20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #900 på: 13. Jan. 2007, 00:38 »
Tenk å fått Lauren på free transfer. Det hadde vært helt rått. Tipper at Roeder overhodet ikke er interessert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #901 på: 13. Jan. 2007, 00:42 »
Asbjørn det er klart han ikke er interessert. Gjennomsnittsalderen i Newcastle skal jo ned. Derfor han henta Sibbe istedetfor Woodgate.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #902 på: 13. Jan. 2007, 00:53 »
He he he. Det må jo være sibbes frisyre, han ser jo litt baby ut :lol:
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #903 på: 13. Jan. 2007, 00:54 »
Lauren ville vært glimrende. Oppfyller samtidig Roeders krav om at han har bevist seg selv i PL. Jatakk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #904 på: 13. Jan. 2007, 03:48 »
Sitat fra: "kesse"
Man u, Liverpool, Chelsea, Arsenal, Spurs, Everton, Bolton, Pompey hvertfall. Kunne vurdert Boro siden jeg digger Woddy ohg Yakubu også;)

Ikke det at jeg liker noen av lagene eller enkeltspillere. Men de lagene er godt besatt i de fleste lagdeler og holder et jevnt nivå på alle plassene. Vi har selvfølgelig noen lagdeler som er sterke, men jevnt over er vi altfor dårlige. Og vi trenger forsterkninger fort som F. Jeg er lei av å vente på en forsvarsspiller, jeg har ventet i over 1 år på at vi skal kjøpe EN eneste forsvarsspiller!?

Kunne du sagt det samme før sesongen?? Alle kan ver etterpåsmart me pompey everton bolton.. eller trodde du dei sko ligge der de ligger i dag før sesongen ??
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #905 på: 13. Jan. 2007, 08:39 »
Rissen: Ja, hvis du leser de eldre tranfser trådene osv ser du at jeg ikke akkurat var så veldig entusiastisk før sesongen begynte. Denne sesongen har vært akkurat slik jeg forventet den å være, desverre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #906 på: 13. Jan. 2007, 09:09 »
Nærmer seg nye spillere nå. I tilleg så kan vi vente oss KVALITET!! http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=441352&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Roeder+happy+with+progress

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #907 på: 13. Jan. 2007, 09:34 »
Sjekk denne!!! Ronaldo er jo en skikkelig klassespiller! Men jeg tviler på at dette stemmer. Han er ihvertfall verdt å ventet på!!!
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=161531

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #908 på: 13. Jan. 2007, 10:53 »
"We are making progress in signing new players"

Akkurat slik snakket han i august også
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #909 på: 13. Jan. 2007, 11:07 »
Defender Paul Konchesky looks set to quit West Ham after being axed by manager Alan Curbishley.

Er dette være venstrebacken vi bør prøve oss på???

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #910 på: 13. Jan. 2007, 11:13 »
Newcastle have made West Brom defender Curtis Davies as their number one transfer target.

Er dette kansje den fremtidige makkeren til vår egen Taylor??
Har sett veldig lite av ham til å uttale meg noe særlig, men vil vel være et MYE bedre alternativ enn Upson, som etter min mening har stagnert skikkelig de siste par årene!!!??

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #911 på: 13. Jan. 2007, 11:28 »
Curtis Davies er en klassespiller. Å få inn han ville vært en drøm

Konchesky er jeg mer tvilsom til, men han er ihvertfall dobbelt så god som babayaro
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #912 på: 13. Jan. 2007, 11:33 »
Sitat fra: "Frode"
Nærmer seg nye spillere nå. I tilleg så kan vi vente oss KVALITET!! http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=441352&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Roeder+happy+with+progress

Har jeg ikke hørt slikt fra første dag da transfervinduet åpnet. Og ikke minst løfter om klassespillere iløpet av uken. Og Ronaldo? Det er det bare å le av.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #913 på: 13. Jan. 2007, 12:26 »
Curtis Davies er den jeg ønsker meg aller mest i midtforsvaret! Løp og kjøp, Roeder!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #914 på: 13. Jan. 2007, 14:25 »
Nei, nå er det FAEN meg nok!! Enten så bruker de han fremfor spillere som Pattison og O`Brien. Eller så låner de han ut, evt selger han!!! Dette må være fordi andre klubber har blitt interessert kansje, hvis ikke er det helt på TRYNET!! Jeg har ALDRI sett en spiller i noen klubb bli behandlet så dårlig som Luque i NUFC!!! http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1833615,00.html