Mine transfer-ønsker:
Paulo Ferreira på høyrebacken.
En spillende og offensiv høyreback som er i sin rette alder. I tillegg sitter han på benken( til Chelsea). Det taler heller ikke imot han at han er sympatisk. Jeg hadde ikke blitt trist om Newcastle la inn et bud på han.
Curtis Davies i midtforsvaret.
En "hardtspillende" spiller som gir alt i tacklingene, og som ikke minst er god i lufta. Var W.B.A's beste spiller og kaptein forrige sesong. At han kun er 21 år, gjør heller ikke noe.
Gareth Bale/Leighton Baines på venstrebacken.
To unge (henholdvis 17 og 22 år) spillere som begge har en kanon av en venstrefot. Baines har lenge vist at han holder godt PL nivå. Dette er noe ikke Bale kan skryte av, men han ble bl.a. MOM i matchen mot Brasil.
Enn så lenge hadde jeg nok valgt Baines til Newcastle.
Darren Bent på spissplassen.
Han er akkurat det vi trenger. En målkåt, ung spiller som bl.a. ble den engelske spilleren med flest mål sist sesong. For meg er det sykt at han i det hele tatt klarer å score med spillere som, Amdy Faye og Bryan Hughes bak seg. Det eneste som trekker ned interessen på han, er prisen.
Laget:
-----------------------------Given
P. Ferreira------C. Davies---------S.Taylor-------Baines
Solano/Milner----Parker-----------Emre----------N'Zogbia/Duff
----------------------------Dyer
--------------D. Bent/Martins/Sibierski(/Ameobi/Owen)
- Jeg tar ikke Ameobi og Owen med i vurderingen fordi de er for lenge skadet.
- Hadde Dyer vært skadet (noe han desverre ofte er) ville jeg spillt med Bent og Sibierski pga formen til Sibbe. Hadde han ikke hatt den formen ville jeg spillt med Bent og Martins.
- Ramage er ikke langt fra plass i første 11'ren