20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226862 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #330 på: 27. Nov. 2006, 22:26 »
Marlon Harewood linket til Newcastle:

http://talkingsoccer.blogspot.com/2006/11/rumour-newcastle-to-make-west-ham.html

Jeg stillte meg meg veldig positiv med en gang, men når jeg ser prisen...NEI TAKK!

"Newcastle are believed to have made an £11million offer for Harewood in the summer but that was rejected. However, a bigger offer and James Milner as part of the deal is thought to lure West Ham into making the sale. "

Mario Melchiot linket til Newcastle:

http://talkingsoccer.blogspot.com/2006/11/rumour-newcastle-launch-bid-for-former.html

Herregud. Kommer den gamle ulken til Newcastle er det bare å gi opp Roeder.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #331 på: 27. Nov. 2006, 22:53 »
Sitat
The News of the World are reporting that Newcastle are trying to secure the services of Mario Melchiot.

Kan noen si meg hvorfor vi skal ta denne setningen seriøst?
Jeg finner ikke en eneste grunn til det.

1. Det er snakk om Mario Melchiot. Vi jaktet ham vel sånn halvveis før han forlot Chelsea, men nå? Neppe
2. Det er NOTW som melder dette. Kan man ta NOTW seriøst? Nei!
Og det nettstedet som gjengir denne nyheten fra NOTW gjengir absolutt ALT som er av små og store rykter om Newcastle.
3. Når vi er i den situasjonen vi er i nå, så vil vi bli linket til Gud og hvermann. At Pelle Nilsson ikke er nevnt i sammenheng med Newcastle er smått utrolig. Selv om jeg på ingen måte har noe ønske om å se ham i Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #332 på: 27. Nov. 2006, 23:03 »
Hørte kommentatorene på Sky sports sa at Villa var linket med milner nok en gang nå i helgen.. Noen som har LEST noe om dette?

Ikke at dette er brennheite nyheter, men,,,

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #333 på: 28. Nov. 2006, 10:44 »
Sitat fra: Joakim
Sitat
The News of the World are reporting that
3. Når vi er i den situasjonen vi er i nå, så vil vi bli linket til Gud og hvermann. At Pelle Nilsson ikke er nevnt i sammenheng med Newcastle er smått utrolig. Selv om jeg på ingen måte har noe ønske om å se ham i Newcastle.

At vi ikke er linket dit er rart ja, selv hadde jeg ikke hatt noe imot og få han på billigsalg. Er jo forsvaret som virker 1pri, men mye mas om en spiss og, i det tilfelle synes jeg det er helt vannvittig at Newcastle ikke engang har blitt nevn på tribune plass en eller annen gang med tanke på Edu. Faen meg ikke umulig og få han, bare Moskva(?) er det vel som har fått avslått bud 2 ganger fra Lyn, ellers rolig.

Så jeg £ 11 mill for Marlon? Det er jo komplett galskap. Denne mannen får vi garrantert endel billigere.

Ø.L, som føler vi kommer til og gjøre et idiotkjøp i Januar, no value for money..
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #334 på: 28. Nov. 2006, 13:57 »
Alan Oliver

Meanwhile, Roeder took time off from visiting his treatment room today to find that stories linking United with their former striker Lomana LuaLua at Portsmouth and Celtic midfielder Shaun Maloney will not go away.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #335 på: 28. Nov. 2006, 14:43 »
Maloney og LuaLua kunne vært greie de, men vi trenger dem ikke så sårt som forsvarspillere. Kanskje en spiss også. Men da må vi ha en stor og sterk og det er ikke akuratt LuaLua.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #336 på: 28. Nov. 2006, 16:40 »
Trenger ein midtforsvarer og ein DL, kanskje ein ny DR og men Solano har klart seg bra på den kanten.

Kunne trengt ein te spiss, Klose er jo et bra navn.
Newcastlesupporter siden 1992

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #337 på: 28. Nov. 2006, 22:09 »
Klose er nok et umulig navn. Nei, vi trenger først og fremst en ny midtstopper. Dette er i hovedsak det viktigste, så kan vi se på en ny stor sterk spiss. Venstrebacken burde være sisteprioritert.
ignert Morten.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #338 på: 29. Nov. 2006, 00:07 »
Sitat fra: "Mjoert"
Klose er nok et umulig navn. Nei, vi trenger først og fremst en ny midtstopper. Dette er i hovedsak det viktigste, så kan vi se på en ny stor sterk spiss. Venstrebacken burde være sisteprioritert.

Du mener Babayaro og en utrent Bernard holder? Må si jeg er uenig. venstreback forann spiss i mine øyne.
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #339 på: 29. Nov. 2006, 00:09 »
Sitat fra: "PhilippeA."
Sitat fra: "Mjoert"

Du mener Babayaro og en utrent Bernard holder? Må si jeg er uenig. venstreback forann spiss i mine øyne.

Jeg mener venstreback er første prioritert. Deretter midstopper og spiss. Sier heller ikke nei til en høyreback.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #340 på: 29. Nov. 2006, 10:52 »
Enig med Asbjørn. Venstrebacken er sårbar. På topp har vi fortsatt gode alternativer.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #341 på: 29. Nov. 2006, 11:33 »
Spissene våre er jo supre? Javel ta en titt på antal scorede mål i år da!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #342 på: 29. Nov. 2006, 12:56 »
Endelig en link som jeg håper det er noe realitet i.

http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=466776&l_id=1&t_id=52

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #343 på: 29. Nov. 2006, 13:04 »
Hadde vært typisk Roeder om vi hadde lånt nok en ubrukelig unggutt fra et av topplagene.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=431962&CPID=8&clid=8&lid=3&title=Race+to+land+Diarra

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #344 på: 29. Nov. 2006, 14:25 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Endelig en link som jeg håper det er noe realitet i.

http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=466776&l_id=1&t_id=52

Ikke akkurat mitt førstevalg, men ikke sikkert det er så dumt heller.