20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227265 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tom Andre Malum

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • NewUtd.no Av supportere, For supportere !
Januar-vinduet
« Svar #735 på: 07. Jan. 2007, 21:12 »
Vi kunne fått noen unge talenter fra italia. Ac Milan har mange unge gode spillere.

LUCA ANTONELLI
   Monza 11/2/1987
MARCO BERGAMINI
   Lecco 12/3/1988
DANIEL BONERA
         Italia   31/05/1981
MATTEO BRUSCAGIN
   Milano 3/8/1989
ALLESSANDRO CANDI
   Milano 20/12/1988
MATTEO DARMIAN
   Legnano 2/12/1989
MARCUS PLINIO DINIZ PAIXAO
   Vitoria (Brasil) 1/8/1987

Om Milan vil selge noen er ikke sikkert, men vi kunne kanskje få lånt noen for Milan har mange spillere på få plasser, og noen av de ville kanskje tatt en tur over elva for og vist seg fram litt.
There's only one king Alan!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #736 på: 07. Jan. 2007, 22:40 »
Italienere i PL går ikke!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #737 på: 07. Jan. 2007, 22:41 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Så hvorfor skrev du under ny kontrakt? Hvor dum går det egentlig ann å bli.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=439916&CPID=8&clid=8&lid=3&title=Bridge+admits+mental+struggle

Hehe, tenkte nok noe i de samme baner selv da jeg så den.

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Dean Ashton
« Svar #738 på: 08. Jan. 2007, 07:16 »
HÅPER virkelig at dean ashton kommer til Newcastle! I west ham før han var skadet så rulte han og ingen forsvar hadde helt kontroll på han  :wink:  Og Gareth Bale hadde jo vært greit men har ikke tro på at han signer for newcastle når klubber som Man u kjemper om han  :(
ayls kongen i forsvaret

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #739 på: 08. Jan. 2007, 10:47 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #740 på: 08. Jan. 2007, 11:03 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #742 på: 08. Jan. 2007, 12:18 »
han venter vel til 31 januar så vi kan få noe møkk !
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #743 på: 08. Jan. 2007, 14:17 »
Syns vi bør vente til 20.januar før vi begynner å klage. Er bare 8.januar i dag.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #745 på: 08. Jan. 2007, 14:38 »
Sitat fra: "Asbjørn"
PSV vil ha Luque

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=440101&CPID=9&clid=4&lid=&title=PSV+make+Luque+move

Få han ut. Når han ikke brukes allikevel, er det bedre at PSV betaler lønna hans.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #746 på: 08. Jan. 2007, 14:51 »
Sitat fra: "EivindI"
Syns vi bør vente til 20.januar før vi begynner å klage. Er bare 8.januar i dag.

Er forsåvidt enig. Men det er idiotisk å ikke kjøpe de spillerne som faktisk er ledige og vil forsterke oss, som Ben Haim feks. Selvom det kun er 8 Januar...

Tom Andre Malum

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • NewUtd.no Av supportere, For supportere !
Januar-vinduet
« Svar #747 på: 08. Jan. 2007, 15:27 »
Italienere i PL kan vel gå bra det. Bare fordi rossi ikke har toppspilt så kan vel noen andre gjøre det vel!
There's only one king Alan!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #748 på: 08. Jan. 2007, 15:30 »
Det som er irriternede er at vi kommer til å signe masse shite de siste dagene, masse drittspillere på lån osv, og senere går sikkert Roeder og Feiten ut og klager på transfervinduet og hvor dumt det er. Alt for og ikke bare kline til når sjansen er der? Ben Haim så billig, med det forsvaret vi har, er jo helt idiotisk og ikke legge inn et bud på.. Herregud!

Når det er sagt så er jo vi faktisk ikke veldig mye bedre enn West Ham på tabellen, og hvis han ikke vil ditt så vet jeg ikke helt om han gidder å komme til oss. Bolton er jo milevis bedre enn oss pr.dags dato..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
_------------------_
« Svar #749 på: 08. Jan. 2007, 15:32 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "EivindI"

Er forsåvidt enig. Men det er idiotisk å ikke kjøpe de spillerne som faktisk er ledige og vil forsterke oss, som Ben Haim feks. Selvom det kun er 8 Januar...
-Hvis man da ikke jobber med andre kandidater som passer bedre? Er ut over det helt enig, åpenbare kandidater er bare å signe så fort som mulig. Selv om mye var uavklart helt til 12. time ved forrige "vindu" er jeg ikke misfornøyd med sluttresultatet i handlevognen slik forutsetningene var. Så foreløpig forholder jeg meg rolig og stoler på at vi kommer godt styrket ut av januar måned.
Livet er svart/hvitt!