20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227245 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #780 på: 10. Jan. 2007, 00:23 »
Sitat fra: "Nordin"

Og til Asbjørn: Chelsea spiller vel 4-5-1 / 4-3-3 med to vinger og en ensom spiss? Jeg føler ikke like mye med på PL lengre, men de gangene jeg har sett Chelsea denne sesongen har de spilt sånn.

De har vel spilt mest 4-4-2 når Sheva og Drogba spiller sammen på topp? Når de bruker Kalou og Robben er det ofte som du sier ovenfor. Jose har faktisk valgt å kjøre 4 sentrale midtbanespiller som oftest denne sesongen. Makelele, Essien, Lampard og Ballack har stort sett vært midtbanefireren. Robben har fått lite spilletid sammenlignet med fjorårsesongen hvor han var en nøkkelspiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #781 på: 10. Jan. 2007, 07:57 »
Litt sladder:

Newcastle United are considering a move for West Ham defender Anton Ferdinand.
Ferdinand has already been offered to Chelsea and Tottenham at a fee of £7 million and The Times says Toon boss Glenn Roeder is pondering a concrete bid for the England prospect.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #782 på: 10. Jan. 2007, 07:59 »
Bla bla bla

Newcastle United boss Glenn Roeder has admitted the winter market is proving tough.
The manager and chairman Freddy Shepherd have been scouring Europe for reinforcements in recent weeks with a striker and defenders their priorities, and like their counterparts elsewhere in the Barclays Premiership, are not finding things easy.

Roeder said: "It is going the way we expected. When you are looking for quality players, they are never easy to get out of the clubs they are already at.

"Managers do not want to sell their better players, so it is difficult - but I expected it to be.

"We are working hard and we will see what the next few weeks bring."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #783 på: 10. Jan. 2007, 07:59 »
Newcastle United are a step closer to landing Chelsea midfielder Lassana Diarra.
The Evening Chronicle says Diarra has been the subject of talks between the two clubs in recent days.

With Diarra facing disciplinary action over his behaviour at Chelsea, a move to Newcastle could suit the Frenchman.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #784 på: 10. Jan. 2007, 08:02 »
Diarra ja !! JIPPI!!

eller nei ...

En dårlig sutrete devensiv midtbanespiller er vel det vi trenger minst nå
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #785 på: 10. Jan. 2007, 08:03 »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #786 på: 10. Jan. 2007, 12:25 »
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #787 på: 10. Jan. 2007, 13:37 »
Sitat fra: "Doffi"
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=440610&CPID=8&clid=3&lid=2&title=Hammers+in+Lauren+talks

Lauren synes jeg vi burde prøve oss på !

Han er altfor god til at Roeder har fått øynene opp for han.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #788 på: 10. Jan. 2007, 13:38 »
Gjøken kan ikke love noen defensive forsterkninger i januar.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~962923,00.html

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #789 på: 10. Jan. 2007, 13:47 »
Skulle ikke forundre meg om han henter tragedien Warnock. Isåfall kommer Liverpool fansen få endelig noe å juble for.

Dagens Chronicle:

Glenn Roeder has stepped up his search in a bid to bring in some much-needed new talent.

The Newcastle United boss and his coach Terry McDermott were spotted in the directors' box at Anfield last night - and they saw an amazing Carling Cup quarter-final tie as Arsenal ran out 6-3 winners over Liverpool.

And Roeder knows that he is going to again be linked with Liverpool pair Peter Crouch and Steve Warnock.

The United boss told me today: "I was at Anfield last night looking at players and there was a lot of talent on view.

"But Terry Mac and myself were in good company as the likes of Steve McClaren, Terry Venables, Ray Clemence and a host of other managers were sitting in the same row as we were."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #790 på: 10. Jan. 2007, 13:55 »

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #791 på: 10. Jan. 2007, 14:12 »
Ikke bare fokuser på det negative da Asbjørn;)

http://http://www.fansfc.com/newcastlefootballclub/news.asp?newsid=161400

Men jeg synes fremdeles vi burde kjøre på for å kapre Wayne Bridge!!!

Bjørn - need defense
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #792 på: 10. Jan. 2007, 14:18 »
Enig bjørn. Egentlig rimelig lei lese om hvor idiot dere syns Rhoder er. Syns han er meget fornuftig jeg handlet bra under forrige vindu. Så han har min full tillitt. Og ikke begynn klag nå alt. Er kunn 10. januar. Klag 1. Feb om ting ikke har blitt forsterket!!

Drar vi inn Bent- SWP på lån med opsjon- 2 til 3 foravspillere skal jeg synge Rhoders navn så høyt at hele norge hører det.  

Har faktisk veldig trua på at Rhoder fikser klassespillere!

Syns han overrasket postivt ed forrige vindu med å signe spillere som Martins,Duff ved forrige vindu. Og å kalle Milner tilbake fra villa,viste seg være genialt!!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #793 på: 10. Jan. 2007, 14:55 »
Toon: Mener du at han handlet bra i sommer? Einaste han fekk tak i var Martins, Duff, Sibbi. Ikkje ein forsvarer klarte han å få tak i, så ikkje kom her å sei at Roeder handlet bra i sommer. Han sa jo nei te Sol og Woody, så mye til overs for han har eg ikkje
Newcastlesupporter siden 1992

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #794 på: 10. Jan. 2007, 14:57 »
Sitat fra: "Bjørn"
http://www.fansfc.com/newcastlefootballclub/news.asp?newsid=161400

Men jeg synes fremdeles vi burde kjøre på for å kapre Wayne Bridge!!!

Bjørn - need defense

en veldig go spiller detta men tviler på at inter slipper han

Edit: så nå at han kan gå på lån og det kan jeg faktisk tenke meg at inter går med på!
:D