20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #345 på: 29. Nov. 2006, 14:39 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hadde vært typisk Roeder om vi hadde lånt nok en ubrukelig unggutt fra et av topplagene.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=431962&CPID=8&clid=8&lid=3&title=Race+to+land+Diarra

Ikke akkurat den typen spiller vi trenger mest slik det er nå. Men for all del, han kan være god fordi om han ikke kommer inn på midtbanen til Chelsea da Asbjørn. Skal både Emre og Parker operere som offansive indreløpere har vi kun Butt igjen til å fylle en ankerrolle, og da kan denne spilleren være interessant. Men det innebærer at vi har rom til bare en spiss i start 11'ern, og det er jeg i utgangspunktet negativ til igjen.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #346 på: 29. Nov. 2006, 15:16 »
Vi måtte kjøpt Diarra da, ikke lånt ham. Men det vil vi ikke.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #347 på: 29. Nov. 2006, 16:40 »
Enig med Håvard.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #348 på: 29. Nov. 2006, 23:07 »
Belgravia tar over, og gir oss hele 30£ å kjøpe for! Her er sommerkjøpene våre:

Micah Richards, Klaas Jan Huntelaar, Curtis Davies og Wayne Bridge (Ja, jeg vet han har signa ny kontrakt, men en ukelønn på 80 000£ fristet han).....

Laget blir slik:

----------Martins --------- Huntelaar--------
---------------------------------------------
Duff --------- Parker ----- Dyer --------Milner
Bridge ----- Davies ----- Taylor ----- Richards
--------------------Given--------------------

Benk: Zogbia, Emre, Bramble, Luque og Krul.

Å fytti helvete....Drømmen...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #349 på: 30. Nov. 2006, 09:57 »
Endelig en link som jeg håper det er noe realitet i.

http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=466776&l_id=1&t_id=52

Jeg vil ikke ha mere talenter på lån fra andre klubber. Vi må da kunne finne brukbare talenter selv. Butt og parker kan spiller deffansiv sentralt. Emre Dyer og N`zogbia kan spille offensiv sentralt. egentlig trenger vi ikke flere spillere sentralt.  Hvis vi skal låne spillere bør vi låne forsvar spillere mener jeg. DEr er det alt for tynt. Bernard bør bli frigjort i januar ikke vits å ha ein unfit spiller på lønningslisten. Han blir jo adri klar
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #350 på: 30. Nov. 2006, 15:38 »
Det er snakk om KJØP her da, annern. Og et kjøp av Brown er jeg, på tross av usikkerhet rundt motivasjonen mot gamlelaget, helt klart for.

Selv om jeg hater å måtte vende nesa mot Manchester hver eneste gang vi trenger spillere, så er det en gang sånn at vi må ta til takke med de nest beste. Og de nest beste er de som etterhvert blir overflødige i Chelsea og ManU.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #351 på: 30. Nov. 2006, 16:11 »
Brown er jeg positiv til. Han har mye å tilføre det ellers skrælle forsvaret vårt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #352 på: 30. Nov. 2006, 18:03 »
Sitat fra: "EivindI"
Brown er jeg positiv til. Han har mye å tilføre det ellers skrælle forsvaret vårt.

Enig, klassespiller som både kan spille midtstopper og høyreback.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Agurksaft

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #353 på: 30. Nov. 2006, 18:45 »
Og ein skadehistorie på linje med Woodgates?
Men faen helder, pisk på med Brown :)

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #354 på: 01. Des. 2006, 11:19 »
Brown er ganske så lik Bramble. Fra godt spill til det helt håpløse.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #355 på: 01. Des. 2006, 13:19 »
Sier litt om Rossi når Man Utd har hentet 35 år gamle Henke til Utd. Ferguson har ikke akkurat mye tro på sitt eget Scum.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #356 på: 01. Des. 2006, 14:09 »

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #357 på: 01. Des. 2006, 15:25 »
Dagens spøk

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=160051

Hvorfor skal dette være spøk? Montella ble engang ansett som en av de største talentene i Italiensk fotball, men desverre så tapte han seg. Men ingen tvil om at det er en god spiller. Men det spørs jo om vi sjanser på han. Ser foresten at Chelsea jakter på Miguel fra Valencia. Det hadde vært en spiller jeg kunne tenkt meg i newcastle. Men tror det blir meget vanskelig! Skulle byttet han mot Viana og penger når vi hadde sjansen!
Andreas Martins

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #358 på: 01. Des. 2006, 18:57 »
Sitat fra: "amt"
Dagens spøk

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=160051

Hvorfor skal dette være spøk? Montella ble engang ansett som en av de største talentene i Italiensk fotball, men desverre så tapte han seg. Men ingen tvil om at det er en god spiller. Men det spørs jo om vi sjanser på han. Ser foresten at Chelsea jakter på Miguel fra Valencia. Det hadde vært en spiller jeg kunne tenkt meg i newcastle. Men tror det blir meget vanskelig! Skulle byttet han mot Viana og penger når vi hadde sjansen!

En 32 år gammel "over the top" italiener er ikke det Newcastle trenger nå. Er nesten villig til å sette penger på at Montella ikke kommer til Newcastle, men i lys av noe av det Roeder har foretatt seg på overgangsmarkedet modifiserer jeg meg til bare NESTEN.
Tipper det er et rykte som har oppstått fordi Montella leter etter ny arbeidsgiver etter å ha blitt frosset ut i kulda i Roma, og fordi Newcastle desperat trenger en spiss.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #359 på: 01. Des. 2006, 21:12 »
Sitat fra: "EivindI"
Belgravia tar over, og gir oss hele 30£ å kjøpe for! Her er sommerkjøpene våre:

Micah Richards, Klaas Jan Huntelaar, Curtis Davies og Wayne Bridge (Ja, jeg vet han har signa ny kontrakt, men en ukelønn på 80 000£ fristet han).....

Laget blir slik:

----------Martins --------- Huntelaar--------
Duff --------- Parker ----- Dyer --------Milner
Bridge ----- Davies ----- Taylor ----- Richards
--------------------Given--------------------

Benk: Zogbia, Emre, Bramble, Luque og Krul.

Å fytti helvete....Drømmen...

Det blir nok med den drømmen ja  :D
Slik jeg ser det er Davies og Richards øremerket til Arsenal og Man utd/Liverpool/Chelsea. Noe annet ville være en overraskelse større en noen annen i verden.