20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226913 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #765 på: 09. Jan. 2007, 15:55 »
Ljungberg er en bra signing, bør absolutt ta han imot med åpne armer. Vært mye skadet, men er verdt risken, spesielt siden han kommer gratis/BILLIG.

Hvis det skulle være noe i at chelski vil ha Martins, bør NUFC ikke godta noe under £25-30mill, da er det evnt en god fortjeneste og muligheter til mange go'kjøp. Men han skal ikke evnt gå for noe i nærheten av det vi gav for han, har jo en 5års kontrakt og...
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #766 på: 09. Jan. 2007, 16:06 »
Tviler på at Martins-ryktene er sanne. Han er ikke god nok for Chelsea, og med den utømmelige pengesekken til Roman ville nok Mourinho satset på enda bedre spillere enn vår kjære nigerianer.

Hvis dette derimot stemmer bør vi akseptere bud over £15 mill.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #767 på: 09. Jan. 2007, 16:12 »
Jeg vil helt klart si at Martins er god nok for Chelsea. Han har ekstremferdigheter som gjør ham god nok for alle lagene i verden. Hvem kan matche farten hans i Chelsea? Jeg tror nok Chelsea kunne ha god bruk for en spiller med slik fart. Mine fingre er krysset for at det ikke skal bli noe av denne overgangen, for Martins er på vei til å bli en nøkkelspiller i Newcastle.

2 gode forsvarsspillere snarest så er jeg fornøyd.
ignert Morten.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #768 på: 09. Jan. 2007, 16:20 »
å herregud hvis chelsea kjøper han da klikker det for meg

jævla russer fitter
lt;3 Newcastle <3

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #769 på: 09. Jan. 2007, 16:27 »
Sitat fra: "Mjoert"
Jeg vil helt klart si at Martins er god nok for Chelsea. Han har ekstremferdigheter som gjør ham god nok for alle lagene i verden. Hvem kan matche farten hans i Chelsea? Jeg tror nok Chelsea kunne ha god bruk for en spiller med slik fart. Mine fingre er krysset for at det ikke skal bli noe av denne overgangen, for Martins er på vei til å bli en nøkkelspiller i Newcastle.

2 gode forsvarsspillere snarest så er jeg fornøyd.

Chelsea er et lag som har ambisjoner om å vinne CL og i tillegg ville PL med god margin (vil jeg tro). Martins er ikke god nok for et slikt lag. Det var jo en grunn til at han var fjerde- eller femtevalg på et lag som ikke en gang havnet på direkte kvalifiseringsplass til CL før Milan og Juventus ble dømt for juks.

Når det gjelder spillere som kan matche farten hans så har jo rubelgutta to av PLs raskeste vinger i Robben og SWP. Kalou er vel heller ikke noen sinke. På spissplassen har de Drogba og Sheva, to spillere som er langt bedre enn Martins. Nå har Sheva floppet totalt, og hvis Martins er tiltenkt en backup-rolle på benken på Stamford Bridge er det selvsagt noe helt annet. Men god nok for førsteelleveren synes jeg ikke at han er.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #770 på: 09. Jan. 2007, 16:59 »
for øyeblikket er martins bedre en sheva.
lt;3 Newcastle <3

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #771 på: 09. Jan. 2007, 17:06 »
Sheva flopper i england.... Martins floppet verken i england eller italia... har sett han spille for inter og han har gjort det stort, det at han ikke fikk spille fast der har nok ingen årsak i at han ikke var god nok, det har noe med trenere og spillestil.

hadde han vært en flopp ville ikke vi måtte betalt 10mill. jeg tenkte faktisk med engang da jeg hørte at chelski ville ha Darren Bent, og fikk avslag. At nå ryker Martins... han har overbevist stort den siste tiden,har kroppsformen, styrken, teknikken og skudd ferdigheten til å spille i england. så han er nok aktuell for de største...

Og sist men ikke minst... Vi trenger pengene...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #772 på: 09. Jan. 2007, 17:10 »
Jeg tror faktisk at raske Martins ville passet perfekt som makker til Drogba. Kalou er etter min mening en middelmådig spiss og man kan begynne å lure hvorfor de hentet han i stedet for Kuyt fra Feyenoord. Sheva har floppet totalt og jeg tviler sterkt på at han klarer å tilvenne seg PL med det første i en alder av 29 år.

Ellers tviler jeg på at Martins blir solgt for under £20 millioner. Om han ikke har noen idiotisk klausul i kontrakten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #773 på: 09. Jan. 2007, 17:27 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Ellers tviler jeg på at Martins blir solgt for under £20 millioner. Om han ikke har noen idiotisk klausul i kontrakten.

Noe du absolutt ikke skal se bortifra...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #774 på: 09. Jan. 2007, 18:07 »
Denne mannen er nok på vei vekk fra oss!! Roeder eier jo ikke respekt for han heller, så da er det nok best å flytte på seg.................. http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=440382&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Luque+waits+on+PSV+deal

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #775 på: 09. Jan. 2007, 18:09 »
Luque slo aldri igjennom i Newcastle, og det har Roeder litt skylden i, for å ikke ha gitt Luque fast fotball.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #776 på: 09. Jan. 2007, 18:21 »
jeg tror martins blir . han har opplevd og sitte på benken før og vil nok neppe dratil chelsea for og sitte på benken.  

gutten er 22 år og har enorme kvaliteter.
jeg mener om utviklingen fortsett vil han han være en av verdens beste spisser når han er 25år

han scorer mål fra hvor som helst. på hode , skudd og gjennombrudd.

det eneste som ikke gjør han til en komplett spiller for øyeblikket er fin touchen.
lt;3 Newcastle <3

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #777 på: 09. Jan. 2007, 20:42 »
Selv om han er nesten 100% umulig å få er Per Mertesacker en spiller jeg gjerne ville sett i lag med Taylor i midtforsvaret. Begge er unge og har tallet. Mener vi bør prøve å hente denne karen, men det blir nok umulig.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #778 på: 09. Jan. 2007, 21:48 »
Gjorde det stort i Italia? Han hadde vel en OK målrate, men om sagt så var han 4-5.valg når han ble solgt og gjorde vel aldri helt det store ut av seg. Hvis dere tar turen på internasjonal-forumet på VG så kan dere lete frem innlegg skrevet av folk som følger med den italienske ligaen og ikke synes at Martins var noen kvalitetsspiller i det hele tatt.

Og til dere som skriver at han har bra skuddferdigheter, har dere virkelig sett kampene han har spilt i? Selv de to straffene han har tatt har han ikke klart å treffe reint. Det er det som irriterer meg mest med Martins. Han skyter fra all verdens posisjoner og løfter ikke blikket i det hele tatt før han fyrer av. Og "skudda" hans er som regel lomper eller halvharde skudd som går langt utenfor. Finnes selvsagt alltid noen unntak, sånn som feks volleyen mot Chelsea.

At Newcastle betaler £10 mill for ham beviser ikke noe som helst. Vi betalte nesten det samme for floppen Luque, og har prestert å kaste bort hhv £6 mill på Marcelino, £7 mill på Carl Cort og £8 mill på Duncan Ferguson.

Og til Asbjørn: Chelsea spiller vel 4-5-1 / 4-3-3 med to vinger og en ensom spiss? Jeg føler ikke like mye med på PL lengre, men de gangene jeg har sett Chelsea denne sesongen har de spilt sånn.

Ikke misforstå meg, jeg er veldig fornøyd med kjøpet av Martins. Var skeptisk til prisen, men hvis han fortsetter som han har gjort i det siste så har vi ingenting å klage på. Det jeg mener er bare at jeg ikke synes han er god nok for Chelseas førstelagsoppstilling, og da tviler jeg på at Mourinho ønsker å betale nærmere 200 mill for en backup-spiss. Men med den utømmelige pengesekken til Roman vet vi aldri.

Håper og tror at disse ryktene ikke stemmer. Gode spisser som ønsker seg til Newcastle vokser ikke på trær.

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #779 på: 09. Jan. 2007, 22:25 »
Jeg har fulgt med Martins en lang periode i og med at jeg har Inter som et sidekick lag siden lang tid tilbake og kan si det sånn, de som sier at Martins gjort det dårlig i Inter har bare ikke fulgt godt nok med.
Martins har alltid vært god men har alltid blitt satt til side i forhold til "større" stjerner rett og slett, og da er det ikke rart man ikke blomstrer ut.
Flytten til Newcastle var perfekt og nå kan han blomstre ut.
Men å si at Martins ikke er verdt 10 mill er bare for dumt, han er verdt det dobbelte minst.
Han er en fantastisk power player som sjeldent er skadet og alltid jobber godt.
Det er min personlige mening hvertfall