selv, som ofte leser the sun ???. Men det var interessant lesning. M

Stoler i utgangspunktet ikke helt på noe annet enn den offisielle siden, men det har da vist seg at man ikke kan stole på Roeder og Fat Fred. Da er det ikke så mye igjen å stole på nå det gjelder Nufc. Derfor er det nok viktig å være litt nøktern til det som blir sagt både på den ene og den andre fronten!

Hmmmmmmm, du stoler ikke hverken Fat Fred eller Roeder, men på den offisielle siden? Jeg føler at det er noe som ikke henger på grep i det du sier der.

Leser jeg ofte  The Sun? Ikke det jeg vet, men om jeg skulle stikke innom tar jeg det som står der med en stor spade salt.

Du sier at du ikke stoler på en "kommentar" artikkel fra fjortis-siden Newcastle Mad, men hvorfor skal jeg og mange andre spise våre ord når du henviser til den artikkelen da? Det blir jeg helt håpløst. Det blir som at jeg f.eks henviser til en "kommentar" artikkel fra Newcastle.no og ber deg spise dine ord om artikkelen passer meningene mine.

Ellers finner jeg det merkelig at du til stadighet støtter en manager du ikke stoler på.
« Siste redigering: 03. Feb. 2007, 12:03 av Asbjørn »

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1376 på: 03. Feb. 2007, 12:09 »
Om tingene gikk slik som artikkelen beskrev så kunne du spise ordene dine ja. Lurer på hvordan det gikk? Kanskje fjortisene fikk rett?

Du har da veldig ofte rett du da Asbjørn har du ikke?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 03. Feb. 2007, 12:17 »
Om tingene gikk slik som artikkelen beskrev så kunne du spise ordene dine ja. Lurer på hvordan det gikk? Kanskje fjortisene fikk rett?

Du har da veldig ofte rett du da Asbjørn har du ikke?

Æhhhhhhhhhhhhhhh, hva er det du egentlig prøver å si her? Prøver du å si at alle som ikke handler i januar vinduet ikke har penger å bruke? Ser ikke for meg at Man Utd og Chelsea er blakke, men mulig jeg tar fullstendig feil

"løgneren" Roeder sier forresten for 3 dag på rad at han prøvde seg på et halvt dusin spillere januar. Det var spillere som han ville ha på permanent basis. Det vil si det samme som at Newcastle måtte betale for dem. Ergo, det var  penger tilgjengelig for oss som tar det Roeder sier for god fisk. De som ikke gjør det kan selvsagt tro det motsatte.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=boss-gets-ready-for-summer%26method=full%26objectid=18568604%26siteid=50081-name_page.html

Om jeg har rett ofte? Skal jeg tro hva du skriver har jeg nok aldri rett.
« Siste redigering: 03. Feb. 2007, 12:19 av Asbjørn »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1378 på: 03. Feb. 2007, 12:27 »
Januar er en veldig vanskelig mnd å kjøpe spillere. Selgeren OVERPRISER sine spillere med god grunn, da de kansje er med å kjemper om opprykk, kjemper mot nedrykk eller kjemper om en plass i Europa cupene. Kjøper er ofte lag som sliter med prestasjonene, skader osv, og vil prøve å kjøpe seg ut av situasjonen. Det er mer penger i å rykke opp, eller bli værende i PL, enn det er å selge en viktig spiller! Så januar er IKKE en ideel mnd å handle i!

Hvor mange handlet Chelsea, ManU, LFC, Arsenal? Nesten ingenting, men det betyr da ikke at de ikke har penger å bruke?!

I bunn og grunn bør vi være meget så fornøyd med Shepherd som styreforman! Han støtter ALLTID sine managere med massevis av pund. Noen kan ikke dy seg og bruker alt på engang, mens andre er litt mer forsiktig med klubbens penger.

Sjekker vi Premier League`s hjemmeside finner vi ut at Newcastle United FC er blant de klubbene som har flest spillere i A-stallen! Vi trenger en skikkelig "ryddesjau" i NUFC. Noen spillere MÅ ut, og nye inn. Men vi må ikke bli som QPR, som for et par sesonger siden hadde 40 - 50 spillere, om ikke flere i A-stallen! Så det er ikke ALLTID bare å kjøpe nok en spillere, å sette han på lønningslisten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1379 på: 03. Feb. 2007, 12:38 »
Januar er en veldig vanskelig mnd å kjøpe spillere. Selgeren OVERPRISER sine spillere med god grunn, da de kansje er med å kjemper om opprykk, kjemper mot nedrykk eller kjemper om en plass i Europa cupene. Kjøper er ofte lag som sliter med prestasjonene, skader osv, og vil prøve å kjøpe seg ut av situasjonen. Det er mer penger i å rykke opp, eller bli værende i PL, enn det er å selge en viktig spiller! Så januar er IKKE en ideel mnd å handle i!

Hvor mange handlet Chelsea, ManU, LFC, Arsenal? Nesten ingenting, men det betyr da ikke at de ikke har penger å bruke?!

I bunn og grunn bør vi være meget så fornøyd med Shepherd som styreforman! Han støtter ALLTID sine managere med massevis av pund. Noen kan ikke dy seg og bruker alt på engang, mens andre er litt mer forsiktig med klubbens penger.

Sjekker vi Premier League`s hjemmeside finner vi ut at Newcastle United FC er blant de klubbene som har flest spillere i A-stallen! Vi trenger en skikkelig "ryddesjau" i NUFC. Noen spillere MÅ ut, og nye inn. Men vi må ikke bli som QPR, som for et par sesonger siden hadde 40 - 50 spillere, om ikke flere i A-stallen! Så det er ikke ALLTID bare å kjøpe nok en spillere, å sette han på lønningslisten.

Enig i mye her Frode. Det viktigste nå er å ikke gi nye kontrakter til spillere som f.eks Bramble og Moore. Vi må ha plass på lønningslisten til å hente forsterkninger.