20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #930 på: 14. Jan. 2007, 12:32 »
Sitat fra: "Frode"
Nå er Lauren også linket til oss!! Tror dette er tull men................. http://www.tribalfootball.com/article.php?id=25267

Kunne virkelig tenkt meg at Newcastle hadde prøvd seg på Lauren. Selvfølgelig et lite faremoment at han har vært skadet såpass lenge, men vi trenger virkelig forsterkninger og vi vet at Lauren holder PL nivå. Og for £1 mill som det antydes på siden du linker til syns jeg det er verdt å gå for Lauren til tross for de tidligere skadeproblemene hans.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #931 på: 14. Jan. 2007, 12:34 »
Nok en gang rykter om Curtis Davies. Denne gangen er det Daily Mail og Tribalfootball som melder om dette. Kansje ikke de mest troverdige???? http://www.tribalfootball.com/article.php?id=25265

Er det noen virkelig seriøse kilder som linker oss til Davies?
(dårlig oppdatert som en konsekvens av en travel og hard helg)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #932 på: 14. Jan. 2007, 12:40 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "kesse"
Som jeg nevnte igår.... Newcastle are ready to make a move for Real Madrid striker Ronaldo - (News of the World)

Men dette må vi vel kansje ta med en klype salt!!! Kilden er vel ikke blant de mest troverdige. Eller???

Dette er selvfølgelig tull. Og det har allerede blitt avkreftet..

Er dette blitt avkreftet av Roeder selv? Leste nettop på teamtalk at Newcastle vurderer å legge inn bud. Kunne jo vært spennende ved siden av Martins. Mange peker på Martins som arbeidssom og kreativ, nesten litt lik Bellamy, men ikke den notoriske målscoreren. Det er iallfall Ronaldo. Men for å være dønn ærlig klarer jeg ikke å se for meg at Ronaldo kommer til Newcastle uansett.

Og på forhånd takk for at ingen legger for mye vekt på Bellamy sammenligningen og starter en Bellamy diskusjon på denne tråden ;)

Jeg mener jeg leste her om dagen i "the chronicle" at Roeder avfeide Ronaldo. I tillegg ble det skrevet av Oliver allerede før vi ble linket til han at alle spekulasjoner som kom til å komme angående Ronaldo og Newcastle i fremtiden ville være sprøyt.

Vi har blitt linket til Ronaldo i en årrekke, så jeg ser ingen grunn til at det plutselig skal gå gjennom nå!:)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #933 på: 14. Jan. 2007, 12:41 »
Sitat fra: "chickenman"
Nok en gang rykter om Curtis Davies. Denne gangen er det Daily Mail og Tribalfootball som melder om dette. Kansje ikke de mest troverdige???? http://www.tribalfootball.com/article.php?id=25265

Er det noen virkelig seriøse kilder som linker oss til Davies?
(dårlig oppdatert som en konsekvens av en travel og hard helg)

Nei, dessverre kun tullekilder som kommer med dette.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #934 på: 14. Jan. 2007, 12:46 »

Jeg mener jeg leste her om dagen i "the chronicle" at Roeder avfeide Ronaldo. I tillegg ble det skrevet av Oliver allerede før vi ble linket til han at alle spekulasjoner som kom til å komme angående Ronaldo og Newcastle i fremtiden ville være sprøyt.

Det hørtes vel egentlig litt kjent ut ja.

Vi har blitt linket til Ronaldo i en årrekke, så jeg ser ingen grunn til at det plutselig skal gå gjennom nå!:)

Nei det eneste jeg kan komme på i farten er vel at vi kanskje trenger en målfarlig spiss mer nå enn på lenge.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #935 på: 14. Jan. 2007, 16:17 »
Jeremie Aliadiere på lån?

dagens Sunday Sun:

Sitat fra: "Neil Farrington"

Newcastle are set to try to land Arsenal starlet Jeremie Aliadiere on loan to boost their striking options.

United boss Glenn Roeder is keen on the 23-year-old Frenchman, and was at Anfield in midweek to see him rip Liverpool apart in the Carling Cup.

Arsenal manager Arsene Wenger does not want to sell Aliadiere, but appreciates his desire to be a regular Premiership starter, and so will consider loaning him out.

But Roeder looks to have been priced out of a move for West Brom centre-back Curtis Davies.

The Baggies last week quoted Tottenham a staggering £12 MILLION for their prize asset, who is also interesting Aston Villa.

So Roeder is also set to try the loan market for defenders, with Arsenal centre-half Johan Djorou and 17-year-old left-back Armand Traore having also caught the eye against Liverpool.

Meanwhile, Albert Luque's loan move from United to PSV Eindhoven is off because the Dutch club would not pay up a big enough proportion of his wages.

And sources in London have suggested there are inconsistencies in the evidence given to the FA by Everton's Tim Howard and Joleon Lescott which could prove decisive in Newcastle midfielder Emre's bid to beat the charge of racist abuse against him.

Videre ser det ut som om Curtis Davies blir i dyreste laget for Roeder dessverre.
Hva syns publiken om Djorou da? HVIS han skulle komme på lån. Av det lille jeg har sett av ham syns jeg han er en interessant spiller, men i en alder av 20 år oser det ikke akkurat rutine av ham. Men helt klart en interessant spiller.
Denne Armand Traore vet jeg tilnærmet lik null om. Men Wenger pleier jo å være flink til å finne unge talenter, og Arsenal pleier jo å ha bra spillere på venstrebacken, aillfall hvis vi ser tilbake på de siste årene i klubben etter at Wenger kom.
Så spørs det om disse spillerene er kapable til å løfte laget vårt noe særlig, og det spørs enda mer om det faktisk er noe i dette eller om det blir avkreftet i løpet av morgendagen.

Og her skrives det om Newcastles aktivitet på overgangsmarkedet og det spekuleres i om "Roeder may be being a bit too picky in his search for a new left-back."
Tja... Jeg kan ikke si meg helt uenig i den, sitter litt med inntrykket av at "alt er bedre enn Babayaro" så...  :roll:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #936 på: 14. Jan. 2007, 16:43 »
Det eneste som irriterer meg med de spillerne er at låner dem. Vi får jo aldri bygd videre på unge talenter hvis vi bare har dem i 6 måneder!? Nå har Roeder snart hatt et år på seg å se etter nye forsvarsspillere, så jeg mener vi bør bruke de 10mp vi har på å styrke forsvaret.

Når det gjelder Aliadiere er det greit med et lån. Han vil sikkert ikke bli brukt mer enn Rossi allikevel.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #937 på: 14. Jan. 2007, 16:56 »
hva er poenget med og hente spillere som ikke skal brukes. vi må hente spillere som går inn på laget og styrker oss.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #938 på: 14. Jan. 2007, 17:46 »
Så hvorfor hentet vi da Rossi?? Jeg er enig i det du sier. Men vi han kommer neppe til å bli brukt mer enn det Rossi gjorde.

En annen ting er jo at det er svært svært få GODE spillere som er tilgjenglig for lån. De fleste er spillere som Rossi, unge talenter.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #939 på: 14. Jan. 2007, 19:31 »
Jeg er redd for hva vi kan få inn i januar. Virker som vi ikke har penger til kjøp i det hele tatt!! Slik var det i sommer også. Vi hentet Duff billig, og Sibbe, Rossi og Bernard gratis!! Og nå er vi linket til lån av Aliadiere, Djorou og en viss Armand Traore. En ung italiener har vi også vært linket til. Virker som vi ikke kan gi så mye i lønn heller siden det bare er slike B-spillere fra andre topplag vi tilsynslatende er interresert i. Rossi ble jo en fiasko, så jeg trodde han hadde lært. Men om pengesekken er så bunnskrapt at vi ikke har råd til noe annet, hva skal man da gjøre?????

Men la oss nå håpe at vi ikke er så "lutfattige", for forsterkninger trenger vi!! Og jeg vil ha slutt på at vi skal opptre som farmerlag for andre topplag. Gode unge gutter har vi selv!!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #940 på: 14. Jan. 2007, 19:44 »
Jeg er redd for hva vi kan få inn i januar. Virker som vi ikke har penger til kjøp i det hele tatt!! Slik var det i sommer også. Vi hentet Duff billig, og Sibbe, Rossi og Bernard gratis!!

Martins 10mp og Duff 5mp... Hmmmm... Ikke så galt av Fat Fred det, spør du meg..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #941 på: 14. Jan. 2007, 20:04 »
Sitat fra: "EivindI"
Jeg er redd for hva vi kan få inn i januar. Virker som vi ikke har penger til kjøp i det hele tatt!! Slik var det i sommer også. Vi hentet Duff billig, og Sibbe, Rossi og Bernard gratis!!

Martins 10mp og Duff 5mp... Hmmmm... Ikke så galt av Fat Fred det, spør du meg..
Ja faen!! Midt i anus!! Glemte selvfølgelig Martins i det jeg skrev ovenfor her et sted! Pokker, da kunne jeg jo nesten sletta hele jævla inlegget!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #942 på: 14. Jan. 2007, 20:42 »
Roeder, vær så snill å forkuser på forsvaret vårt!!! Jeg ber deg, vær så snill!

I dag var vi gode og heldige fremover, men bakover var det grusomt!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #943 på: 15. Jan. 2007, 10:55 »
Vi er halveis inne i overgangsvinduet og vi er ikke nærheten av å signe noe som helst, selv om det er flust av forsvarspillere tilgjengelig. Disse forsvarspillerene vil tydeligvis ikke Roeder ha.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Spill
« Svar #944 på: 15. Jan. 2007, 11:17 »
At spillere ikke blir "signet" på dagen trenger nødvendigvis ikke bety at manageren ikke vil ha dem. Det er jo ofte litt av et spill som foregår i kullissene.
Jeg synes vi kom godt ut av det før sesongen, og har tillit til at vi kommer OK ut av det nå også. -Om det finnes særlig penger å handle for da? Hvis ikke, kan i alle fall ikke manageren klandres for det.
Livet er svart/hvitt!