20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227026 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #495 på: 23. Des. 2006, 00:02 »
Sitat fra: "kesse"
http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_headline=beattie-sparks-move-by-rovers%26method=full%26objectid=18308284%26siteid=94762-name_page.html

Blackburn prøver seg på Beattie? For 2,5mp så synes jeg han er et godt kjøp!! Da hadde vi hatt 7,5mp til å styrke forsvaret vårt for! :)

Ikke overraskende, for Mark Hughes er ingen dum mann. Kan man få James Beattie for den nette sum av £2,5 mil sier jeg bare løp og kjøp. Mange vil nok kalle meg nærmest gal etter å ha sett at han har stangnert i Everton, men vi har også alle sett hvordan et klubbskifte kan få fart på karrieren til en spiller igjen. Og spill Beattie sammen med Martins, Duff og Milner og jeg tror vi kan få se Beattie langt bedre enn det enn han har vært i Everton. I tillegg skal det nevnes at en eventuell ny spiss nå vil få hard kamp om plassen når Ameobi er tilbake, og ikke minst Owen. Legg sammen det, tilstanden i dagens Newcastle, og "prislappen" og jeg mener regnestykket går greitt opp. Jeg skulle gjerne sett Beattie i Newcastle like over nyttår. En annen god grunn til å iallfall vurdere Beattie er at han allerede er vant med Premier League.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #496 på: 23. Des. 2006, 00:22 »
Jeg har ønsket meg Beattie siden i sommer jeg. Har tro på mannen og vil gjerne ha ham i Newcastle. Han er jo ikke dårlig selvom han ikke har gjort det bra i Everton.

Men får han valget mellom oss og Blackburn, tror jeg han går til Blackburn. For det var der han spillte som ungdom og jeg tror han er fra det området.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #497 på: 23. Des. 2006, 12:15 »
Hehehehehehehe, hørt den før?

"We haven't made any enquiries for any player yet but that doesn't mean we're not in a position to do so in the future.

"There isn't anyone we've made a move for but that's no reason for our fans to be concerned or anyone to panic. We have got targets and we'll deal with them in the next ten days or so."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #498 på: 23. Des. 2006, 13:06 »
Ikke så helt galt dette. Både Giles Barnes og Gareth Bale er store talenter. Men Barnes er offensiv midtbane, så vi trenger ham ikke så mye. Men jeg mener å ha lest en plass at det var 1mp det var snakk om og for den prisen hadde jeg tatt ham.

Synd vi ikke er etter Davies.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #499 på: 23. Des. 2006, 13:08 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hehehehehehehe, hørt den før?

"We haven't made any enquiries for any player yet but that doesn't mean we're not in a position to do so in the future.

"There isn't anyone we've made a move for but that's no reason for our fans to be concerned or anyone to panic. We have got targets and we'll deal with them in the next ten days or so."

Ja, jeg hørte det hver eneste dag i sommerferien, men vi kjøpte aldri noen, da. Patetisk at Roeder ikke lærer av sine feil.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #500 på: 23. Des. 2006, 15:35 »
Synes ikke vi skal gå for flere talenter som spiller i Championship. Både Bale og Barnes er sikkert gode og store talenter, men vi trenger litt kvalitet og erfaring fra spillere som har spilt på aller øverste nivå for å kunne yppe med de 4 store igjen. Håper på Carew, hadde vært gøy med en norsk storscorer i klubben. Han har jo masse av erfaring etter å ha spilt i Italia, Spania og Frankrike.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #501 på: 23. Des. 2006, 18:21 »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #502 på: 23. Des. 2006, 19:39 »
altså jeg vil mye heller ha CAREW enn beattie.

begge er store og sterke , men carew har farten!!
lt;3 Newcastle <3

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #503 på: 23. Des. 2006, 22:26 »
Hvorfor skal alle(ikke alle da)ha lyst på Carew? God spiller, men ikke den spissen jeg vil ha i newcastletrøya. Å tror ikke Carew står på lista til Roeder.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #504 på: 23. Des. 2006, 23:36 »
Det eneste posetive med en Carew overgang til NUFC hadde vært at vi hadde fått mye mer oppmerksomhet fra norsk media... :lol:

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #505 på: 24. Des. 2006, 00:05 »
Uenig med deg der. Sant nok, Carew er både stor og sterk og rask som er en veldig god kombinasjon, men han er ikke speisellt god på hode eller en som har god nok teknikk og spilleforståelse er ikke på den øverste hyllen. Har sett gang på gang at Carew har misset på megasjangser både for Norge og for Lyon.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #506 på: 24. Des. 2006, 12:40 »
Det jeg mente med spilleforståelse er at han ikke alltid er like smart med passningene og bevegelsene sine. Hvis du f.eks. ser på Fabregas så er han ikke noe særlig rask,sterk eller duellsterk, men han vinner alt på de utroligt smarte passningene og bevegelsene sine. Har i flere tilfeller sett Carew slite med spilleforståelsen når han spiller i Lyon, han henger liksom ikke helt med fotballmessig i hodet hvis du forstår meg :P

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #507 på: 24. Des. 2006, 13:42 »
Roeder har tatt kontakt med to klubber angående spillerkjøp.

Kanskje han har lært fra i sommer og ikke vil bruke så lang tid denne gangen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #508 på: 24. Des. 2006, 22:56 »
But as well as those two planned cash buys, Roeder admitted he may use the loan market again - despite Giuseppe Rossi's struggle to make an impact during his temporary spell at St James's Park.

NEI! Ikke lån!

folesvert

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #509 på: 25. Des. 2006, 09:59 »
... ja det var en svært informativ artikkel  :roll: