20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #945 på: 15. Jan. 2007, 11:23 »
For n-te gang: Det skjer ikke noe før den siste uken! Sånn er det med oss, sånn er det med andre lag. Hvor mange lag har handlet spillere hittil?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #946 på: 15. Jan. 2007, 11:37 »
Sitat fra: "EivindI"
For n-te gang: Det skjer ikke noe før den siste uken! Sånn er det med oss, sånn er det med andre lag. Hvor mange lag har handlet spillere hittil?

Det er nok av lag som har handlet spillere hittils.

Arsenal
In: None
Out: Anthony Stokes (Sunderland, £2m), Joe O'Cearuill (Brighton, loan)

--------------------------------------------------------------------------------

Aston Villa
In: Phil Bardsley (Manchester United, loan)
Out: Peter Whittingham (Cardiff, £350,000), Eric Djemba-Djemba (Burnley, loan)

--------------------------------------------------------------------------------

Blackburn
Out: None

Bolton

Charlton
In: Zheng Zhi (Shandong Luneng, loan), Ben Thatcher (Manchester City, £500,000)
Out: Djimi Traore (Portsmouth, £1m), Stephan Andersen (Brondby, undisclosed)

Chelsea
Out: Alcides (PSV Eindhoven, loan)

Everton

Fulham
In: Vincenzo Montella (Roma, loan), Clint Dempsey (New England Revolution, £2m)
Out: Luis Boa Morte (West Ham, £5m)

Liverpool
In: Emiliano Insua (Boca Juniors, loan), Daniele Padelli (Sampdoria, loan)

Manchester City
Out: Kelvin Etuhu (Rochdale, loan), Kasper Schmeichel (Falkirk, loan), Ben Thatcher (Charlton, £500,000)

Manchester United
In: Henrik Larsson (Helsingborgs, loan)
Out: Jonny Evans (Sunderland, loan), David Jones (Derby, £1m), Adam Eckersley (Barnsley, loan), Phil Bardsley (Aston Villa, loan)

Middlesbrough
Out: Kevin Burgess (Darlington, free)

Newcastle

Portsmouth
In: Djimi Traore (Charlton, £1m), Arnold Mvuemba (Rennes, loan)
Out: Richard Duffy (Swansea, loan)

Reading
Out: Scott Golbourne (Wycombe, loan)

Sheffield United
In: Matthew Kilgallon (Leeds, £1.75m), Jon Stead (Sunderland, £750,000)
Out: Ade Akinbiyi (Burnley, £750,000), David Unsworth (Wigan, free), Paul Ifill (Crystal Palace, £750,000)

Tottenham
In: Adel Taarabt (Lens, loan), Ben Alnwick (Sunderland, £900,000)
Out: Marton Fulop (Sunderland, £500,000)

Watford
In: Moses Ashikodi (Rangers, free), Will Hoskins, Lee Williamson (Both Rotherham, undisclosed fee)

West Ham
In: Luis Boa Morte (Fulham, £5m), Nigel Quashie (West Brom, £1.5m)

Wigan
In: Andreas Granqvist (Helsingborgs, loan), Kristofer Haestad (IK Start, loan), David Unsworth (Sheffield United, free)
Out: Andy Webster (Rangers, loan), Mike Pollitt (Burnley, loan), David Wright (Ipswich, £200,000), Gary Teale (Derby, £600,000)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Spill
« Svar #947 på: 15. Jan. 2007, 11:42 »
dobbel
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Spill
« Svar #948 på: 15. Jan. 2007, 11:43 »
Sitat fra: "Brewcastle"
At spillere ikke blir "signet" på dagen trenger nødvendigvis ikke bety at manageren ikke vil ha dem. Det er jo ofte litt av et spill som foregår i kullissene.
Jeg synes vi kom godt ut av det før sesongen, og har tillit til at vi kommer OK ut av det nå også. -Om det finnes særlig penger å handle for da? Hvis ikke, kan i alle fall ikke manageren klandres for det.

Roeder har selv gått ut å sagt at han har penger tilgjengelig, og det er snakk om at han har hele £10 millioner å handle for. Roeder har selv uttalt at han ikke er interessert i Distin, Upson, Ben Haim, Zat Knight, Ferdinand og Riggott. Distin, Haim og Upson er alle kvalitetsspillere som har få måneder igjen av kontraktene og ville derfor ha gått billig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #949 på: 15. Jan. 2007, 12:09 »
Den lista di så fin og flott ut den, men fjerner man lånene og salgene så sitter man igjen med et lite knippe spillere.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #950 på: 15. Jan. 2007, 12:19 »
Den lista di så fin og flott ut den, men fjerner man lånene og salgene så sitter man igjen med et lite knippe spillere.

Joda, et to siffret antall spillere er muligens et lite knippe spillere for deg. Ellers har i det minste andre lag klart å låne spillere i motsetning til Newcastle.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #951 på: 15. Jan. 2007, 12:30 »
10 spillere kaller jeg et lite knippe spillere, ja.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #952 på: 15. Jan. 2007, 12:30 »
Når jeg så den lista med transfers så langt, så var det ikke overganger hvor jeg føler at Newcastle har gått glipp av noe særlig...
Så la oss vente og se hva de neste 2 ukene bringer før man begynner å sutre for mye.
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #953 på: 15. Jan. 2007, 12:31 »
10 spillere kaller jeg et lite knippe spillere, ja.

Nå var det da sannelig flere enn 10. Tipper det er over 20 før vi er i nærheten av vår første kjøp. Om det i hele tatt blir noen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #954 på: 15. Jan. 2007, 12:34 »
Når jeg så den lista med transfers så langt, så var det ikke overganger hvor jeg føler at Newcastle har gått glipp av noe særlig...
Så la oss vente og se hva de neste 2 ukene bringer før man begynner å sutre for mye.

Helt riktig. Ingen av de store lagene har kjøpt noe av betydning..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #955 på: 15. Jan. 2007, 12:36 »
Men er det så veldig mange andre lag i PL som er like desperate etter forsterkninger som vi er???

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #956 på: 15. Jan. 2007, 12:37 »
Sitat fra: "kesse"
Men er det så veldig mange andre lag i PL som er like desperate etter forsterkninger som vi er???

Chelsea, med tanke på ambisjoner.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #957 på: 15. Jan. 2007, 12:37 »

Det kan selvsagt diskuteres selvom jeg kunne tenkt meg Kilgallon. Et stort talent som gikk billig. Om vi tror at vi kan hente flere kvalitetsspillere siste dagen i overgangsvinduet kan vi tro om igjen. Laget som selger skal som oftest rekke å få inn en erstatter.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #958 på: 15. Jan. 2007, 12:40 »
Sitat fra: "kesse"

Chelsea, med tanke på ambisjoner.

Kan ikke si meg helt enig i det akkurat. I går hadde vi !6! juniorspillere i troppen, hvis ikke det er et tegn på at vi trenger forsterkninger så vet ikke jeg.

Vi burde ha kjøpt inn 2 forsvarere for 15 dager siden!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #959 på: 15. Jan. 2007, 12:44 »
De jeg kunne tenkt meg er Taarabt, Granqvist, Kilgallon ( han er rå!:) ), Insua, Montella.