20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227092 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #975 på: 15. Jan. 2007, 22:10 »
Newcastle will sign curtis Davies with titus bramble going to West Brom plus £6 mill

--> Dette må jo være en knall deal for Newcastle..

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #976 på: 15. Jan. 2007, 22:11 »
link?

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #977 på: 15. Jan. 2007, 22:17 »
Dette Daniel skrev står inne på den siden jeg ga link til litt lengre oppe. Som sagt så er dette innlegg der folk fritt kan legge inn sine transfer rykter/news, så dette er absolutt ingen sikker kilde, men det kan godt være noe i disse ryktene, spesielt siden dette flere ganger er nevnt fra flere kilder på denne siden. :wink:

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #978 på: 15. Jan. 2007, 22:21 »
Ok, leste ikke den linken din.
Men dette ser jeg på som en fantastisk deal om det er noe sant i dette og vi kan få det gjenomført.  Bramble har vel ikke hatt en god kamp i år?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #979 på: 15. Jan. 2007, 22:28 »
Sitat fra: "Mariusen"
Ok, leste ikke den linken din.
Men dette ser jeg på som en fantastisk deal om det er noe sant i dette og vi kan få det gjenomført.  Bramble har vel ikke hatt en god kamp i år?

Bramble hadde en serie med flere svært gode opptredener før han ble skadet, men er enig i at dette er en god avtale.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #980 på: 16. Jan. 2007, 09:17 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180294

Carew har sagt nei til flere klubber. Oss?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #981 på: 16. Jan. 2007, 09:28 »
Sitat fra: "EivindI"

Tja, dette høres jo kjent ut i Newcastle sammenheng:
Sitat fra: "VG"
Mange av disse klubbene ønsket låneavtaler, noe som ikke er aktuelt hverken for Lyon eller John.

Men skal vi tro Roeder har ikke han vært interessert i Carew uansett, ganske sikker på at jeg leste det i Evening Chronicle for en stund siden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #982 på: 16. Jan. 2007, 11:58 »
Sitat fra: "chickenman"

Mange av disse klubbene ønsket låneavtaler, noe som ikke er aktuelt hverken for Lyon eller John.

Men skal vi tro Roeder har ikke han vært interessert i Carew uansett, ganske sikker på at jeg leste det i Evening Chronicle for en stund siden.

Det stemmer at Roeder sa at han ikke var interessert i Carew. Roeder er stort sett ikke interessert i noen som helst. Nå ser det ut som om West Ham henter Lauren gratis, mens vi overhodet ikke er interessert. En kvalitetsback som vi aldri har sett i Newcastle drakta i min levetid. Det rare med Roeder er at spillere som han var interessert i å hente i sommer har han mistet totalt interessen for når kalenderen viser januar 4 måneder senere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #983 på: 16. Jan. 2007, 12:54 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Det stemmer at Roeder sa at han ikke var interessert i Carew. Roeder er stort sett ikke interessert i noen som helst. Nå ser det ut som om West Ham henter Lauren gratis, mens vi overhodet ikke er interessert. En kvalitetsback som vi aldri har sett i Newcastle drakta i min levetid. Det rare med Roeder er at spillere som han var interessert i å hente i sommer har han mistet totalt interessen for når kalenderen viser januar 4 måneder senere.

Den Lauren situasjonen kan jeg til en viss grad forstå, men kun på grunn at det lange skadeavbrekket. Jeg ser at det er et faremoment, men det er også det eneste. Og dagens situasjon tatt i betraktning mener jeg man burde ta den sjansen, og derfor prøve å hente Lauren. Men Roeder er tydligvis av en annen oppfatning.
Når du skriver at "Roeder stort sett ikke er interessert i noen" er jeg enig, og dette begynner å irritere meg. Vi ser at vi trenger forsterkninger i forsvaret, og vi ser også at det er mange (iallfall noen!) forsvarere tilgjengelig som kan heve nivået vårt betraktelig, men Roeder er ikke interessert. Og da lurer jeg på hvorfor?
Jeg lurer på om ikke Roeder er mer opptatt av å unngå å mislykkes (med å  hente spillere), enn faktisk å lykkes med det. Det er selvfølgelig kjedelig å stå igjen med svarteper når spilleren du vil hente går til en motstander. Men sålenge vi konkurrer med klubber som Liverpool (om Neill HVIS vi var interessert) eller Chelsea (Ben Haim) så kan jeg akseptere ett nederlag. Hva Lauren situasjonen gjelder ser jeg slett ikke bort ifra at han heller ville spilt i Newcastle enn West Ham, men vi prøver jo ikke engang.

Litt små irritert på at frykten for å mislykkes fullstendig skal overskygge mulighetene til å lykkes (feigt?)....

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #984 på: 16. Jan. 2007, 13:27 »
Vi får bare krysse fingrene og håpe han finner noen snart!Er ikke så fan av lauren uansett jeg så ser heller han finner noen som er litt yngre med stort potensial. Håper på Davies og Bale! Så håper jeg han får inn Bent på lån med opsjon på kjøp. Bent vil være englands stjerne spiss innen 3 år!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #985 på: 16. Jan. 2007, 13:44 »
Sitat fra: "TooN"
Vi får bare krysse fingrene og håpe han finner noen snart!Er ikke så fan av lauren uansett jeg så ser heller han finner noen som er litt yngre med stort potensial. Håper på Davies og Bale! Så håper jeg han får inn Bent på lån med opsjon på kjøp. Bent vil være englands stjerne spiss innen 3 år!

Alderen taler til Lauren taler ikke hans sak. Men jeg syns trenden viser at det blir stadig mer vanlig å kjøpe kvalitetsspillere tett opp imot 30 års alderen. Tror dette kommer litt av at man er flinkere til å forebygge og kurere skader idag enn man var før og at spillerne derfor kan "holde lengere". I tillegg syns jeg ikke vårt relativt unge forsvar ville ha så vondt av litt erfaring baki der. Og det har Lauren, fra Premier League tilogmed. Og at han har vært mer eller mindere fast i Wengers Arsenal vitner om at det er en moderne kvalitetsback.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #986 på: 16. Jan. 2007, 13:51 »
Sitat fra: "TooN"

Alderen taler til Lauren taler ikke hans sak. Men jeg syns trenden viser at det blir stadig mer vanlig å kjøpe kvalitetsspillere tett opp imot 30 års alderen. Tror dette kommer litt av at man er flinkere til å forebygge og kurere skader idag enn man var før og at spillerne derfor kan "holde lengere". I tillegg syns jeg ikke vårt relativt unge forsvar ville ha så vondt av litt erfaring baki der. Og det har Lauren, fra Premier League tilogmed. Og at han har vært mer eller mindere fast i Wengers Arsenal vitner om at det er en moderne kvalitetsback.

Kan ikke være mer enig Chickenman. Moore skal spille i den Australske ligaen neste sesong, og det hadde ikke gjort noe med et par erfarne baki der neste sesong. En forsvarsfirer ala Lauren - Taylor - Campbell - Bridge er noe de fleste Newcastle supporterene har drømt om de siste årene. Nå skal det også sies at Solano gjør en fin fin jobb på høyrebacken. Han har vært langt bedre enn Carr og jeg ser helst at iren forsvinner i løpet av sommeren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #987 på: 16. Jan. 2007, 14:55 »
100% enig! Utrolig irrtierende me carr og jeg mener at han har gått ut på dato for lenge siden
ayls kongen i forsvaret

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #988 på: 16. Jan. 2007, 16:58 »
Mine siste tanker om overgangsvinduet er delte.
Ja vi trenger sårt forsterkninger, absolutt!
MEN....
Er det ikke pga av alle haste kjøp vi er der hvor vi er i dag?
Hva er vits å kjøpe folk som kommer hit for å gi faen i å spille fast fotball eller som er fornøyd bare de får lønn egentlig?
Jeg vet vi har skader osv osv osv bla bla bla men syns bare det er så sløseri å slenge masse penger på dritt spillere, for å så ikke ha penger til neste overgangsvindue.
Se bare på Martins, man ser hver kamp han spiller at han virkelig vil spille fotball, han er ikke her for å leke.
Og så ser man på Babayaro som vært her såpass lenge og man ser ikke en eneste gnist i han, hva var vitsen med å kjøpe babb egentig da, en klubb hore som er fornøyd bare det casher inn på kontoen.
Nei vi skal kjøpe spillere ettersom vi trenger det men for guds skyld ikke driv med sånn panikk kjøp!
Min følelse er at vi er der vi er i dag for vi ikke tenkt langsiktig nok.
Ellrs så tror jeg faktisk Lauren kunne vært et smart kjøp, en erfaren spiller som kan tilføre mye både på og utafor banen, bare se på Inter som kjøpte Vieira, etter han kom så har midtbanen blitt som en maskin.
Lauren på sitt beste er noe jeg hadde likt å se.
Og så syns jeg de unge i forsvarsrekka skal ha masse cred sel vom de fått meg til å svette ved et par annledninger til eksempel som mot tottenham men allt i alt så synd jeg de gjør det jævlig bra i forhold til situasjonen!
takk for meg

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #989 på: 16. Jan. 2007, 17:15 »
Synes vi skal kjøpe Lauren jeg. Han vil jo ikke koste mye og bruke ham når han er frisk og kanskje skaffe oss et talent på høyrebacken som kan spille mens han er skadet, hvis vi ikke fortsetter å bruke Solano der.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.