20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225870 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1320 på: 01. Feb. 2007, 14:49 »
NO ER EG SÅ FORBANNA PROVOSERT
SATAN TA HEILA NEWCASTLE JÆVLA MØKKAGJENG
BURDE VERT LIVSTIDSDOM FOR BEHANDLINGA AV ALBERT LUQUE.
Vi får håpe Luque takler dette på samme måte som Milner i f.t. overgangen til Villa som gikk i vasken. Da vil både han og NUFC bli lykkelige.
HERREGUD?
SAMMENLIGNER DU DET TO SAKENE ??
Forskjellen er vel at Milner aldri har gått rundt og hatt nykker, og tatt seg selv som et selvsagt førstevalg uten å jobbe særlig for det....

:o
Ha ein god dag!
Halleluja!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1321 på: 01. Feb. 2007, 15:14 »
benson: Kunne ikke drite mer i hvordan det går med luque.. Han skal vi ikke ha.. tråkk han ned og kast han... Kunne tenkt meg en venstre forsvar og en spiss i dette vinduet selv.. Men vi fikk en midtstopper som er rask,hodesterk,har rå kratf.. som mest sannsynelig vil bli den faste makkeren til taylor.. Jeg er faktisk fornøyd.. Og det at rhoder hopper over spillere som lauren,støtter jeg fullt ut.. Syns rhoder er meget fornuftig og gjør bra valg.. Om 2 sesonger vil newcastle ha et super lag.. Han kjøper kunn unge,meet raske spillere.. Så låner han noen som sibbe for å løse et prob for noen mnd.. Knall rhoder!!! Tror du vil bygge et knall lag.. Innen 2 sesonger er vi på stabil topp 4 tipper jeg.. slakt meg den som vil.. regner med det blir kø nå.. hahaha

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1322 på: 01. Feb. 2007, 15:17 »
Hahahahaha så om vi bytter bort Bramble med en midstopper i dag så ville det si det samme som om vi har betalt £5 millioner for vår nye midtstopper? Ellers betalte Deportivo £675.000 for Barragan i en overgang. Dvs at Liverpool tjente penger på handelen. Altså her snakker vi om en manager som klarer å behandle overgangsmarkedet.

Ellers betalte PSV £2 millioner for Kromkamp.
Javel, hva har det med saken å si? Du sa de var gratis, jeg påpekte at de IKKE var det! Om LFC tjente penger på disse middelmådighetene ved en senere anledning er en annen sak. Mener du da at Roeder bør handle "billig piss", for så å selge å tjene inn noen få kroner for noen ganske ukjente spillere?? Er han bedre til å behandle overgangsmarkedet da? Noen merkelige meninger du har!!

Men nå er jeg klar for å diskutere, for idag begynte jeg pappapermisjon!! Så fortsett mister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1323 på: 01. Feb. 2007, 15:32 »
benson: Kunne ikke drite mer i hvordan det går med luque.. Han skal vi ikke ha.. tråkk han ned og kast han...

Hadde det bare vert så greit
Men og trekke lånet tilbake bare på faen fordi me er jævla amatører på overgangsmarkedet. Noke som sikkert bare er ein unnslyldning for og drive mobbinga av Luque til nye høyder. Luque komme raldri til og spille. Heile Juniorakademiet + spissa på skulelaga i området ligger før han i køa. Så la han gå for faen. Brenn ned heile styret. ta med heile stadion om nødvendig.! Grr

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1324 på: 01. Feb. 2007, 15:43 »
benson: Kunne ikke drite mer i hvordan det går med luque.. Han skal vi ikke ha.. tråkk han ned og kast han... Kunne tenkt meg en venstre forsvar og en spiss i dette vinduet selv.. Men vi fikk en midtstopper som er rask,hodesterk,har rå kratf.. som mest sannsynelig vil bli den faste makkeren til taylor.. Jeg er faktisk fornøyd.. Og det at rhoder hopper over spillere som lauren,støtter jeg fullt ut.. Syns rhoder er meget fornuftig og gjør bra valg.. Om 2 sesonger vil newcastle ha et super lag.. Han kjøper kunn unge,meet raske spillere.. Så låner han noen som sibbe for å løse et prob for noen mnd.. Knall rhoder!!! Tror du vil bygge et knall lag.. Innen 2 sesonger er vi på stabil topp 4 tipper jeg.. slakt meg den som vil.. regner med det blir kø nå.. hahaha

Ganske så enig.

Benson, du burde roe deg ned. Skru gjerne av caps lock i samme slengen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1325 på: 01. Feb. 2007, 15:50 »
Luque kan pakke og dra. Ikke noe å beholde.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1326 på: 01. Feb. 2007, 15:58 »

Enig. Men koffor får han ikkje dra da ??????

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1327 på: 01. Feb. 2007, 16:01 »

Benson, du burde roe deg ned. Skru gjerne av caps lock i samme slengen.

Veit. Driter meg ut. Men det driter eg i nå. Eg er forsatt forbanna.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1328 på: 01. Feb. 2007, 16:09 »

Dette syns jeg også var litt spesielt. Vi kommer jo ikke til å bruke han, så da skjønner jeg ikke hvorfor ikke PSV kan betale lønna hans?!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1329 på: 01. Feb. 2007, 16:24 »
For da kan dei ikkje trakasere og knuse  Luque meir. Dei håper vel og presse han til sjølvmord så dei slipper og betale meir lønn.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1330 på: 01. Feb. 2007, 16:34 »

Dette syns jeg også var litt spesielt. Vi kommer jo ikke til å bruke han, så da skjønner jeg ikke hvorfor ikke PSV kan betale lønna hans?!

Det vel som i Newcastle som i mange andre bedrifter. Greit å ha et mobbeoffer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1331 på: 01. Feb. 2007, 16:39 »
er ikke en a de som er mest positive her inne...men er faen ingenting a vare positiv over heller..
Aston villa igar for eksempel...de rundespilte oss 70 min igar...finnes ikke noe taktikk i noe a det roeder gjor...hadde det vart ett rettferdig resultat igar hadde villa vunnet 3-7..sier litt om forsvaret..raknet jo helt etter den forste scoringen....eneste som kan si seg fornoyd med egen innsats igar er dyer,milner og martins...

synes carew hadde vart utrolig bra a ha i newcastle istedenfor den TREGE siberski...malet va greit nok..men va det eneste han klarte..vant ikke en hodeduell engang..mens lille martins gikk opp i de flaeste.tapte de oxo men forskjellen er at martins kjemper og virkelig vil vinne...
Elsker martins...bedre erstatter kunne ikke newcastle fatt te shearer...

roeder eier ikke autoritet....ser ut som en helvetes begravelseagent......ville ikke ha campell i forsvaret....for gammel men hente en avdanka fransk mann kunne han.som ikke va god nok for city engang...vor skal man legge lista henne...vi er og skal mye hoyere enn city...akurat na skal vi sloss om 5 plassen..for vi er ikke bedre en det...chelsea,liverpool,arsenal og scumchester er fremdeles bedre...og neste ar kommer west ham,bolton.tottenham,pompey. te a sloss om 5plassen kansje 4...sa vi burde satse sa vi oxo...ikke vare fornoyd med 9plass....er faen ikke europa engang....ryker vel i neste runde sa er unnskyldningen te roeder at forsvaret va uheldig...

nei noen ma skyte den mannen seriost...og den feite sheppard oxo...hele styret for min del...

det roeder har gjort feil va a ikke hente campell og kjope bridges i sommer og lauren og carew i dette overgangsvinduet...

og det med luque...synes synd pa han...far ikke dra for man er sa tynn stall....han er jo faen ikke pa benken engang...haper han finner deg en ny klubb og sender den nye klubben roeder blir manager for te helvete ut a  en cup eller noe...luque er god og hadde han fatt tillit som martins har og milner na sa hadde han oxo vart en hit i newcastle..som martins ble etterhvert,,,

fuck roeder og hele styet...og den feite javla grisen som styrer newcastle te helvete...
oger

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1332 på: 01. Feb. 2007, 16:43 »
er ikke en a de som er mest positive her inne...men er faen ingenting a vare positiv over heller..
Aston villa igar for eksempel...de rundespilte oss 70 min igar...finnes ikke noe taktikk i noe a det roeder gjor...hadde det vart ett rettferdig resultat igar hadde villa vunnet 3-7..sier litt om forsvaret..raknet jo helt etter den forste scoringen....eneste som kan si seg fornoyd med egen innsats igar er dyer,milner og martins...

Du syns Harper gjorde en dårlig kamp?

synes carew hadde vart utrolig bra a ha i newcastle istedenfor den TREGE siberski...malet va greit nok..men va det eneste han klarte..vant ikke en hodeduell engang..mens lille martins gikk opp i de flaeste.tapte de oxo men forskjellen er at martins kjemper og virkelig vil vinne...

En ting Sibierski ikke skal ha imot seg er at han ikke kjemper og står på!

nei noen ma skyte den mannen seriost...og den feite sheppard oxo...hele styret for min del...

det roeder har gjort feil va a ikke hente campell og kjope bridges i sommer og lauren og carew i dette overgangsvinduet...
fuck roeder og hele styet...og den feite javla grisen som styrer newcastle te helvete...

Hvor gammel sa du at du var?

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1333 på: 01. Feb. 2007, 16:52 »
nei harper gjorde ikke noen darlig kamp igar...men va ikke mange som kan si seg fornoyd med egen innsats igar...er periode vis glimt av enkelte..men sa er det sa javla mange feil.......

gammel???javel...er det noen aldersgrense for a ha meninger her inne oxo na????hmmm....

og siberski er ikke god nok.....mange som ikke er..men det er i forsvaret..kan bytte alle utenom taylor...har fremtid...men vi bruker stoppere pa back....er det ikke bedre da a kansje legge om formasjonen te 3=5=2 men parker som anker...og dyer som offensiv....gleder meg te owen er tebake..men ameobi kan holde seg skada en stund te..bramle va kjempestopper talent...men vor lenge skal man ha talent...kansje jeg oxo har talent enna da...
oger

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1334 på: 01. Feb. 2007, 16:59 »

roeder eier ikke autoritet....ser ut som en helvetes begravelseagent......ville ikke ha campell i forsvaret....for gammel men hente en avdanka fransk mann kunne han.som ikke va god nok for city engang...vor skal man legge lista henne...vi er og skal mye hoyere enn city...akurat na skal vi sloss om 5 plassen..for vi er ikke bedre en det...chelsea,liverpool,arsenal og scumchester er fremdeles bedre...og neste ar kommer west ham,bolton.tottenham,pompey. te a sloss om 5plassen kansje 4...sa vi burde satse sa vi oxo...ikke vare fornoyd med 9plass....er faen ikke europa engang....ryker vel i neste runde sa er unnskyldningen te roeder at forsvaret va uheldig...

og det med luque...synes synd pa han...far ikke dra for man er sa tynn stall....han er jo faen ikke pa benken engang...haper han finner deg en ny klubb og sender den nye klubben roeder blir manager for te helvete ut a  en cup eller noe...luque er god og hadde han fatt tillit som martins har og milner na sa hadde han oxo vart en hit i newcastle..som martins ble etterhvert,,,

Hyll hyll. Dagens beste innlegg.Seriøst.Deilig.