20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226124 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #405 på: 04. Des. 2006, 22:54 »
Du har ett poeng der Joakim. Vi trenger en spiss som kan levere varene umiddelbart. Og det er en stor overgang fra italiensk Serie A og til engelsk Premier League.
Men så spørs det da: har vi så mange alternativer som vi vet kan levere varene umiddelbart som er vant med Premier League? Det snakkes om Darren Bent, men det kan virke som om han blir dyr. For dyr?

Henke kommer nok til å putte noen for MænJu i løpet av de ukene\månedene ja. Men det er ikke det samme som at han ville gjort det i Newcastle dessverre.

Carew er et interessant navn. Men realistisk? Etter det jeg har forstått så er han fornøyd i Lyon, og Houllier har vel heller ikke ytret noe ønske om å selge ham? I tillegg kan jo Lyon friste med Champions League fotball.

Det skal også nevnes at det er veldig individuelt hvordan spillere takler overganger mellom ulike ligaer. Og Iaquinta som spillertype tror jeg kunne klart seg brukbart i England, til tross for at det er en veldig tøff (antagelig den tøffeste?) fysisk liga. Han ragger 1,86 på strømpelesten dersom min informasjon er korrekt og veier litt i underkant av 80 kilo. Med andre ord ingen utpreget smågutt iallfall. I tillegg er han arbeidssom, kommer seg til sjanser, og kan samtidig skape sjanser for andre. Jeg ser for meg Iaquinta som en passende spillertype ved siden av hurtigtoget vårt Martins, og kanskje engang i fremtiden Owen.

Men som sagt, jeg er helt enig i at det vi først og fremst trenger er en spiller vi vet kan levere varene i Premier League. Og det vet vi ikke med Iaquinta. Men hvem vet vi kan det som er et sannsynlig overgangsmål for Newcastle United i Januar?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #406 på: 04. Des. 2006, 22:58 »
Sitat fra: "Abel"
Hører Klose kan bli solgt fra Werder Bremen, her har vi en spiss som kan erstatte Shearer. Selg Luque og kjøp Klose.

Ingen dum ide det, men hvordan får du det til at Klose vil velge Newcastle, dersom det stemmer at europeiske giganter som Barcelona og Bayern München er interessert. Kan for ordens skyld også nevne Juventus, men reger med at de fleste vil protestere på at at man kaller den gamle dame en europeisk gigant nå pga Serie B oppholdet (som mest sannsynlig kun gjelder for denne sessongen?).

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #407 på: 05. Des. 2006, 00:10 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Abel"
Hører Klose kan bli solgt fra Werder Bremen, her har vi en spiss som kan erstatte Shearer. Selg Luque og kjøp Klose.

Ingen dum ide det, men hvordan får du det til at Klose vil velge Newcastle, dersom det stemmer at europeiske giganter som Barcelona og Bayern München er interessert. Kan for ordens skyld også nevne Juventus, men reger med at de fleste vil protestere på at at man kaller den gamle dame en europeisk gigant nå pga Serie B oppholdet (som mest sannsynlig kun gjelder for denne sessongen?).

Joda, så inni helvete bra tror også jeg at Miroslav hadde passet oss, men desverre en totalt urealistisk tankegang i mine øyne. Når Europas største er fremme og lukter har vi ingenting vi skulle ha sagt...

Merker ellers jeg begynner og blir sykt spent på hva vi ender med på nyåret, ganske sikker på at det har skjedd endel innen 10.Januar..
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #408 på: 05. Des. 2006, 11:31 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Skjer med at vi blir linket med chevchenko a?
http://soccervoice.com/n061209.htm

hadde jo ikke vært feil det :D

Gammelt nytt og er allerede avfeid av Roeder. Men det hadde selvsagt vært en drøm!:)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #409 på: 05. Des. 2006, 11:33 »
Ja takk til Schevchenko. Men bare hvis Chelsea betaler en god del av lønningene hans. Tror han hadde gjort det mye bedre hos oss enn i Chelsea fordi han må skape sjansene mer selv i Chelsea fordi de spiller uten kantspillere. I Newcastle kan han bli servert sjanser!  :D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #410 på: 05. Des. 2006, 12:06 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=pompey-target-united-stopper%26method=full%26objectid=18210050%26siteid=50081-name_page.html

Bramble kan gå til Pompey i Januar for under 1mp! Selvom jeg ikke er noen fan av Bramble så synes jeg ikke vi bør selge han så billig, da er det bedre å gi han en 2års kontrakt slik at vi ikke blir ENDA færre i forsvar i Januar.

Redknapp sier han tror Cambell og Bramble kan bli et godt par. Det tror faenima jeg også, fortsatt irritert over at vi ikke fikk Cambell!! :evil:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #411 på: 05. Des. 2006, 12:12 »
Bramble vil da "heldigvis" bli i Newcastle. Hvem vil gå fra Newcastle til Pompey da?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #412 på: 05. Des. 2006, 14:24 »
Haha håper virkelig vi selger ham for 1mp!!  :D  Hadde aldri trodd at vi skulle få så mye for ham, trodde nesten vi måtte betale for å kvitte oss med ham!!  :D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #413 på: 05. Des. 2006, 15:41 »

Tidenes mest useriøse kilde?

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #414 på: 05. Des. 2006, 17:18 »
Sitat fra: "Lerbakk"

Hehe, chevcenko. Når kilden ikke klarer å skrive navnet riktig, så tar jeg det ikke seriøst!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #415 på: 06. Des. 2006, 14:30 »
Sitat fra: "Noreng"

Hehe, chevcenko. Når kilden ikke klarer å skrive navnet riktig, så tar jeg det ikke seriøst!

hehe..ingen klarer å skrive det...vg sier Sjevtsjenko, andre sier chevchenko, selv tror jeg det er Shevchenko

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #416 på: 06. Des. 2006, 14:44 »
Sitat fra: "lucky_luque"
Sitat fra: "Noreng"

hehe..ingen klarer å skrive det...vg sier Sjevtsjenko, andre sier chevchenko, selv tror jeg det er Shevchenko

Det er ikke bare navnet som er stavet feil i den artikkelen. Det er faktisk ikke en eneste setning uten en stavefeil der.. Nettstedet kan jo ikke forvente å bli tatt seriøst.
Oscillons From The Anti-Sun

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #417 på: 06. Des. 2006, 15:04 »
Sjevtsjenko er faktisk ikke galt å skrive på norsk. Russiske (ukrainske) ord staves på norsk nøyaktig som det sies.. Bare å se på de russiske skøyteløperne...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #418 på: 06. Des. 2006, 15:55 »
Jeg tipper den store S`en falt bort da Geir Andreas skrev.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #419 på: 06. Des. 2006, 16:09 »
Les kilden selv da.