20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225837 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Januar-vinduet
« Svar #1155 på: 25. Jan. 2007, 09:56 »
Sitat fra: \"PhilippeA.\"
Sitat fra: \\\\\\\"Journalisten\\\\\\\"
Sitat fra: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"PhilippeA.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
Roeder tror ikke på det han driver på.

Og det gjør ikke jeg heller.

Det blir bare tull å si noe slikt. Hvis Glenn Roeder ikke trodde på det han gjorde, hadde han aldri hatt en sjanse til å bekle managerstolen i Newcastle. På meg virker han som en engasjert og oppofrende manager som gjør sitt beste for klubben han elsker.

Jeg synes han har opptrådt svært profesjonelt i forhold til alle skadeproblemer og slikt, og leder laget etter beste evne. Altfor mange lar seg rive med og slenger negativt ladede kommentarer til Roeder, gjerne med en regelrett usaklig undertone. Slike medgangssupportere anser jeg ikke som ekte tilhengere av Newcastle.

-----------------------------------------------------------------------------------
Jeg har lest mange av innleggene dine her når det gikk trott, særlig mtp. Milner etc., så jeg ville ikke vært den som kastet den første steinen. At du ikke anser meg som Newcastlesupporter fordi jeg begynner å miste tiltroen til ærligheten og dedikasjonen til Roeder, ser jeg på som direkte frekt. Mitt forhold til Newcastle kommer aldri til å forandre seg. Jeg er dedikert til klubben, ikke manageren. Eller styret for den saks skyld.

Hva Roeder angår, mener jeg at det må gå en grense for hvor mange ganger man kan gå ut å love ting for så og ikke engang innfri en tøddel. Mulig det er Sheperd som gjør det vanskelig for Roeder ved å gi tvetydige signaler hva økonomi angår, men sånn som ståa er nå, fremstår Roeder som en løgner og/eller en mann som ikke makter å innfri sine egne løfter. Den defensive situasjonen er prekær og vi MÅ ha forsterkninger i forsvaret. Andre klubber i vår situajson henter inn spiller etter spiller til lave priser. Spillere som ville dekket vårt behov perfekt, men vi har ikke engang vært på banen. Mulig Roeder har noen ess i ermet, men til nå er det eneste bekreftede en championshipstopper til 120 millioner og noen smågutter på lån.

Nå er det enda tid, men vi har spilt 5 kamper hvor vi kunne hatt forsterkninger på plass. Det er én kamp igjen å spille før vinduet stenger og jeg har vondt for å se at det kommer mer enn maks 1 ny spiller.

Men for all del Roeder, overrask meg! Ingenting ville gjort meg gladere enn det!

Jeg henviste ikke nødvendigvis til deg. Men til andre som tidligere har kommet med særdeles usaklige kommentarer og annet tull.

Og når det gjelder steinkasting, kastet jeg vel ikke noe særlig steiner når det gjaldt James Milner. Jeg mente han spilte altfor ustabilt i perioder i høst, og uttrykte min bekymring for det, i mer eller mindre fengende ordelag. I senere tid har jeg delvis snudd, og mener nå at han gjør en OK jobb for klubben og at han er blitt mye mer stabil i sitt spill enn før.

Sitat fra: \"kesse\"
Noen av innleggene her som nærmest er personsjikane mot Roeder er selvfølgelig unødvendig.

NETTOPP! Det er usakligheten og den inngrodde motviljen til enkelte jeg vil til livs. Jeg har full respekt for de fleste som ikke deler mine meninger, og også de som er smått skeptiske til Roeder. For all del. Men enkelte er blitt altfor opptatt av å kritisere i stedet for å reflektere litt og faktisk sette seg inn i Roeders til tider meget vanskelige situasjon.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1156 på: 25. Jan. 2007, 10:32 »
Pure Class

The mystery defender Newcastle are targeting could very well be American Oguchi Onyewu. (Mirror)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1157 på: 25. Jan. 2007, 10:57 »
Er det Oguchi Onyewu Som er spilleren av top internasjonal klasse  :!:  :?:

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=162022
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1158 på: 25. Jan. 2007, 12:07 »
Oguchi Onyewu looks set for a move to St James\' Park

Mail The Newcastle United Journo
Leave A Comment On Our Message Board
Send This Article To A Friend

The 24-year-old central defender, part of the USA squad at the 2006 World Cup, has long been linked with a move to the Premiership, firstly with Fulham and Middlesbrough in the summer and then more recently with Chelsea.

Newcastle boss Glenn Roeder confirmed on Wednesday that he was close to signing an international defender on loan and Standard Liege man Onyewu could be the player he has in mind.
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1159 på: 25. Jan. 2007, 12:55 »
Sitat fra: \"Benson\"
SÅ SPENNENDE Kem er denne superforsvareren som er nær ein lånedeal?

09:17 1/25/2007

Oguchi Onyewu looks set for a move to St James\' Park

Mail The Newcastle United Journo
Leave A Comment On Our Message Board
Send This Article To A Friend

The 24-year-old central defender, part of the USA squad at the 2006 World Cup, has long been linked with a move to the Premiership, firstly with Fulham and Middlesbrough in the summer and then more recently with Chelsea.

Newcastle boss Glenn Roeder confirmed on Wednesday that he was close to signing an international defender on loan and Standard Liege man Onyewu could be the player he has in mind.
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1161 på: 25. Jan. 2007, 19:43 »
Det er skremmende hvor lite spillere som blir linket til Newcastle.
2 forsvarsspillere på lån innen 24 timer nå, var vel det Roeder lovet.
I tillegg er Ryan Babel linket, men ingenting seriøst nok til å tro det.
Roeder har tydeligvis ikke fått utdelt ett sett øyner enda. Det står 25 januar på kalenderen og Newcastle United har ikke forsvar. Roeder er enten mentalt skadet eller blind. Dette er fryktinngytende. 6 dager igjen av vinduet og jeg ser ikke lyset i tunellen enda. Ikke engang et glimt av lys.

Hvis noen har rykter, så post det gjerne her!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #1162 på: 25. Jan. 2007, 21:11 »
Newcastlesupporter siden 1992

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1163 på: 25. Jan. 2007, 21:14 »
Februar nærmer seg med stormskritt, men Roeder har ennå ikke klart EN JÆVLA dritt på overgangsmarkedet! :x

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1164 på: 25. Jan. 2007, 21:38 »
Vi trenger jo ikke nye spillere så godt som laget presterer for tiden!
Dette har Roeder skjønt og han har min fulle støtte der.
Alt blir bedre når Bramble og Ramage skal passe på i de bakre rekker!!
Han har stor tro på de kvalitetsspillerne som er i klubben og vil ikke røre opp i den gode harmonien i klubben med å hente inn nye spillere. Da kan det bli konkurranse om plassene og det er det ingen som er tjent med!!
Roeder er en kvalitets manager som har min fulle og hele støtte i alt han driver med. Han er mannen som kan lede Newcastle til gull og glitter!!

Jeg håper han blir i Newcastle til evig tid!

Han er et geni.

Alle som mener noe annet bør skamme seg!!

(Er jeg en bedre supporter når jeg skriver dette og ikke det jeg egentlig mener??)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1165 på: 28. Jan. 2007, 23:36 »
Tikk Takk klokken går..... Ser dårlig ut dette her, ingen nye spillere ennå og gud vi trenger noen.

Vi linkes nå til Fabricio Coloccini. Han hadde vert en drøm å hatt i forsvar sammen med Taylor. For guds skyld håper dette rykte er sant
« Siste redigering: 28. Jan. 2007, 23:47 av vannvakten »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1166 på: 29. Jan. 2007, 00:05 »
vi har blitt linka til so mange at det eg velger å ikkje tru at en spelar kjem før den er komt. Blir nok ingen nye spelarar i dette overgangsvinduet. Men håpa for guds skyld eg tek feil.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1167 på: 29. Jan. 2007, 06:47 »
Ahhh , deilig med forum igjen!:)

Som jeg har sagt hele Januar så ser det dårlig ut!! Jeg håper vi får inn en på lån hvertfall!! Men Coloccini hadde vært supert! ;D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1168 på: 29. Jan. 2007, 08:55 »
Roeder har ihvertfall penger å handle for som vi fleste visste fra før av. Noe han bekreftet i gårsdagens Sunday Sun. At han mener at ingen av spillerene som har byttet klubb i dette overgangsvinduet ikke er av kvalitet er selvsagt helt feil. Men det sier jo det meste om Roeder. Hvorfor var han interessert i å hente Neill i sommer om han ikke har kvalitet som Newcastle trenger? Har han plutselig blitt dårlig på 5 måneder?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1169 på: 29. Jan. 2007, 12:01 »
Roeder har ihvertfall penger å handle for som vi fleste visste fra før av. Noe han bekreftet i gårsdagens Sunday Sun. At han mener at ingen av spillerene som har byttet klubb i dette overgangsvinduet ikke er av kvalitet er selvsagt helt feil. Men det sier jo det meste om Roeder. Hvorfor var han interessert i å hente Neill i sommer om han ikke har kvalitet som Newcastle trenger? Har han plutselig blitt dårlig på 5 måneder?

Det er som eg sier, Roeder er handlingslammet og har ikkje peiling på overgangsmarkedet. Mange av spillerene som har skiftet beite i januar hadde passet inn i Newcastle og forsterket oss. Roeder har vist oss nå at han ikkje er mannen til å lede oss til en topp 6 pos og holde oss der. På tide å få inn ein ny manager isteden. Vi bør skifte i sommer ivertfall. Shearer har vel gjennomført trenerkurset nå.

Og de som kaller meg medgangsupporter bare fordi eg e negativ til Roeder, noe eg alltid ha vert, negativ til Roeder altså, kan bare holde det for seg selv. Eg har vert med Newcastle siden 1992 gjennom oppganger og nedturer.....