20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226215 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #750 på: 08. Jan. 2007, 15:40 »
Etter forrige transfervindu stoler jeg ikke på at de har så veldig mange kandidater hvis de ikke får sine 1priorteringer.

Ser ikke for meg at det er så veldig mange andre bedre stoppere i den prisklassen som Ben Haim ligger på heller. Det må vel være Upson i tilfelle?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #751 på: 08. Jan. 2007, 15:45 »
Det er nettopp det Kesse. I den prisklassen er det en skam og ikke prøve seg, spesielt når han er en spiller vi virkelig trenger.

Nå har jo Roeder gått ut i media og sagt at det ikke finnes mange nok kvalitetsspillere og at det er det som er hinderet. Men hvis ikke Roeder  i det misnte forhører seg om Ben Haim og Lucas Neill begynner jeg serisøt å lure på hva mannen tenker!? Der har du jo 2 klasseforsvarere som kommer til å gå billig rett forran den store nesa di..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #753 på: 08. Jan. 2007, 18:43 »
Greit nok å LÅNE SWP, så lenge vi får inn Bent, en back og en midstopper.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #754 på: 08. Jan. 2007, 19:08 »
Sitat
Tom Andre Malum Skrevet: Jan 08 03:27    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

Italienere i PL kan vel gå bra det. Bare fordi rossi ikke har toppspilt så kan vel noen andre gjøre det vel!

Rossi er amerikansk..

Tom Andre Malum

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • NewUtd.no Av supportere, For supportere !
Januar-vinduet
« Svar #755 på: 08. Jan. 2007, 20:31 »
Sitat fra: "Svenno"
Sitat
Tom Andre Malum Skrevet: Jan 08 03:27    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

Italienere i PL kan vel gå bra det. Bare fordi rossi ikke har toppspilt så kan vel noen andre gjøre det vel!

Rossi er amerikansk..

Beklager, min feil. Tenkte litt feil. Han er født i USA men oppvokst i Italia...
Takk Svenno :wink:
There's only one king Alan!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #756 på: 08. Jan. 2007, 22:20 »
Sitat fra: "Tom Andre Malum"

At italienere ikke gjør det bra i Premier Leauge er en kjennsgjerning, hvis man ser bort ifra enkelttilfeller som Gianfranco Zola.

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #757 på: 08. Jan. 2007, 23:10 »
lurer på om newcastle får til noe bra forsvarskjøp jeg, virker ikke som om det er så mye å velge mellom og det er så mange lag som har så mye mere å tilby.
blir vanskelig tror jeg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #758 på: 09. Jan. 2007, 13:55 »
lt;3 Newcastle <3

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #759 på: 09. Jan. 2007, 14:19 »
En skadefri Ljungberg i Newcastle ville vert en drøm. Han er en skikkelig god fotballspiller.

Men eg syns det e litt merkelig at me blir linka bare til midtbanespillere, me trenger jo egentlig ikkje det, men 2 backer, 1 midtforsvar og 1 spiss
Newcastlesupporter siden 1992

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #760 på: 09. Jan. 2007, 14:47 »
Gløym Ljungberg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Who else...... Alan Shearer

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #762 på: 09. Jan. 2007, 15:05 »
Tror ikke vi skal tenke for mye på det pisset der... Stemmer nok helt sikkert ikke.. Tviler sterkt på det... tror ikke de gir martins trøye nr 9 for å være en slags mellom mann for chelski.. trøya er en slags skjebne for newcastle.. vært i årevis..

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #763 på: 09. Jan. 2007, 15:31 »
Ljungberg er en meget god spiller jeg kunne tenkt meg, og siden han da mest sannsynlig går gratis, ser jeg ingen problem med å signe han.

Når det gjelder dette med Martins tror jeg kasnkje dette er et snev av sannhet, men Chelski er jo linket til Gud og hvermann om dagen så det blir nok ikke noe salg.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #764 på: 09. Jan. 2007, 15:41 »
Sitat fra: "Benson"
Gløym Ljungberg.

Enig, tviler også på at Roeder er interessert. Han sier jo selv at han ikke vil hente spillere som har vært mye skadet de siste sesongene. Men man vet jo aldri med den mannen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."