20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 224359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #360 på: 02. Des. 2006, 10:03 »
Ville vært en fantastisk nyhet om dette var sant.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=20235
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #361 på: 02. Des. 2006, 10:52 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ville vært en fantastisk nyhet om dette var sant.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=20235

Dette kaller jeg gode nyheter. Håper og tror at Rossi er en ny Djemba-Djemba..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #362 på: 02. Des. 2006, 16:27 »
Upson: Put me in January sales

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1737753,00.html

Klin til! Jeg ser for meg Taylor / Upson....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #363 på: 02. Des. 2006, 16:28 »
Sitat fra: "EivindI"
Upson: Put me in January sales

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1737753,00.html

Klin til! Jeg ser for meg Taylor / Upson....

Er ikke Upson også rimmelig skadeplaget? Men absolutt en kvalitetsstopper.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #364 på: 02. Des. 2006, 16:37 »
Glenn goes undercover
Sitat fra: "Evening Chronicle"

(Dec 2 2006)
Newcastle United manager, Glenn Roeder, is set to go undercover tomorrow to check out one of his transfer targets.

Roeder will travel to Holland to run the rule over one of the players he hopes to bring in during the January transfer window.

But he hasn't asked the home club for a ticket as is the normal practice.

Instead, he will arrive unannounced and pay on the gate before taking his place among the Dutch fans.

Roeder is wise enough to know that should the Dutch club in question see he is there, then, because it is Newcastle United, the price quoted for his transfer target will shoot up.

And, quite naturally, the United boss does not want to alert other clubs to just who he hopes to buy in the January super sales frenzy.

That's why the United boss said today: "I have not asked for a ticket to be left under the name of Newcastle United for me tomorrow, but I will be paying my Euros and going behind one of the goals with the rest of the Dutch fans."

The Chronicle revealed last month that United had been warned off striker Klaas Jan Huntelaar and left-back Urby Emanuelson by their club, Ajax.

United have heeded this warning and have accepted that the highly-rated Dutch pair will not be coming to St James' Park.

But United are looking for a left-back, a central defender and a couple of strikers in January.

A midfielder is not a priority, but there is one in the Premiership United may bring to Tyneside in January on loan until the end of the season.

Meanwhile, there was no rest for Roeder as he took in Arsenal's game with Spurs in the North London derby at the Emirates Stadium this afternoon.

Spurs are due at St James' Park this month and United travel to White Hart Lane at the turn of the year.

United arrived back in Newcastle following only their third trip to Germany in a European competition in the early hours of yesterday morning.

Those players not needing treatment had a warm down yesterday afternoon before being given the weekend off.

They will all report back on Monday morning to start their preparations for their first Premiership meeting with Reading, at St James' Park on Wednesday night.

Så mitt spørsmål er: hvem ser Roeder på i Nedeland i helgen?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #365 på: 02. Des. 2006, 16:43 »
Hva med De Cler? John Heitinga hadde ikke vært å forakte heller...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #366 på: 02. Des. 2006, 17:21 »
Roeder har vært mye i Nederland og sett på spillere, har han ikke? Mathijsen, Kuyt, De Cler, Huntelaar...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #367 på: 02. Des. 2006, 17:44 »
Problemet er at han bruker tid på å se på feil spillere.

De gutta han har sett på er enten sånn halvveis lovt bort til en annen klubb, eller så har klubben råd til å beholde spilleren, inntil Chelsea eller ManU banker på døra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #368 på: 02. Des. 2006, 19:12 »
Sitat fra: "Joakim"
Problemet er at han bruker tid på å se på feil spillere.

De gutta han har sett på er enten sånn halvveis lovt bort til en annen klubb, eller så har klubben råd til å beholde spilleren, inntil Chelsea eller ManU banker på døra.

Vi var da ikke så langt ifra å sikre oss Kuyt... Tviler på at Mathijsen, De Cler eller han Emmmanuelson er så veldig "headhuntet" av de store...

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #369 på: 02. Des. 2006, 23:22 »
Upson hadde vært en soleklar forsterkning!
Han holder stor klasse, bare han blir skadefri.
Når det gjelder backer, mener jeg kameruneren Atouba, hadde vært interessant. Hamburg-spilleren er en klasse-back, og jeg vil tro at han hever nivået på back-plass betraktelig.
Jeg vet ikke hvor dyr han kan bli, men ikke så mye dyrere en Bridge, som er førstevalget.

Skal vi ha oss en spiss, som da må være være en prioritet, siden Luque med 99.99999999999999999999 % sansynlighet er ferdig i klubben blir borte i vunduet, og at Ameobi bare er for dårlig, burde vi se på den 19 år gamle skotske måltyven Steven Fletcher, Hibs. Han scorte 8 mål for Hibs i fjor, veldig bra med tanke på at han var bare 18 år. Han er raske og god med hodet både på den ene og andre måten.

Framtidig stjerne!

Kristian Skuland

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #370 på: 02. Des. 2006, 23:52 »
Atouba? Man City? Nå tror jeg du har bomma litt her, kompis. Den tidligere Tottenham-spilleren Thimothée Atouba har aldri vært i Manchester City, og har nå spilt i Hamburg siden 2005. Husker han som en svær, litt tung venstreback fra perioden i Spurs, og kan ikke med det første si at dette er en spiller jeg kunne tenke meg til Newcastle. Det finnes langt bedre alternativer.

Upson er jeg i utgangspunktet positiv til, da han er den typen rutinert PL-stopper som vi sårt savner i laget vårt. Men med den skadehistorien han allerede har, vil jeg ikke engang tenke på hva slags skader han kan risikere å pådra seg i Newcastle. Kommer nok antageligvis til å pådra seg en karrieretruende armskade idet han eventuelt signerer kontrakt med oss. Ønsker meg kanskje en lignende spiller som ikke har vært fullt så mye skadet, men slike vokser ikke på trær, så jeg vil ikke være direkte misfornøyd om Upson spiller i svart og hvitt etter januar måned...
Same old Shearer, always scoring...

*BIG AL*

Takk for alt, Alan...

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #371 på: 02. Des. 2006, 23:55 »
Haha, la merke til det nå jeg også!
Vet ikke hva jeg tenkte.
Hadde han forresten vært City-spiller, hadde nok prisen gått til himmels.
Fikset. ;)

Jeg tror nok forresten du også tar feil ang. han Jeg tror Atouba kunne ha blitt en bra forsterkning, selv om han er mer utpreget wing-back enn vanlig back.
Men han er anvendelig, og kan vel også breukes på midtbanen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #372 på: 03. Des. 2006, 08:10 »
Fy faen å mange idioter det finnes i Engelsk presse.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=20348
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #373 på: 03. Des. 2006, 09:45 »

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #374 på: 03. Des. 2006, 11:49 »
Ja takk til Bent hvis han ikke blir for dyr, men ikke Davies. Bent + 4mp og Milner og Carr er greit.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.