20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 224398 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #375 på: 03. Des. 2006, 11:53 »
Vil ikke bytte Bent mot Milner. Da synes jeg vi heller skal punge ut litt ekstra...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #376 på: 03. Des. 2006, 11:55 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Vil ikke bytte Bent mot Milner. Da synes jeg vi heller skal punge ut litt ekstra...

Helt enig. Endelig har vi en midtbane med god dekning. Får vi det slik i forsvar og framme begynner det å se bra ut.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #377 på: 03. Des. 2006, 12:24 »
Hvis Belgravia ansetter meg som manager når de kjøper Newcastle blir det sånn:

Inn:
Joe Cole - lån ut sesongen med opsjon på kjøp på ca mellom 7-10 mp
+Matthew Upson - 4,5mp
+Sylvain Distin - 3mp
+Wayne Bridge - 5mp
+Lucas Neill - 2,5mp
+Andriy Schevchenko - lån ut sesongen (tror han hadde gjort det bedre hos  oss enn i Chelsea, men spørs om vi hadde fått ham da)
+Ashton for maks. 9mp + Milner
=maks. 34mp

Ut:
Milner - trengs ikke når Cole er ankommet 4mp, kanskje bytte mot Ashton
Babayaro - hvis noen vil ha ham 0,5 - 1,5 mp

Tror vi kunne fått råd til det, for Belgravia skal visstnok gi 30mp til spillerkjøp i Januar. Hadde sikkert blitt lite i sommer men da hadde det ikke trengs noe særlig. De fire millionene ekstra tror jeg alltids vi kunne skaffet hvis vi trenger dem.  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #378 på: 03. Des. 2006, 13:43 »
Sitat fra: "André Sylthe"

Helt enig. Bent mener jeg Newcastle bør være villig til å strekke seg lang etter, men det betyr ikke at vi skal ofre Milner. Carr derimot er jeg litt i tvil om. Han er tross alt vår eneste rene høyreback pr dags dato, og selger vi han må vi ut på markedet å lete etter en erstatter igjen. Men dersom Solano vil "vikariere" mer som høyreback kommer ikke jeg til å savne Carr spesielt. Kan vi løse venstreback problemene i Januar er jo plutselig Ramage et alternativ på høyrebacken også.

Kunne virkelig tenkt meg Lucas Neil altså. Han er jo nærmest like god på begge sidene.

Er fortsatt også spent på hvem Roeder så på i Nederland i helgen. Synes denne DeCler hørtes interessant ut i sommer da han var linket til oss. Har ikke sett mye til ham selv, men hollandske spillere har da iallfall tradisjoner for å gjøre det brukbart i England, og det at han var med til VM i sommer vitner vel om kvalitet.

Mathijsen blir det nok ikke. Han dro vel til Hambrug i sommer så skal mye til at han er tilgjengelig nå i Januar.
Emmanuelson og Huntelaar har vi vel allerede fått beskjed om å glemme så tror ikke noe særlig på noen av de heller.
Heitinga kan være et interessant mål for oss, men det spørs vel om Ajax er noe særlig mer interessert i å selge han enn de to ovenfornevnte. Alle 3 er faktisk med blant de 5 som har startet alle kampene for Ajax sålangt denne sessongen.

Frykter at midlene ikke skal strekke til, men kunne virkelig tenkt meg å fått inn Neil, DeCler, Ben Haim\Distin og Bent i Januar. Og Milner skal selvfølgelig ingen steder.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #379 på: 03. Des. 2006, 13:49 »
Sitat fra: "Håvard"

Tror ikke vi skal ha for store forhåpninger til Belgravia mm det skjer at de kjøper opp klubben vår. Allerede i dag skriver vi tredje desember og jeg tipper at dersom de kjøper klubben i den nærmeste fremtid er det alikevel for sent til å få alt det praktiske i orden i tide til at de kan få maksimalt ut av overgangsvinduet i Januar.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #380 på: 03. Des. 2006, 13:54 »
Kerzhakov var vi jo linket til i sommer også.
Hva tror publiken om å signere ham i Januar?

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #381 på: 03. Des. 2006, 14:48 »

Inn:
Joe Cole - lån ut sesongen med opsjon på kjøp på ca mellom 7-10 mp

I så fall tror jeg både Joe og Jose har røyket uante mengder med hasj, pluss tatt en del andre ulovlige medikamenter. ;D

Neida, det er ikke heslt totalt utelukket, bare det at Joe Cole er en av Chelseas beste spillere som ikke spiller "fast", og  med tanke og med tanke på stallen til Chelsea, tror jeg ikke de vil la han gå først på utlån, deretter til spottpris.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #382 på: 03. Des. 2006, 14:56 »
Tror vi har god sjanse på Cole, han er visst god venn med Roeder fra tiden i West-Ham og spiller lite i Chelsea. Så jeg tror vi kunne fått ham. 10mp er ikke spottpris?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #383 på: 03. Des. 2006, 15:32 »
De selger ikkje Joe Cole, eller låner han ut, no skal de jo selge SWP, grunnen til at Cole ikkje spiller er fordi han er skadet, han var jo en av Chelski sine bete spillere i fjor, så tviler på at de selger han, eller låner han ut, då blir eg sjokka! Og glad..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #384 på: 03. Des. 2006, 16:13 »
blir ikke bent litt lik martins og owen?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #385 på: 03. Des. 2006, 16:23 »
Tror vi har god sjanse på Cole, han er visst god venn med Roeder fra tiden i West-Ham og spiller lite i Chelsea. Så jeg tror vi kunne fått ham. 10mp er ikke spottpris?

10 mp er en spottpris for en av verdenes beste vinger som kan spille på begge kanter, og også på sentralen.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #386 på: 03. Des. 2006, 16:39 »
Vi trenger ikke flere "billige" midtbanespillere. Er det noe vi har nok av så er det det. Vi må fokusere på de posisjonene man trenger.
Det blir som å gå ut for å kjøpe bukse å komme hjem med en jumper! Fiasko slik jeg ser det :?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #387 på: 03. Des. 2006, 17:43 »
Sitat fra: "Åsmund"
jumper

Er det virkelig folk i Norge som sier jumper? Genialt....

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #388 på: 03. Des. 2006, 17:47 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Åsmund"
jumper

Er det virkelig folk i Norge som sier jumper? Genialt....

Ha ha ha. Longs :lol:
Who else...... Alan Shearer

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #389 på: 03. Des. 2006, 18:18 »
Når Chelsea skal ha 122 mill (eller noe lignende) for SWP kan jeg vedde bort begge nyrene mine på at de ikke selger Cole for 10 millioner pund. Cole er jo mye, mye bedre enn SWP og kommer aldri til å bli solgt...